مشاوره زیبایی
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
چشمخانه، ساختمان پزشکان
کلینیک چشمخانه
به روز ترین تجهیزات و دانش چشم پزشکی
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
متخصص گوش و حلق وبينى
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
متخصص جراح پلاستیک و زیبایی
کلینیک ره یا
دکتر امید رحمانی
پزشک پوست مو زیبایی كاسمتولوژيست از فرانسه
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه
پیرایه
پوست، مو و زیبایی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی

امروزه افراد بسیاری وجود دارند که به دلیل علاقه ی شخصی به حیوانات و جلوگیری از کشتار و آزار آن ها و یا به دلیل حساسیت به انواع گوشت، از خوردن گوشت و فراورده های مربوط به آن امتناع می کنند و یا مصرف آن را به حداقل می رسانند.

امروزه افراد بسیاری وجود دارند که به دلیل علاقه ی شخصی به حیوانات و جلوگیری از کشتار و آزار آن ها و یا به دلیل حساسیت به انواع گوشت، از خوردن گوشت و فراورده های مربوط به آن امتناع می کنند و یا مصرف آن را به حداقل می رسانند. حتی در کشورهایی مثل هند گیاهخواری ریشه ی تاریخی و مذهبی هم دارد. بعضی از گیاهخواران علاوه بر گوشت از منابع دامی مثل تخم مرغ، شیر و حتی از پوشیدن لباس هایی که از چرم حیوانات درست شده است استفاده نمی کنند.
اما باید بدانیم پروتئین بدن باید تأمین شود و مواد غذایی دیگری جایگزین این ماده ی مورد نیاز بدن شود تا بدن دچار کمبود پروتئین نشود. گیاهخواران معمولاً وزن کمتری نسبت به دیگر انسان ها دارند. پژوهش ها نشان می دهد دلیل کافی علمی برای خوردن گوشت، حداقل برای یک بار در هفته وجود دارد. با این وجود اگر شما هم گیاهخوار هستید می توانید یک ظرف سبزیجات پر از پروتئین تهیه کنید و از خوردن آن لذت ببرید.
گیاهی عطر دار و خوش رایحه مانند زنجبیل، کلم بروکلی، انواع غلات به ویژه(نخود و عدس)، پنیر، کره ی بادام زمینی، نخود فرنگی، اسفناج، کلم، آووکادو و ذرت از جمله موادی است که با آن می توانید کمبود پروتئین بدن را جبران کنید و از تهیه ی آسان و خوردن آن ها لذت ببرید.

در این باره بیشتر بخوانید : فواید گیاهخواری در حفظ سلامت قلب

#
5 1000
ارسال شده در 10 آبان 1395 توسط با موضوع پزشکی
ویزیت یاب
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x