satiety
اگر نمی توانید اشتهایتان را کنترل کنید و با دیدن هر نوع خوراکی به سمت آن کشیده می شوید و سیری ناپذیر شده اید پیشنهاد می کنیم از برخی خوردنی های سالم برای کنترل و مدیریت اشتهای خود استفاده کنید این خوراکی ها علاوه بر سالم بودن می توانند بر گرسنگی شما غلبه کنند و معده شما را پر کنند.

خوراکی های ترد استفاده کنید
چوب شور و چیپس در این پیشنهاد حساب نیستند چون آنقدر کالری دارند که به‌عنوان یک وعده غذایی محسوب شوند.
پیشنهاد ما این است که سبزیجات ترد بجوید تا پیغام سیری به مغزتان برسد. جویدن سبزیجات ترد مانند هویج و کلم کمی طول می‌کشد. به‌علاوه، این سبزیجات آب زیادی دارند و یک خوراکی کم‌کالری محسوب می‌شوند. وقتی در حال جویدن غذا هستیم، به مغزمان زمان می‌دهیم که با ارسال سیگنال‌هایی به بدن نشان دهد که مواد غذایی در راهند. وقتی این فرآیند آغاز می‌شود، سریع‌تر احساس سیری خواهیم کرد. خوردن غذاهایی که به جویدن بیشتری نیاز دارند، احساس سیری را تضمین خواهند کرد.

ارسال شده در 14 آبان 1395 توسط خانم مطلبی با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • هشدار محققان درباره عوارض داروهای ضدصرع
  • زمان از دست دادن نعوظ در رابطه جنسی
  • درمان سفیدی موی سر
  • چه عواملی باعث سکته شما می شود؟
  • انواع مختلف عارضه های روانشناسی
  • دشمن درجه یک شنوایی
  • چرب ترین فراورده های لبنی مفید برای مرض قند
  • تمایل و کشش به شبکه های مجازی با این عوامل
  • سردرد تنشی را چطوری با ماساژ درمان کنیم ( آموزش تصویری)
  • نکات مهم در مورد مثلث خطر
  • تغذیه نادرست در میان دختران جوان
  • عدسی های مصنوعی
  • ساعات کاری زیاد وآسیب به افراد شاغل
  • چگونه عمرم را زیاد کنم؟
  • آیا قره قروت نیز برای بدن مفید است؟
  • محبوبترین ها

  • اگر فشار خون دارید بلوبری بخورید
  • فواید خوردنیهای زرد رنگ
  • درباره رژیم آب چه می دانید
  • سالاد خوردن و رعایت این نکات
  • اگر سر کار ناهار می خورید ، بخوانید
  • دور ریختنی های آشپزخانه خود را به حداقل برسانید
  • مروری بر جدیدترین تحقیقات درباره رژیم سرخپوشان
  • بررسی کالری آلو قرمز
  • بررسی فلفل تند و شیرین از لحاظ ارزش غذایی
  • اهمیت به دریافت مایعات توسط بدن
  • بهترین پیشنهادهای غذایی سالم
  • بهترین روش کاهش وزن چیست؟
  • بررسی یکی از بهترین رژیم های غذایی
  • انواع نان ها و تفاوت هر کدام
  • کاهش وزن با یواش غذا خوردن
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است