کاهش ابتلا به دردهای گردن و پشت کار کردن با کامپیوتر و تلفن همراه سلامت ستون فقرات دردهای ستون فقرات و گردن

 

استفاده دائم از تلفن همراه باعث آسیب به ستون فقرات و نواحی گردن شما خواهد شد سعی کنید با زیاده روی در استفاده از این وسایل هوشمند باعث بروز آسیب به سلامتی خود نشوید غالبا وضعیت خم شدن گردن کاربران در حین استفاده از این قبیل وسایل نامناسب و اشتباه است و باعث ایجاد عارضه های گوناگونی در نواحی ستون فقرات آن ها می شود برای رفع این حالت ارتوپدها چه پیشنهاداتی برایمان دارند ؟


امروزه با تغییر روش های زندگی ،مردم در سرتاسر دنیا وقت زیادی را صرف کار کردن با کامپیوتر و تلفن همراه و دیگر ابزار های دستی می کنند.
و اغلب در حین انجام این کارها بدنشان را در وضعیت نا مناسبی قرار می دهند.

امروزه با تغییر روش های زندگی ،مردم در سرتاسر دنیا وقت زیادی را صرف کار کردن با کامپیوتر و تلفن همراه و دیگر ابزار های دستی می کنند.

و اغلب در حین انجام این کارها بدن شان را در وضعیت نا مناسبی قرار می دهند.

اکثر افراد در زمانی که با تلفن همراه کار می کنند به صورت قوز کرده می نشینند، و این حالت نشستن حتما به ستون فقرات آسیب خواهد رساند.

توصیه هایی ارزشمند درباره سلامت ستون فقرات

کاهش ابتلا به دردهای گردن و پشت کار کردن با کامپیوتر و تلفن همراه سلامت ستون فقرات دردهای ستون فقرات و گردن   کاهش ابتلا به دردهای گردن و پشت کار کردن با کامپیوتر و تلفن همراه سلامت ستون فقرات دردهای ستون فقرات و گردن

در گذشته بیشتر افراد مسن از دردهای ستون فقرات و گردن گله مند بودند اما امروزه این مشکلات در بین جوانان نیز بسیار دیده می شود.

و این می تواند از عوارض حالت های بد قرار گرفتن بدن در زمان کار کردن با تلفن همراه و انواع کامپیوتر باشد.

افراد در این شرایط اغلب به صورت قوز کرده (گردن کشیده، شانه های افتاده، بازوها چسبیده به نیم تنه) قرا می گیرند.

با اصلاح وضعیت بدن می توان به بالا بردن مقاومت آن در مقابل استرس و فشارهای روانی و همچنین افزایش بهره وری در فعالیت های روزانه دست یافت.
کاهش ابتلا به دردهای گردن و پشت کار کردن با کامپیوتر و تلفن همراه سلامت ستون فقرات دردهای ستون فقرات و گردن   کاهش ابتلا به دردهای گردن و پشت کار کردن با کامپیوتر و تلفن همراه سلامت ستون فقرات دردهای ستون فقرات و گردن   کاهش ابتلا به دردهای گردن و پشت کار کردن با کامپیوتر و تلفن همراه سلامت ستون فقرات دردهای ستون فقرات و گردن

۵ راه حل برای کاهش ابتلا به دردهای گردن و پشت

در فواصل معین سر خود را به آرامی از یک سمت به سمت دیگر حرکت بدهید.

عضلات شانه را کشش دهید.

عضلات شانه و گردن خود را ماساژ دهید.

در زمان کار طولانی مدت با کامپیوتر و تلفن همراه، هر از چند گاهی بایستید و عضلات خود را کشش دهید، این کار به شل شدن عضله کمک می کند.

اگر بیش از ۱۰ دقیقه با تلفن همراه کار می کنید حتما چند بار این تمرین را انجام دهید : چانه را به سمت گردن فشار دهید طوری که این فشار را روی عضلات شانه احساس کنید.

نت نوشت

امتیاز بدین ! 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...
ارسال شده در 14 آبان 1395 توسط دکتر سلام با موضوع فیزیوتراپی و ارتوپدی

پیشنهاد سردبیر

  • با این تکنولوژی دیگر نگران چشم هایتان نباشید
  • این سالاد مخصوص فرزند بد غذای شما است
  • ترفندهای مناسب در میان صحبت های زناشویی
  • عوامل موثر بر پیری زودرس مغز
  • آموزش گفتن نه به اطفال
  • معرفی تیتروار نظریه های انگیزش 2
  • نگهداری از اطلاعات مغز با این تمرین های ساده
  • ترفندهایی برای قیچی کردن موی بچه
  • محبوبترین ها

  • چه روش هایی برای مبارزه با آکنه وجود دارد
  • رفع چربی مو
  • در زمستان پوست خود را چگونه هیدراته کنیم
  • مراقبت در برابر چین و چروک پوست
  • ماسک برگ کاری برای بلند شدن مو
  • روغنی که شما را زیباتر می کند
  • مراقب عواقب انواع جراحی های زیبایی باشید
  • رموز طلایی خطرات جراحی زیبایی شکم
  • رپورتاژ

  • چرا محصولات ارگانیک استفاده کنیم؟
  • مریم جواهریان، متخصص روانشناسی سلامت و استادیار دانشگاه
  • لبخندی کودکانه با دندان هایی سالم
  • هایفو HIFU – لیفت صورت بدون جراحى
  • فیزیوتراپی- راه حلی برای بهبود حرکت
  • الو دکتر

    رفع جای نیش حشرات با استفاده از کرم های مختلف
    نخ دندان ارکید
    دکتر هومن عشقی
    تلگرام دکتر سلام
    محبوبیت داروهای گیاهی در بین بیماران قلبی

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است