کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
دکتر آزاده آقازاده
دکتر آزاده آقازاده
ماموگرافی، سونوگرافی دیجیتال
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص گوارش و كبد و آندوسكوپی
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
 1047573_659

بالابردن توان عضلات شکمی نیازمند برخی ورزش ها و نرمش های مفید در این زمینه است اگر علاقه مند هستید بدون هرینه کردن در باشگاه و در منزل یا محل کار عضلات پایین شکم خود را تقویت کنید به این مطلب دقت کنید و از راهنمایی های ورزشی ما در این زمینه کمک بگیرید انچام این حرکات همراه با با انقباض عضلات این ناحیه می تواند توانایی عضلات شکمتان را بالا ببرد.

شما عضلات شکم محکمی می خواهید (چه کسی نمی خواهد؟) و می دانید که داشتن عضلات مرکزی محکم برای حفاظت از عضلات پایین کمرتان ضروری است. متأسفانه، شغل شما واقعاً فرصت کار کردن در حالت پلانک یا کنفرانس دادن هنگام انجام کرانچ شکمی را به شما نمی دهد.

خوشبختانه، هنوز هم می توانید شکم تان را قوی کنید، حتی اگر کل روز به صندلی تان بسته شده اید. بسته به حریم خصوصی فضای دفترتان (و اعتماد به نفس خودتان!)، این حرکات شکم سفت کن را یک بار امتحان کنید. حتی به کتانی هم نیازی ندارید (از عضویت پرهزینه ی باشگاه هم بگذریم).

اگر دفتر خصوصی داریدروی یک صندلی محکم، صاف بنشینید و پاهایتان صاف روی زمین باشد. بازوهایتان را به صورت ضربدری روی سینه تان قرار دهید و (شبیه به حرکتی که برای کرانچ روی زمین انجام می دهید) سینه تان را به سمت پایین و به طرف زانوهایتان خم کنید تا زمانی که سفت شدن عضلات شکم تان را احساس کنید. به حالت اولیه برگردید و تکرار کنید. فقط مطمئن شوید که بازوها را پایین تر از سطح شانه نگه می دارید.

اگر در یک اتاقک هستیددر حالت نشسته روی صندلی تان، با صاف نگه داشتن کمرتان، به آرامی به عقب خم شوید. برای حفظ تعادل، دسته های صندلی یا کف آن را نگه دارید، در حالیکه زانوهایتان را به سمت سینه تان بلند می کنید، عضلات شکمی خود را منقبض کنید. پاهایتان را روی زمین پایین بیاورید و تکرار کنید.

اگر میزتان بسیار در معرض دید استبنشینید و پاهایتان صاف روی زمین باشند و کمرتان در مقابل پشتی صندلی تان صاف و کشیده باشد. عضلات شکمی تان را تا جایی که می توانید منقبض کنید، طوری که انگار دارید تلاش می کنید ناف خودتان را با پشتی صندلی تماس دهید. قبل از اینکه شل کنید به مدت ۱۰ ثانیه نگه دارید. هر تعداد که می توانید تکرار کنید.

وب‌سایت تناسب اندام:
5 1000
ارسال شده در 14 آبان 1395 توسط با موضوع عمومی

پیشنهاد سردبیر

  • آیا میدانید لحظه مرگ چه احساسی دارید؟
  • خواص و فواید مصرف زنجبیل برای درمان بیماری ها
  • چاق شدن خانم ها با وسایل خانگی الکتریکی
  • شیرخواران به چه دلایلی دچار اگزما میشوند؟
  • کاهش وزن با لیزر لیپولیز درمانی چطوری است
  • احساس سوزش و درد هنگام دفع ادرار
  • افزايش بي‌رويه مصرف داروهاي مسكن در آمريكا
  • در مورد خواص درمانی سقز چه می دانید؟
  • محبوبترین ها

  • آیا می توان فقط پروتئین گیاهی خورد؟
  • با این روش شوهر بد اخلاق خود را خوش اخلاق کنید
  • زیاد شدن اشتها در فصول سرد سال
  • شادی و نشاط بیشتر با مصرف لوبیا
  • بی اشتها بودن ، یکی از اصلی ترین مشکلات سالمندان
  • مقابله فیبرها با سرطان سینه
  • کودکان و این صبحانه های مقوی
  • در ماه رمضان این 8 گروه لاغر نمی شوند
  • رپورتاژ

  • کلینیک دندانپزشکی و زیبایی دکتر علیرضا نوروزعلی
  • دندان تاجی از زیبایی
  • کلینیک تخصصى پوست مو و زيبايی دکتر بابایی
  • هزینه لیپوماتیک (هزینه پیکرتراشی)
  • مرجع فروش انواع ویلچر, ویلچر برقی, واکر, عصا
  • ارکید
    دندانپزشکی دکترسلام
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x