picsart_1477932890225

با توجه به توصیه های قبلی و دستورالعمل های جدید افراد دیابتی نیاز به حرکت بیشتری دارند. به منظور بهبود مدیریت قند خون، افراد دیابتی باید ۳ دقیقه یا بیشتر از فعالیت های سبک خود را در هر ۳۰ دقیقه در طول دوره های طولانی مدت نشستن، کار بر روی کامپیوتر و یا تماشای تلویزیون انجام دهند.

با توجه به توصیه های قبلی و دستورالعمل های جدید افراد دیابتی نیاز به حرکت بیشتری دارند. به منظور بهبود مدیریت قند خون، افراد دیابتی باید ۳ دقیقه یا بیشتر از فعالیت های سبک خود را در هر ۳۰ دقیقه در طول دوره های طولانی مدت نشستن، کار بر روی کامپیوتر و یا تماشای تلویزیون انجام دهند.این آخرین توصیه ی انجمن دیابت آمریکا(ADA) به ویژه برای افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ می باشد.

این فعالیت ها عبارتند از: کشیدن بازوها به بالای سر، راه رفتن در محل، بلند کردن پاها و کشش آن ها، چرخیدن صندلی، تاب دادن و چرخش بدن و کشش بدن به طرفین. پیش از این، ارتباط فعالیت فیزیکی سبک برای هر ۹۰ دقیقه عدم فعالیت طولانی توصیه می شد. این دستورالعمل های به روز برای اطمینان از لحاظ جسمی و حرکتی در طول روز به منظور بهبود حال افراد دیابتی در نظر گرفته می شود. این جنبش ها علاوه بر ورزش به طور منظم، برای افراد دیابتی وضع شده است که با آن فعال شوند.
از آن جا که فعالیت بدنی روزانه، بیشتر می تواند کمکی در درمان آن ها باشد؛ این دستورالعمل ها و پیشنهادات بسیار عالی می تواند خیال آن ها را از این لحاظ راحت کند. این دستورالعمل ها هم چنین تأکید بر انواع خاصی از ورزش ها، ازجمله ورزش های هوازی، آموزش مقاومت، انعطاف پذیری، آموزش تعادلی و فعالیت های عمومی دارد.
توضیح این ورزش ها که چگونه به این افراد کمک می کنند به این گونه است که: به عنوان مثال تمرینات هوازی باعث بهبود کنترل قند خون، کنترل وزن و کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی می شود. تمرینات هوازی و مقاومت به طور منظم مزایای بهداشتی برای افراد مبتلا به دیابت نوع ۱، از جمله حساسیت به انسولین بهبود یافته و باعث تناسب اندام و قدرت عضلانی می شود. هم چنین، پیشنهادات فعالیت برای زنان مبتلا به دیابت حاملگی برای انجام ورزش های هوازی و مقاوم در برابر این بیماری وجود دارد. ترکیب افزایش فعالیت بدنی با تغییر شیوه ی زندگی سالم برای جلوگیری از پیشرفت دیابت نوع ۲ بسیار حائز اهمیت می باشد.

برای اطلاع بیشتر این مطلب را مطالعه کنید

ارسال شده در 10 آبان 1395 توسط دکتر سلام با موضوع پزشکی

پیشنهاد سردبیر

  • بدست اوردن زیباترین اندام با خوابیدن!
  • بکاربردن داروهای ضد افسردگی درحاملگی وابتلا به چاقی و دیابت در کودکان متولد شده
  • شیرینی دو رنگ با سبک ترکیه
  • عواقب خطرناک کاهش این ماده در بدن
  • نقش زمان و محیط در غذا خوردن
  • چطوری آب زیادتری بنوشیم
  • علت عدم تحمل نسبت به درد چیست؟
  • خستگی آدرنال و موارد مهم در این باره
  • امگا 3 در یک نگاه
  • نتایج جدیدترین مطالعات بر روی ایمنی زایی گیاه دارویی جینسنگ اعلام شد
  • دانسته هایی درباره کاهش میل جنسی
  • هشدارهای ناشی از تعریق در هنگام خواب
  • سوز و سرما و دردهای مفاصل
  • تأثير مصرف كلسيم در غذاي روزانه، بيشتر از مكمل‌هاي دارويي است
  • استاتين مانع اترواسكلروزيس نمي شود
  • محبوبترین ها

  • آیا به قرص خواب نیاز دارید؟
  • واكسني جديد عليه آنفاليت ژاپني
  • ساخت واكسن ضد پريشاني و حواس پرتي
  • جمع آوری قرص سودوافدرین از کلیه داروخانه ها
  • مصرف بي رويه آنتي بيوتيك‌ها مقاومت بدن را كاهش مي‌دهد
  • روانگردان های جدید، اسم های جدید، عوارض جدید
  • اثرگذاری بی کربنات سدیم بر بدن
  • شیوه بکارگیری قرص های ضد بارداری(LD ، HD)
  • ديازپام جايگزيني براي هروئين در انگليس
  • نگرانی از استفاده از افزودنی ها در شربت کودکان
  • مسمومیت بر اثر آمپول خطرناک تر از قرص و شربت است
  • دارويي خاص ويژه مصدومان شيميايي وجود ندارد
  • داروهاي لاغري از نظر علمي تأييد شده نيستند
  • وظایف ویتامین E را بشناسیم
  • مصرف داروهای ایرانی
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است