کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
جراحى زيبايى بينى ( رينوپلاستى)
دکتر آزاده آقازاده
دکتر آزاده آقازاده
ماموگرافی، سونوگرافی دیجیتال
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص گوارش و كبد و آندوسكوپی
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال

میوه های عضله ساز مصرف میوه های سالم فواید مصرف میوه زیاده روی در خوردن میوه خوردن زیاد میوه ارزش غذایی میوه

 

می توانید با استفاده از میوه های مختلف در زمینه عضله سازی پیشرفت کنید و با مصرف برخی میوه ها باعث تقویت عضله سازی در بدنتان شوید موز ،هندوانه ،کیوی ،سیب و آووکادو از مفید ترین میوه جاتی هستند که به مصرف آن ها را به افراد بدنساز پیشنهاد می کنیم در ادامه با خاصیت های انواع میوه ها برای بدنسازان آشنا شوید.

موز
از آنجا که موز  جزو میوه‌های پرکربوهیدرات شناخته می‌شود در وعده صبحانه از آنها استفاده شود. به این طریق می‌توان به بارگیری مجدد سطح گلیکوژن عضله کمک و از تجزیه و تحلیل آن جلوگیری کرد.
میوه های عضله ساز مصرف میوه های سالم فواید مصرف میوه زیاده روی در خوردن میوه خوردن زیاد میوه ارزش غذایی میوه
کیوی
اگر از ۱۰ بدنساز بپرسید که کدام میوه، حاوی مقادیر فراوانی ویتامین C است، اکثریت آنها از پرتقال نام می برند؛ ولی در حقیقت، کیوی مالک سطوح بالایی از این آنتی اکسیدان بالقوه است که می‌تواند به شما کمک کند تا چربی‌های بدنتان را از بین ببرید.
میوه های عضله ساز مصرف میوه های سالم فواید مصرف میوه زیاده روی در خوردن میوه خوردن زیاد میوه ارزش غذایی میوه
سیب
مصرف یک سیب در یک روز، ضامن حفظ سلامتی شماست. ترکیبی در پوست سیب به نام اسید ارسولیک وجود دارد که می تواند منجر به بهبود فرآیند چربی سوزی شود و در کنار آن همچنین منجر به افزایش حجم عضلانی اسکلت گردد.
میوه های عضله ساز مصرف میوه های سالم فواید مصرف میوه زیاده روی در خوردن میوه خوردن زیاد میوه ارزش غذایی میوه
آووکادو
این میوه سرشار از فیبر است. یک میوه بزرگ آووکادو حاوی ۱۳ گرم فیبر می باشد. بدنسازانی که در حال سپری کردن یک رژیم پر پروتئین هستند، از مصرف این میوه در برنامه غذایی خود می توانند بهترین فایده را ببرند.
میوه های عضله ساز مصرف میوه های سالم فواید مصرف میوه زیاده روی در خوردن میوه خوردن زیاد میوه ارزش غذایی میوه
هندوانه
هندوانه، یک منبع خوب از سیترولین و اسید آمینه است که متضمن تولید اکسید نیتریک می باشد؛ بدنسازان به NO علاقه مندند زیرا منجر به بهبود جریان خون به عضلات می شود و به تبع آن، ریکاوری بهتر مواد غذایی و ترکیبات آنابولیک را داریم.
میوه های عضله ساز مصرف میوه های سالم فواید مصرف میوه زیاده روی در خوردن میوه خوردن زیاد میوه ارزش غذایی میوه
5 1000
ارسال شده در 15 آبان 1395 توسط با موضوع تغذیه
ارکید
تلگرام دکتر سلام
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x