کاهش ابتلا به دردهای گردن و پشت کار کردن با کامپیوتر و تلفن همراه سلامت ستون فقرات دردهای ستون فقرات و گردن

 

استفاده دائم از تلفن همراه باعث آسیب به ستون فقرات و نواحی گردن شما خواهد شد سعی کنید با زیاده روی در استفاده از این وسایل هوشمند باعث بروز آسیب به سلامتی خود نشوید غالبا وضعیت خم شدن گردن کاربران در حین استفاده از این قبیل وسایل نامناسب و اشتباه است و باعث ایجاد عارضه های گوناگونی در نواحی ستون فقرات آن ها می شود برای رفع این حالت ارتوپدها چه پیشنهاداتی برایمان دارند ؟


امروزه با تغییر روش های زندگی ،مردم در سرتاسر دنیا وقت زیادی را صرف کار کردن با کامپیوتر و تلفن همراه و دیگر ابزار های دستی می کنند.
و اغلب در حین انجام این کارها بدنشان را در وضعیت نا مناسبی قرار می دهند.

امروزه با تغییر روش های زندگی ،مردم در سرتاسر دنیا وقت زیادی را صرف کار کردن با کامپیوتر و تلفن همراه و دیگر ابزار های دستی می کنند.

و اغلب در حین انجام این کارها بدن شان را در وضعیت نا مناسبی قرار می دهند.

اکثر افراد در زمانی که با تلفن همراه کار می کنند به صورت قوز کرده می نشینند، و این حالت نشستن حتما به ستون فقرات آسیب خواهد رساند.

توصیه هایی ارزشمند درباره سلامت ستون فقرات

کاهش ابتلا به دردهای گردن و پشت کار کردن با کامپیوتر و تلفن همراه سلامت ستون فقرات دردهای ستون فقرات و گردن   کاهش ابتلا به دردهای گردن و پشت کار کردن با کامپیوتر و تلفن همراه سلامت ستون فقرات دردهای ستون فقرات و گردن

در گذشته بیشتر افراد مسن از دردهای ستون فقرات و گردن گله مند بودند اما امروزه این مشکلات در بین جوانان نیز بسیار دیده می شود.

و این می تواند از عوارض حالت های بد قرار گرفتن بدن در زمان کار کردن با تلفن همراه و انواع کامپیوتر باشد.

افراد در این شرایط اغلب به صورت قوز کرده (گردن کشیده، شانه های افتاده، بازوها چسبیده به نیم تنه) قرا می گیرند.

با اصلاح وضعیت بدن می توان به بالا بردن مقاومت آن در مقابل استرس و فشارهای روانی و همچنین افزایش بهره وری در فعالیت های روزانه دست یافت.
کاهش ابتلا به دردهای گردن و پشت کار کردن با کامپیوتر و تلفن همراه سلامت ستون فقرات دردهای ستون فقرات و گردن   کاهش ابتلا به دردهای گردن و پشت کار کردن با کامپیوتر و تلفن همراه سلامت ستون فقرات دردهای ستون فقرات و گردن   کاهش ابتلا به دردهای گردن و پشت کار کردن با کامپیوتر و تلفن همراه سلامت ستون فقرات دردهای ستون فقرات و گردن

۵ راه حل برای کاهش ابتلا به دردهای گردن و پشت

در فواصل معین سر خود را به آرامی از یک سمت به سمت دیگر حرکت بدهید.

عضلات شانه را کشش دهید.

عضلات شانه و گردن خود را ماساژ دهید.

در زمان کار طولانی مدت با کامپیوتر و تلفن همراه، هر از چند گاهی بایستید و عضلات خود را کشش دهید، این کار به شل شدن عضله کمک می کند.

اگر بیش از ۱۰ دقیقه با تلفن همراه کار می کنید حتما چند بار این تمرین را انجام دهید : چانه را به سمت گردن فشار دهید طوری که این فشار را روی عضلات شانه احساس کنید.

نت نوشت

ارسال شده در 14 آبان 1395 توسط دکتر سلام با موضوع فیزیوتراپی و ارتوپدی

پیشنهاد سردبیر

  • فروش داروهای انرژی زا در داروخانه ها بدون نسخه غیر قانونی است
  • راه حل طب سنتی برای وسواس
  • حساس بودن رابطه نوجوانان
  • تاثیر آهن و کلسیم بر عملکرد ورزشکاران
  • همسر سلطه جو داشتن
  • برای بهبود زخم معده؛ چی بخوریم؟! چی نخوریم؟!
  • چطوری پاهایی نیرومند داشته باشیم
  • مقابله با ترس در کودک
  • محبوبترین ها

  • مصرف مواد مخدر با اضطراب
  • برای بالا بردن بهره وری مان موثرترین راهکارها را بخوانید
  • پیامدها و عوارض استرس داشتن در محل کار
  • اختلال فوبی اجتماعی
  • محبت به بیماران و کمک روحی به آنان
  • عدد 13 چه تاثیری بر زندگی انسانها می گذ ارد
  • تخلیه و پاکسازی روح و روان از موضوعات منفی
  • افسردگی با این نشانه ها
  • رپورتاژ

  • لبخندی کودکانه با دندان هایی سالم
  • کلینیک سیب سرخ -گونه‌گذاری،فرم‌دهی چانه، برجسته‌سازی لب
  • فیزیوتراپی- راه حلی برای بهبود حرکت
  • نگاهی به لیزر و کارکرد آن در پوست و زیبایی
  • لیزر بهترین روش در مشکلات دندان های مصنوعی و خانم‌های باردار
  • الو دکتر

    نخ دندان ارکید
    لاغر شو
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است