1047573_659

بالابردن توان عضلات شکمی نیازمند برخی ورزش ها و نرمش های مفید در این زمینه است اگر علاقه مند هستید بدون هرینه کردن در باشگاه و در منزل یا محل کار عضلات پایین شکم خود را تقویت کنید به این مطلب دقت کنید و از راهنمایی های ورزشی ما در این زمینه کمک بگیرید انچام این حرکات همراه با با انقباض عضلات این ناحیه می تواند توانایی عضلات شکمتان را بالا ببرد.

شما عضلات شکم محکمی می خواهید (چه کسی نمی خواهد؟) و می دانید که داشتن عضلات مرکزی محکم برای حفاظت از عضلات پایین کمرتان ضروری است. متأسفانه، شغل شما واقعاً فرصت کار کردن در حالت پلانک یا کنفرانس دادن هنگام انجام کرانچ شکمی را به شما نمی دهد.

خوشبختانه، هنوز هم می توانید شکم تان را قوی کنید، حتی اگر کل روز به صندلی تان بسته شده اید. بسته به حریم خصوصی فضای دفترتان (و اعتماد به نفس خودتان!)، این حرکات شکم سفت کن را یک بار امتحان کنید. حتی به کتانی هم نیازی ندارید (از عضویت پرهزینه ی باشگاه هم بگذریم).

اگر دفتر خصوصی داریدروی یک صندلی محکم، صاف بنشینید و پاهایتان صاف روی زمین باشد. بازوهایتان را به صورت ضربدری روی سینه تان قرار دهید و (شبیه به حرکتی که برای کرانچ روی زمین انجام می دهید) سینه تان را به سمت پایین و به طرف زانوهایتان خم کنید تا زمانی که سفت شدن عضلات شکم تان را احساس کنید. به حالت اولیه برگردید و تکرار کنید. فقط مطمئن شوید که بازوها را پایین تر از سطح شانه نگه می دارید.

اگر در یک اتاقک هستیددر حالت نشسته روی صندلی تان، با صاف نگه داشتن کمرتان، به آرامی به عقب خم شوید. برای حفظ تعادل، دسته های صندلی یا کف آن را نگه دارید، در حالیکه زانوهایتان را به سمت سینه تان بلند می کنید، عضلات شکمی خود را منقبض کنید. پاهایتان را روی زمین پایین بیاورید و تکرار کنید.

اگر میزتان بسیار در معرض دید استبنشینید و پاهایتان صاف روی زمین باشند و کمرتان در مقابل پشتی صندلی تان صاف و کشیده باشد. عضلات شکمی تان را تا جایی که می توانید منقبض کنید، طوری که انگار دارید تلاش می کنید ناف خودتان را با پشتی صندلی تماس دهید. قبل از اینکه شل کنید به مدت ۱۰ ثانیه نگه دارید. هر تعداد که می توانید تکرار کنید.

وب‌سایت تناسب اندام:

ارسال شده در 14 آبان 1395 توسط دکتر سلام با موضوع عمومی

پیشنهاد سردبیر

  • خطر هیپوگلیسمی شدید با بیومارکرهای خونی پیش بینی می شود
  • مشکلات مغزی با این خوراکی ها
  • در زمان جوانی به چه دلیلی به مسافرت برویم
  • اخرین روز در پایان راه زندگی
  • احساس گرمای زیاد در حاملگی
  • راهکارهای مفید جهت از بین بردن نفخ روده
  • فراموشی و آ لزایمر دو بیماری متفاوت هستند
  • روزه تان را با آب و خرما باز کنید
  • آیا دیابت با ضربان سریع قلب ارتباط دارد؟
  • هشدارهای مختلف بدن برای بیمار شدن
  • سیستم شنوایی نوزاد و مکان های شلوغ
  • داروي درمان سرطان كليه نتايج نويدبخشي براي درمان سرطان خون داشته است
  • آسیب شناسی ازدواج کودکان
  • قوانین مهم برای پیاده روی در هنگام سرما
  • ارزیابی اثر بخشی داروهای دیابت و ارتباط آن با مرگ
  • محبوبترین ها

  • دیابت،گرفتگی رگ های قلبی را تا 4 درصد افزایش می دهد
  • گردو و کمک به امراض قندی
  • ابتلا به دیابت نوع 1 با تغذیه نوزاد
  • وسیله پوشیدنی Quell برای معالجه دردهای مزمن نوروپاتی
  • از کجا پی ببریم که دچار دیابت هستیم
  • چرب ترین فراورده های لبنی مفید برای مرض قند
  • بردیابت نوع 1 انسولین گلارژین 300 چه تاثیراتی دارد؟
  • افزایش ریسک امراض کبدی به علت دیابت نوع 2
  • تاثیر انسولین در بیماران آرتریت روماتوئید
  • آیا دیابت بی مزه همان دیابت معمولی است؟
  • عوارض داروهای ضد بارداری در دیابتی ها
  • نتیجه سرسری گرفتن بیماری دیابت
  • ابتلا به امراض قندی به وسیله بی خوابی
  • لوتئولین مکملی برای مقابله با چاقی و اختلالات متابولیکی
  • برای اینکه کودک دیابت نگیرد چکار باید بکنیم؟
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است