quality-of-life-after-knee-replacement-1200x565

نشستن نادرست حتی در جوانها باعث آرتروز و آسیب به ستون فقرات می شود.بیشتر افراد مجبورند ساعات زیادی را پشت میز درخانه یا محل کار فعالیت کنند اگر این نشستن به مدت طولانی و به صورت نادرست باشد به ستون فقرات و رباط ها و عضلات آسیب وارد کرده باعث درد شدید مشکلات بسیار خطرناک و جدی مثل آرتروز می شود.

بد نشستن روزانه و عدم رعایت نکات صحیح با گذر زمان منجر به ایجاد تغییر در سطح مفاصل، کاهش استحکام استخوان ها و سیستم عروقی، ساییده شدن سطوح مفصلی و استخوان سازی نا به جا می شود که آرتروز زود هنگام در جوانی را در پی دارد.
مسعودی تصریح کرد: شایع ترین آرتروز مربوط به زانو و ستون فقرات است و گردن درد عارضه مهم بد نشستن افرادی است که در طول روز مدت زیادی را پشت میز می نشینند و به علت بد نشستن دچار عارضه گردن درد می شوند.
وی ادامه داد: اصلاح نشستن یکی از مهم ترین موارد در از بین بردن و پیشگیری از گردن درد های طولانی مدت بوده و کمک شایانی به بهبود وضعیت جسمانی فرد می کند.
مسعودی ورزش کردن را از موارد مهم دیگر در پیشگیری از دردهای منجر به آرتروز دانست و بیان کرد: می توان از ورزش هایی که مربوط به حرکات سر، شانه و گردن است برای بهبود شرایط استفاده کرد، توصیه می شود افرادی که به مدت طولانی در محل کار هستند با انجام این ورزش ها و سعی در تصحیح حالت نشستن به حفظ سلامت خود کمک کنند.
وی یادآور شد: در موارد حادتر درد باید به پزشک مراجعه و از دارو استفاده کرد.
منبع:Khabarpu

#
ارسال شده در 18 آبان 1395 توسط خانم یاسمی با موضوع بیماری ها

پیشنهاد سردبیر

  • چشم پزشک در موبایل شما+تصاویر
  • وزن ایده آل داشتن با این توصیه های مهم
  • مبتلایان به اسکیزوفرنی بخوانند
  • بارداری و لزوم معاینه چشم
  • مشکلات و اختلالات فکری در جامعه
  • ارتباط هوش و فرزند دارشدن
  • روابط صمیمانه و عاطفی و میزان ابتلا به افسردگی
  • آمريكا واكسن جديد آنفلوانزا را آزمايش كرد
  • حرکات صورت هنگام خنده و پی بردن به شخصیت افراد
  • بررسی کنید سلامت قلبتان را با این نکات ساده
  • عوارض غذاهای تیز برای جوانان
  • همه چیز درمورد خواص تخم کتان
  • شیوه درست فرموژه گذاری چگونه است
  • حراج استوک های قدیمی علی کریمی برای کودکام اوتیسم
  • کاهش وزن به هر میزان در هر سنی
  • محبوبترین ها

  • تفاوت ارزش غذایی ماهی تازه و کنسروی
  • تکنیک های کاهش شکر در رسپی های غذا
  • از بین بردن درد به کمک خوراکی های طبیعی
  • آبلیمو، ماست و پیاز و جلوگیری از مسمومیت
  • میل به خوردن خوراکی چرب
  • راهی برای ترک دادن عادت هله هوله خوری کودک
  • متداول ترین پرسش ها در ارتباط با روزه ماه رمضان
  • هات داگ راه ورودی سرطان روده!
  • چگونه به سحرخیزی عادت کنیم
  • خوراکی هایی که وضعیت فعالیت قلب شما را بهبود می بخشند
  • تاثیرات مفید نوشیدن آب ولرم
  • اگر به فکر حفظ عضله هایتان هستید بخوانید
  • مواردی که باید درباره کربوهیدراتها بدانید
  • طرز تفکر افراد لاغر درباره غذا خوردن
  • ارتباط مصرف حبوبات با لاغری
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است