کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک یکتا
کلینیک یکتا
کلینیک تخصصی پوست و مو
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
دکتر وفایی
دکتر حمیدرضا وفایی
جراحی پلاستیک و ترمیمی (لیپوماتیک)
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین

فواید پیاده روی سوزاندن کالری چطور کالری بسوزانیم؟

در خیابان،کوچه،بیابان،کوه و … راه میروید و شاید سالیانه با این راه رفتن ها زیاد روبرو شوید.از زمان های قدیم همیشه متخصصان و دکتران پیاده روی را بهترین روش برای سلامت دانسته اند و از فواید زیاد آن سخن گفته اند.شما میتوانید با پیاده روی روزانه کالری بدن تان را بسوزانید،اما ممکن است این دیرکرد سوزاندن شما را ناامید کند.پس بهتر است با روش 10 دقیقه ای ما آشنا شوید.

بسیاری از متخصصان برای سلامت بدن روزانه یک ساعت پیاده روی را توصیه می کنند اما با این روش پیاده روی در عرض 10 دقیقه به اندازه یک ساعت کالری بسوزانید.

راه رفتن یکی از راحت ترین و موثرین تمرینات برای سلامتی بدن است  با این حال بسیاری از افراد  شروع  تمرینات و روند ادامه دادن آن  به خصوص برای کسانی که پزشک به آنها توصیه کرده روزی یک ساعت پیاده روی کنند کار سخت و دشواری است برخی از آن ها به دلیل کمبود وقت از این کار سر باز می زنند.

اما نگران نباشید ما به شما چند روش 10 دقیقه ای معرفی می کنیم که به سوزاندن کالری، تناسب اندام و بهبود عملکرد قلب و عروق شما کمک می کند.

شبیه کوهنوردان راه بروید

بیتسی ارل، مربی ورزش در شهر نیویورک  روشی را توصیه می کند که در آن فرد باید در طول پیاده روی در فضای باز زانوها خود را بلند کرده و بالا بیاورد به اصطلاح پیاده روی شبیه “راه رفتن کوهنوردان” انجام دهد  این حرکات به سوزاندن کالری کمک کرده چرا که با پیاده روی به این صورت عضلات و مفاصل نسبت به راه رفتن معمولی بیشتر به کار گرفته شده و فعالیت بیشتری دارند.

30 ثانیه نخست پیاده روی: پیاده روی سریع.
30 ثانیه دوم: راه رفتن در حالی که زانوهای خود را تا قفسه سینه خود بالا آورده اید.
برای 30 ثانیه سوم: بازگشت به حالت پیاده روی سریع.
برای 30 ثانیه آخر: راه رفتن شبیه کوهنوردان  برای انجام این تمرین در هنگام بالا آوردن زانو راست، آرنج دست راست خود را بالا بیاورید این تمرین را برای سمت چپ بدن نیز تکرار کنید.
این تمرین  پیاده روی 2 دقیقه ای را 5 بار تکرار کنید که در مجموع 10 دقیقه می شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
5 1000
ارسال شده در 10 آبان 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • هر دارويي مي‌تواند بر كبد تاثير داشته باشد
  • بیماریهای روانی در رابطه با تلفن همراه
  • برای سلامت قلب زنان سویا بسیار فایده دارد
  • درباره علائم و درمان بیماری سلول داسی شکل چه میدانید
  • مروری کوتاه بر بیماری چشمی کاتاراکت
  • کماج سهن،شیرینی سوغات کرمان
  • آزمایش آگلوتینین سرد چگونه سنجیده و تفسیر می شود؟
  • شباهت های بیماری آسم با دیگر عارضه ها
  • محبوبترین ها

  • افزایش ریسک سکته مجدد با توقف مصرف استاتین
  • روش های رفع سوء هاضمه
  • روش مراقبت از غده تیروئید
  • بیماری های کلیوی با استفاده از غذاهای آماده
  • لوزالمعده – کارکرد، مشکلات و بیماری
  • کبد چرب و درمان آن
  • تقویت معده و قوه هاضمه چاره سنگ کلیه
  • 6 نکته برای افراد مبتلا به دیابت
  • رپورتاژ

  • بالون معده بدون نیاز به بیهوشی و بستری توسط دکتر فرامرزی
  • دکتر نوروزعلی دندانپزشک زیبایی و ترمیمی
  • لیزرهای نوین راه حلی آسان برای زیبایی لبخند
  • جراحی های پیشرفته زیبایی و پلاستیک
  • فیزیوتراپی- راه حلی برای بهبود حرکت
  • ارکید
    تلگرام دکتر سلام
    دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x