میوه های عضله ساز مصرف میوه های سالم فواید مصرف میوه زیاده روی در خوردن میوه خوردن زیاد میوه ارزش غذایی میوه

 

می توانید با استفاده از میوه های مختلف در زمینه عضله سازی پیشرفت کنید و با مصرف برخی میوه ها باعث تقویت عضله سازی در بدنتان شوید موز ،هندوانه ،کیوی ،سیب و آووکادو از مفید ترین میوه جاتی هستند که به مصرف آن ها را به افراد بدنساز پیشنهاد می کنیم در ادامه با خاصیت های انواع میوه ها برای بدنسازان آشنا شوید.

موز
از آنجا که موز  جزو میوه‌های پرکربوهیدرات شناخته می‌شود در وعده صبحانه از آنها استفاده شود. به این طریق می‌توان به بارگیری مجدد سطح گلیکوژن عضله کمک و از تجزیه و تحلیل آن جلوگیری کرد.
میوه های عضله ساز مصرف میوه های سالم فواید مصرف میوه زیاده روی در خوردن میوه خوردن زیاد میوه ارزش غذایی میوه   میوه های عضله ساز مصرف میوه های سالم فواید مصرف میوه زیاده روی در خوردن میوه خوردن زیاد میوه ارزش غذایی میوه
کیوی
اگر از ۱۰ بدنساز بپرسید که کدام میوه، حاوی مقادیر فراوانی ویتامین C است، اکثریت آنها از پرتقال نام می برند؛ ولی در حقیقت، کیوی مالک سطوح بالایی از این آنتی اکسیدان بالقوه است که می‌تواند به شما کمک کند تا چربی‌های بدنتان را از بین ببرید.
میوه های عضله ساز مصرف میوه های سالم فواید مصرف میوه زیاده روی در خوردن میوه خوردن زیاد میوه ارزش غذایی میوه   میوه های عضله ساز مصرف میوه های سالم فواید مصرف میوه زیاده روی در خوردن میوه خوردن زیاد میوه ارزش غذایی میوه   میوه های عضله ساز مصرف میوه های سالم فواید مصرف میوه زیاده روی در خوردن میوه خوردن زیاد میوه ارزش غذایی میوه
سیب
مصرف یک سیب در یک روز، ضامن حفظ سلامتی شماست. ترکیبی در پوست سیب به نام اسید ارسولیک وجود دارد که می تواند منجر به بهبود فرآیند چربی سوزی شود و در کنار آن همچنین منجر به افزایش حجم عضلانی اسکلت گردد.
میوه های عضله ساز مصرف میوه های سالم فواید مصرف میوه زیاده روی در خوردن میوه خوردن زیاد میوه ارزش غذایی میوه   میوه های عضله ساز مصرف میوه های سالم فواید مصرف میوه زیاده روی در خوردن میوه خوردن زیاد میوه ارزش غذایی میوه   میوه های عضله ساز مصرف میوه های سالم فواید مصرف میوه زیاده روی در خوردن میوه خوردن زیاد میوه ارزش غذایی میوه   میوه های عضله ساز مصرف میوه های سالم فواید مصرف میوه زیاده روی در خوردن میوه خوردن زیاد میوه ارزش غذایی میوه
آووکادو
این میوه سرشار از فیبر است. یک میوه بزرگ آووکادو حاوی ۱۳ گرم فیبر می باشد. بدنسازانی که در حال سپری کردن یک رژیم پر پروتئین هستند، از مصرف این میوه در برنامه غذایی خود می توانند بهترین فایده را ببرند.
میوه های عضله ساز مصرف میوه های سالم فواید مصرف میوه زیاده روی در خوردن میوه خوردن زیاد میوه ارزش غذایی میوه   میوه های عضله ساز مصرف میوه های سالم فواید مصرف میوه زیاده روی در خوردن میوه خوردن زیاد میوه ارزش غذایی میوه   میوه های عضله ساز مصرف میوه های سالم فواید مصرف میوه زیاده روی در خوردن میوه خوردن زیاد میوه ارزش غذایی میوه   میوه های عضله ساز مصرف میوه های سالم فواید مصرف میوه زیاده روی در خوردن میوه خوردن زیاد میوه ارزش غذایی میوه   میوه های عضله ساز مصرف میوه های سالم فواید مصرف میوه زیاده روی در خوردن میوه خوردن زیاد میوه ارزش غذایی میوه
هندوانه
هندوانه، یک منبع خوب از سیترولین و اسید آمینه است که متضمن تولید اکسید نیتریک می باشد؛ بدنسازان به NO علاقه مندند زیرا منجر به بهبود جریان خون به عضلات می شود و به تبع آن، ریکاوری بهتر مواد غذایی و ترکیبات آنابولیک را داریم.
میوه های عضله ساز مصرف میوه های سالم فواید مصرف میوه زیاده روی در خوردن میوه خوردن زیاد میوه ارزش غذایی میوه   میوه های عضله ساز مصرف میوه های سالم فواید مصرف میوه زیاده روی در خوردن میوه خوردن زیاد میوه ارزش غذایی میوه   میوه های عضله ساز مصرف میوه های سالم فواید مصرف میوه زیاده روی در خوردن میوه خوردن زیاد میوه ارزش غذایی میوه   میوه های عضله ساز مصرف میوه های سالم فواید مصرف میوه زیاده روی در خوردن میوه خوردن زیاد میوه ارزش غذایی میوه   میوه های عضله ساز مصرف میوه های سالم فواید مصرف میوه زیاده روی در خوردن میوه خوردن زیاد میوه ارزش غذایی میوه   میوه های عضله ساز مصرف میوه های سالم فواید مصرف میوه زیاده روی در خوردن میوه خوردن زیاد میوه ارزش غذایی میوه

5 1000
ارسال شده در 15 آبان 1395 توسط با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • اسامی تعدادی از مصدومان حادثه ریلی سمنان
  • برای دیابت مرتبط با استرس درمان فردی موثر است
  • درمان ناشنوایی با روش جدید مهندسی ژنتیک
  • دلیل تنگ شدن کاروتید چیست؟
  • رشته خطایی با مربای آلبالو
  • جوانه بروکلی با آلودگی هوا و سرطان مقابله می کند
  • منفعت ورزش هوازی در محیط آزاد در کودکان
  • همه چیز درمورد اختلالات خوردن
  • محبوبترین ها

  • آشنایی با ترشي و ترشي‌خوری (1)
  • جایگزین های سالم برای خوراکی های شیرین
  • دانستنی میکروب های موجود در بستنی سنتی
  • بعد از افطار از خوردن میوه و سبزیجات غافل نشوید
  • توصیه های کلی در مصرف مایعات
  • نیاز بدن به این املاح و ویتامین ها
  • شایعات رایج درباره خوردن پنیر
  • اهمیت مصرف عدس برای مردان
  • رپورتاژ

  • مرکز دندانپزشکی لوتوس
  • ارائه خدمات ارتودنسی با استفاده از روش های نوین و پیشرفته
  • ایمپلنت؛ تنها جایگزین دندان از دست رفته
  • پوستی به لطافت و درخشندگی ابریشم
  • اصلاح طرح لبخند و دندانپزشکی زیبایی
  • الو دکتر

    سرطان های لب و دهان با مصرف ناس
    تلگرام دکتر سلام
    دکتر هومن عشقی

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما