کاهش ابتلا به دردهای گردن و پشت کار کردن با کامپیوتر و تلفن همراه سلامت ستون فقرات دردهای ستون فقرات و گردن

 

استفاده دائم از تلفن همراه باعث آسیب به ستون فقرات و نواحی گردن شما خواهد شد سعی کنید با زیاده روی در استفاده از این وسایل هوشمند باعث بروز آسیب به سلامتی خود نشوید غالبا وضعیت خم شدن گردن کاربران در حین استفاده از این قبیل وسایل نامناسب و اشتباه است و باعث ایجاد عارضه های گوناگونی در نواحی ستون فقرات آن ها می شود برای رفع این حالت ارتوپدها چه پیشنهاداتی برایمان دارند ؟


امروزه با تغییر روش های زندگی ،مردم در سرتاسر دنیا وقت زیادی را صرف کار کردن با کامپیوتر و تلفن همراه و دیگر ابزار های دستی می کنند.
و اغلب در حین انجام این کارها بدنشان را در وضعیت نا مناسبی قرار می دهند.

امروزه با تغییر روش های زندگی ،مردم در سرتاسر دنیا وقت زیادی را صرف کار کردن با کامپیوتر و تلفن همراه و دیگر ابزار های دستی می کنند.

و اغلب در حین انجام این کارها بدن شان را در وضعیت نا مناسبی قرار می دهند.

اکثر افراد در زمانی که با تلفن همراه کار می کنند به صورت قوز کرده می نشینند، و این حالت نشستن حتما به ستون فقرات آسیب خواهد رساند.

توصیه هایی ارزشمند درباره سلامت ستون فقرات

کاهش ابتلا به دردهای گردن و پشت کار کردن با کامپیوتر و تلفن همراه سلامت ستون فقرات دردهای ستون فقرات و گردن   کاهش ابتلا به دردهای گردن و پشت کار کردن با کامپیوتر و تلفن همراه سلامت ستون فقرات دردهای ستون فقرات و گردن

در گذشته بیشتر افراد مسن از دردهای ستون فقرات و گردن گله مند بودند اما امروزه این مشکلات در بین جوانان نیز بسیار دیده می شود.

و این می تواند از عوارض حالت های بد قرار گرفتن بدن در زمان کار کردن با تلفن همراه و انواع کامپیوتر باشد.

افراد در این شرایط اغلب به صورت قوز کرده (گردن کشیده، شانه های افتاده، بازوها چسبیده به نیم تنه) قرا می گیرند.

با اصلاح وضعیت بدن می توان به بالا بردن مقاومت آن در مقابل استرس و فشارهای روانی و همچنین افزایش بهره وری در فعالیت های روزانه دست یافت.
کاهش ابتلا به دردهای گردن و پشت کار کردن با کامپیوتر و تلفن همراه سلامت ستون فقرات دردهای ستون فقرات و گردن   کاهش ابتلا به دردهای گردن و پشت کار کردن با کامپیوتر و تلفن همراه سلامت ستون فقرات دردهای ستون فقرات و گردن   کاهش ابتلا به دردهای گردن و پشت کار کردن با کامپیوتر و تلفن همراه سلامت ستون فقرات دردهای ستون فقرات و گردن

۵ راه حل برای کاهش ابتلا به دردهای گردن و پشت

در فواصل معین سر خود را به آرامی از یک سمت به سمت دیگر حرکت بدهید.

عضلات شانه را کشش دهید.

عضلات شانه و گردن خود را ماساژ دهید.

در زمان کار طولانی مدت با کامپیوتر و تلفن همراه، هر از چند گاهی بایستید و عضلات خود را کشش دهید، این کار به شل شدن عضله کمک می کند.

اگر بیش از ۱۰ دقیقه با تلفن همراه کار می کنید حتما چند بار این تمرین را انجام دهید : چانه را به سمت گردن فشار دهید طوری که این فشار را روی عضلات شانه احساس کنید.

نت نوشت

5 1000
ارسال شده در 14 آبان 1395 توسط با موضوع فیزیوتراپی و ارتوپدی

پیشنهاد سردبیر

  • ردیابی مبتلایان به زوال عقل با چسباندن بارکد روی ناخن ها
  • گلچینی از درمان های خانگی برای اطفال
  • افراد معروف برای روز عروسی‌ از چه رژیمهایی استفاده میکنند
  • رفتار صحیح با فرزند خود در دوران بلوغ
  • آلودگی هوا و افزایش خطر ابتلا به پیری پوست
  • مقابله با چاق شدن در مجردها
  • چگونه سلامت مفاصل خود را حفظ کنیم
  • سد راه مبتلا شدن به ام اس شوید
  • محبوبترین ها

  • بیماری های نوپدید و بازپدید
  • خال های خطرناک و مشخصه های آن ها
  • مدیتیشن تاثیر مثبتی بر روی این 5 مشکل سلامت میگذارد
  • 9 درمان سرماخوردگی و آنفولانزا
  • علائم ابتلا به ویروس HIV کدامند؟
  • منشا لرزش غیر ارادی دست و انگشتان
  • پوست سیب و درمان مشکلات کبد
  • بررسی اصلی ترین مشکلات گوارشی همراه با دکتر شریفی
  • رپورتاژ

  • مرجع فروش انواع کیسه کلوستومی،کیسه یوروستومی و کیسه ایلئوستومی
  • خدمات پیشرفته پوست و مو گروه زیبایی برنا
  • شامپوهای ضد ریزش و رویش مجدد مو حاوی کافئین
  • لیزر درمانی راه حلی بدون تیغ برای دندانپزشکی
  • کلینیک آندوسکوپی وکولونسکوپی دکتر فرزاد فرامرزی
  • الو دکتر

    تلگرام دکتر سلام
    دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما