مشاوره زیبایی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک ره یا
دکتر امید رحمانی
پزشک پوست مو زیبایی كاسمتولوژيست از فرانسه
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
کلینیک سیب سبز
کلینیک سیب سبز
آفر ویژه برای پکیجها
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
متخصص جراح پلاستیک و زیبایی
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
پیرایه
پوست، مو و زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
چشمخانه، ساختمان پزشکان
کلینیک چشمخانه
به روز ترین تجهیزات و دانش چشم پزشکی
کلینیک ارتوپدی سپید
کلینیک ارتوپدی سپید
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
متخصص جراح پلاستیک و زیبایی
کلینیک سیب سبز
کلینیک سیب سبز
آفر ویژه برای پکیجها
چشمخانه، ساختمان پزشکان
کلینیک چشمخانه
به روز ترین تجهیزات و دانش چشم پزشکی
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه
کلینیک ره یا
دکتر امید رحمانی
پزشک پوست مو زیبایی كاسمتولوژيست از فرانسه
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
کلینیک ارتوپدی سپید
کلینیک ارتوپدی سپید
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
پیرایه
پوست، مو و زیبایی
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست

لاغری کاهش وزن عادت هایی که سبب افزایش وزن می شوند چگونه وزن کم کنیم چگونه وزن کم کنم جلوگیری از افزایش وزن

شما تا حد زیادی همه ی مراحل برنامه تان را ثبت می کنید و مواد غذایی کاملا سالمی می خورید. پس چرا هنوز درجه ی ترازو به آرامی حرکت می کند؟ یک پاسخ احتمالی به این راز ممکن است در برنامه ی روتین عصرگاهی یا شبانگاهی شما باشد.


شما تا حد زیادی همه ی مراحل برنامه تان را ثبت می کنید و مواد غذایی کاملا سالمی می خورید. پس چرا هنوز درجه ی ترازو به آرامی حرکت می کند؟ یک پاسخ احتمالی به این راز ممکن است در برنامه ی روتین عصرگاهی یا شبانگاهی شما باشد. این عادت های بد موقع خواب را کنار بگذارید و ببینید چند کیلو از وزن شما کم می شود.
1. برای تنقلات شبانگاهی برنامه ریزی نکنید
اگر شما بدون ذرت بو داده نمی توانید تلویزیون تماشا کنید مطمئن باشید شما در حال اضافه کردن کالری زیاد به بدنتان هستید. دکتر پیتر جراح چاقی و مدیر پزشکی کالیفرنیا می گوید: یک کاسه بستنی مطمئنا وزن شما را بالا می برد ولی سعی کنید این میان وعده را در طول روز که تمرینات ورزشی می کنید میل نمایید، یا با خوردن شام کمتر آن را جبران کنید.
2. خوردن تنقلات بدون فکر کردن درجلوی تلویزیون
تحقیقات نشان داده که آشفته خوردن نه تنها سخت وزن شما را بالا می برد بلکه باعث می شود فراموش کنید که چه مقدار غذا خورده اید و زمانی به خود می آیید که یک بسته ی بزرگ چیپس را خالی کرده اید. بنابراین قبل از این که روی مبل دراز بکشید مقداری که باید بخورید را مشخص کنید.
3. خوردن نوشیدنی های الکل دار قبل از خواب.
نه تنها الکل، کالری ندارد بلکه می تواند خواب شما را به هم بزند. تحقیقات نشان داده است که خواب ناکافی باعث تداخل در هورمون های گرسنگی شده و باعث اشتیاق بیشتر شما به خوردن غذاهای ناسالم می شود، و در تلاش شما برای کاهش وزنتان خلل ایجاد می کند.
4. چک کردن گوشی، لپ تاپ،…قبل از خواب
نور آبی ساطع شده از LED و دیگر وسایل الکترونیکی باعث بی نظمی و بر هم زدن خواب شما می شود. بنابراین بهتر است یک ساعت قبلا از خواب از این وسایل استفاده نکنید، چرا که خواب عمیق لازمه ی ذهن سالم و بدن سالم است و استفاده از این وسایل باعث ایجاد خلل در این امر می شود.
5. دیرتر از وقت معمول خوابیدن
بیشتر افراد به ۷ تا ۸ ساعت خواب در شبانه روز نیاز دارند. اما بر طبق نتایج CDC بیش از یک سوم از ما کمتر از این مقدار می خوابیم.
بر اساس ۱۶ سال تحقیقات دانشگاه هاروارد زمانی که افراد مورد مطالعه ۵ ساعت یا کمتر در شب می خوابیدند در این مدت دچار اضافه وزن ۱۵ کیلویی شده بودند.
6. تنظیم زنگ هشدار برای آخرین لحظه
این به معنی مسابقه برای نخوردن صبحانه است زیرا مقاومت در برابر بیدار شدن باعث از دست دادن زمان برای صرف صبحانه است. در حالی که خوردن یک صبحانه با پروتئین بالا به شما کمک می کند تا در طول روز کمتر بخورید و چربی کمتری وارد بدنتان شود.

در این باره بیشتر بخوانید : این دارو ها می توانند باعث چاقی شما شوند

5 1000
ارسال شده در 11 آبان 1395 توسط با موضوع پزشکی
ویزیت یاب
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x