کنترل دیابت کاهش اثرات دیابت دیابت درمان دیابت

با توجه به توصیه های قبلی و دستورالعمل های جدید افراد دیابتی نیاز به حرکت بیشتری دارند. به منظور بهبود مدیریت قند خون، افراد دیابتی باید ۳ دقیقه یا بیشتر از فعالیت های سبک خود را در هر ۳۰ دقیقه در طول دوره های طولانی مدت نشستن، کار بر روی کامپیوتر و یا تماشای تلویزیون انجام دهند.

با توجه به توصیه های قبلی و دستورالعمل های جدید افراد دیابتی نیاز به حرکت بیشتری دارند. به منظور بهبود مدیریت قند خون، افراد دیابتی باید ۳ دقیقه یا بیشتر از فعالیت های سبک خود را در هر ۳۰ دقیقه در طول دوره های طولانی مدت نشستن، کار بر روی کامپیوتر و یا تماشای تلویزیون انجام دهند.این آخرین توصیه ی انجمن دیابت آمریکا(ADA) به ویژه برای افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ می باشد.

این فعالیت ها عبارتند از: کشیدن بازوها به بالای سر، راه رفتن در محل، بلند کردن پاها و کشش آن ها، چرخیدن صندلی، تاب دادن و چرخش بدن و کشش بدن به طرفین. پیش از این، ارتباط فعالیت فیزیکی سبک برای هر ۹۰ دقیقه عدم فعالیت طولانی توصیه می شد. این دستورالعمل های به روز برای اطمینان از لحاظ جسمی و حرکتی در طول روز به منظور بهبود حال افراد دیابتی در نظر گرفته می شود. این جنبش ها علاوه بر ورزش به طور منظم، برای افراد دیابتی وضع شده است که با آن فعال شوند.
از آن جا که فعالیت بدنی روزانه، بیشتر می تواند کمکی در درمان آن ها باشد؛ این دستورالعمل ها و پیشنهادات بسیار عالی می تواند خیال آن ها را از این لحاظ راحت کند. این دستورالعمل ها هم چنین تأکید بر انواع خاصی از ورزش ها، ازجمله ورزش های هوازی، آموزش مقاومت، انعطاف پذیری، آموزش تعادلی و فعالیت های عمومی دارد.
توضیح این ورزش ها که چگونه به این افراد کمک می کنند به این گونه است که: به عنوان مثال تمرینات هوازی باعث بهبود کنترل قند خون، کنترل وزن و کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی می شود. تمرینات هوازی و مقاومت به طور منظم مزایای بهداشتی برای افراد مبتلا به دیابت نوع ۱، از جمله حساسیت به انسولین بهبود یافته و باعث تناسب اندام و قدرت عضلانی می شود. هم چنین، پیشنهادات فعالیت برای زنان مبتلا به دیابت حاملگی برای انجام ورزش های هوازی و مقاوم در برابر این بیماری وجود دارد. ترکیب افزایش فعالیت بدنی با تغییر شیوه ی زندگی سالم برای جلوگیری از پیشرفت دیابت نوع ۲ بسیار حائز اهمیت می باشد.

برای اطلاع بیشتر این مطلب را مطالعه کنید

امتیاز بدین ! 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...
ارسال شده در 10 آبان 1395 توسط دکتر سلام با موضوع پزشکی

پیشنهاد سردبیر

  • اضافه وزن هم فواید دارد!
  • آشنایی با یک ماده سمی در دهان،آمالگام دندانی
  • وزير بهداشت از توزيع داروي كنترل بيماري ايدز خبر داد
  • چطوری مژه‌های مصنوعی‌ را مرتب نگه داریم؟
  • سالاد میوه و لبو
  • اهمیت تولید آبلیمو و مصرف آن در جامعه
  • دستور طبخ پیتزاهای مخصوص ایتالیایی
  • 7 شیوه آسان لاغری در خانه
  • محبوبترین ها

  • بروز مشکل برای بدن با این اشتباهات
  • ناشناخته ترین ورزش های باستانی ایرانی
  • یوگا و برطرف کردن سردرد
  • در ورزش چگونه به نحو صحیح حرکات کششی را انجام د هیم؟
  • دانستنی هایی پیرامون عادت ماهیانه و فعالیت ورزشی
  • عوامل محیطی و ورزش
  • تاثیر حرکت اجرای کول با هالتر
  • بدنی عضلانی تر با چربی سوز lipo-6
  • رپورتاژ

  • لیفت‌پلاس، آخرین تکنیک لیفت صورت، گردن و ابرو
  • ایمپلنت؛ تنها جایگزین دندان از دست رفته
  • لبخندی دلنشین و جذاب
  • اصلاح طرح لبخند و دندانپزشکی زیبایی
  • مریم جواهریان، متخصص روانشناسی سلامت و استادیار دانشگاه
  • الو دکتر

    تلگرام دکتر سلام
    دکتر هومن عشقی
    محبوبیت داروهای گیاهی در بین بیماران قلبی
    نخ دندان ارکید

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است