picsart_1477932890225

با توجه به توصیه های قبلی و دستورالعمل های جدید افراد دیابتی نیاز به حرکت بیشتری دارند. به منظور بهبود مدیریت قند خون، افراد دیابتی باید ۳ دقیقه یا بیشتر از فعالیت های سبک خود را در هر ۳۰ دقیقه در طول دوره های طولانی مدت نشستن، کار بر روی کامپیوتر و یا تماشای تلویزیون انجام دهند.

با توجه به توصیه های قبلی و دستورالعمل های جدید افراد دیابتی نیاز به حرکت بیشتری دارند. به منظور بهبود مدیریت قند خون، افراد دیابتی باید ۳ دقیقه یا بیشتر از فعالیت های سبک خود را در هر ۳۰ دقیقه در طول دوره های طولانی مدت نشستن، کار بر روی کامپیوتر و یا تماشای تلویزیون انجام دهند.این آخرین توصیه ی انجمن دیابت آمریکا(ADA) به ویژه برای افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ می باشد.

این فعالیت ها عبارتند از: کشیدن بازوها به بالای سر، راه رفتن در محل، بلند کردن پاها و کشش آن ها، چرخیدن صندلی، تاب دادن و چرخش بدن و کشش بدن به طرفین. پیش از این، ارتباط فعالیت فیزیکی سبک برای هر ۹۰ دقیقه عدم فعالیت طولانی توصیه می شد. این دستورالعمل های به روز برای اطمینان از لحاظ جسمی و حرکتی در طول روز به منظور بهبود حال افراد دیابتی در نظر گرفته می شود. این جنبش ها علاوه بر ورزش به طور منظم، برای افراد دیابتی وضع شده است که با آن فعال شوند.
از آن جا که فعالیت بدنی روزانه، بیشتر می تواند کمکی در درمان آن ها باشد؛ این دستورالعمل ها و پیشنهادات بسیار عالی می تواند خیال آن ها را از این لحاظ راحت کند. این دستورالعمل ها هم چنین تأکید بر انواع خاصی از ورزش ها، ازجمله ورزش های هوازی، آموزش مقاومت، انعطاف پذیری، آموزش تعادلی و فعالیت های عمومی دارد.
توضیح این ورزش ها که چگونه به این افراد کمک می کنند به این گونه است که: به عنوان مثال تمرینات هوازی باعث بهبود کنترل قند خون، کنترل وزن و کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی می شود. تمرینات هوازی و مقاومت به طور منظم مزایای بهداشتی برای افراد مبتلا به دیابت نوع ۱، از جمله حساسیت به انسولین بهبود یافته و باعث تناسب اندام و قدرت عضلانی می شود. هم چنین، پیشنهادات فعالیت برای زنان مبتلا به دیابت حاملگی برای انجام ورزش های هوازی و مقاوم در برابر این بیماری وجود دارد. ترکیب افزایش فعالیت بدنی با تغییر شیوه ی زندگی سالم برای جلوگیری از پیشرفت دیابت نوع ۲ بسیار حائز اهمیت می باشد.

برای اطلاع بیشتر این مطلب را مطالعه کنید

ارسال شده در 10 آبان 1395 توسط آقای جوانبخت با موضوع پزشکی

پیشنهاد سردبیر

  • ارتباط نوشیدنیهای شیرین با بیماری کبد چرب غیرالکلی
  • برای کاهش استرس چندین روش غیر معمول را معرفی می کنیم
  • پلی فنول ها: برای بیماری عروق محیطی شکلات تلخ مفید است
  • بانوان خانه دار عصبانی
  • رهایی از مصرف سیگار در ماه رمضان
  • پروبیوتیک ها و روده چه ارتباطی با یکدیگر دارد؟
  • از وجود میلیون ها دندان در دهان تان خبر دارید؟
  • علائم رایج در خانم های باردار
  • بررسی عوامل افزایش دهنده امید به زندگی
  • ریمل برای چشم چه زیانهایی میتواند داشته باشد
  • ترفندهای زیبایی مردم مصری ،رومی و هندی
  • دشمنی امواج تلفن همراه با جنین
  • مسائلی در مورد هیپنوتیزم که باید بدانید
  • آیا هر نوع خالی را میتوان لیزر کرد؟
  • تبلیغات مختلف برای چای های رنگی
  • محبوبترین ها

  • قویترین آنتی بیوتیک خانگی بدون ضرر
  • با آب کلم به سادگی دیابت را کاهش دهید
  • درمان عصب سیاتیک با طب سنتی
  • سالمترین موادغذایی برای فصول سرد سال
  • عکس هایی از سبزی شاهی و خواص آن
  • فواید درمانی خارخاسک
  • توضیح کامل طب سنتی درباره مصرف سوسیس
  • اطلاعاتی در زمینه عناب
  • سرد شدن مزاج را با کمک گرفتن از طب سنتی برطرف کنید
  • نوشیدنی مخصوص درمان گاستریت
  • جوش شیرین و مهمترین موارد استفاده
  • با پوست درخت بید چه کارهایی میتوانیم انجام دهیم
  • داروي گياهي “اكيناسه” از سرماخوردگي جلوگيري مي‌كند
  • خواص دارویی گیاه کوهی درمنه
  • در طب چینی Yin و Yang چه مفاهیمی دارند؟
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است