مشاوره زیبایی
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
چشمخانه، ساختمان پزشکان
کلینیک چشمخانه
به روز ترین تجهیزات و دانش چشم پزشکی
کلینیک سیب سبز
کلینیک سیب سبز
آفر ویژه برای پکیجها
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
دکتر عارفی
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری های لثه
کلینیک دندانپزشکی پارسا/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی پارسا
ایمپلنتوژیست
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصیی آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی

exercise

گردش خون مناسب یکی از عواملی است که در سلامتی نقش مهمی دارد. با افزایش سن این عامل اهمیت بیشتری پیدا می کند.تغذیه یکی از عوامل مهم در روند گردش خون مناسب است.عامل دیگری که برای بهبود این موضوع به کمک ما می آید ورزش کردن است.در این مطلب قصد داریم با معرفی 6 ورزش بسیار ساده به شما کمک کنیم تا روند خون رسانی و گردش خون خود را بهبود دهید.

پیاده‌ روی

پیاده‌روی  روزانه و سریع 30 دقیقه‌ای به  بهبود جریان خون کمک می‌کند. انجام این کار می‌تواند هر دردی را که به دلیل  گردش ضعیف خون ایجاد شده است، از بین ببرد. پیاده‌روی همچنین  در برطرف کردن بیماری عروق محیطی یا بیماری شریانی اندام تحتانی نیز مفید است .علاوه بر این، پیاده‌روی منظم، مانع از تراکم پلاک در شریان‌ها می شود و روند خون رسانی را بهبود می دهد.

شنا

شنا یک ورزش ایده آل برای بهبود جریان خون است  به‌ویژه در افراد مسن.در این ورزش برخلاف پیاده روی یا دوچرخه سواری فشارهای نابهنجار بر مفاصل وارد نمی شود. این ورزش عروق خونی را انعطاف‌پذیر می‌کند ، درنتیجه فرد را در برابر بیماری قلبی و عروقی مصون می‌سازد.

دوچرخه ‌سواری

انجام این ورزش به مدت 30 دقیقه‌ هفته‌ای  3 یا 4 بار نه‌ فقط برای سلامت پاها بلکه  همانند شنا و پیاده‌روی برای سلامت قلب و عروق نیز مفید است.

ورزش‌های کششی

اگر برای ساعات طولانی در یک مکان می نشینید بهتر است هر یک ساعت از جای خود بلند شوید و به مدت 5 دقیقه ورزش کششی انجام دهید. ازجمله چرخش بازو، لمس کردن انگشتان پا، لگدزدن و … .

بلند کردن وزنه

دراز  و نشست، شنا رفتن و … ورزش‌های مقاومتی به‌حساب می‌آید که نباید در انجام آن‌ها افراط کرد.  بلند کردن وزنه عضلات را تقویت می‌کند و جریان خون را در دست‌ها و پاها بهبود می بخشد.

باز کردن انگشتان دست

ابتدا دست را مشت کنید درحالی‌که شست در داخل قرار دارد سپس بقیه انگشتان را بدونِ ایجاد ناراحتی ، تا حد امکان به بیرون کش دهید. این ورزش را 10 بار برای هر دست انجام دهید.

منبع: افکار نیوز

5 1000
ارسال شده در 14 آبان 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی
کد کم چیست؟

کدکم می تواند از دندان ها اسکن سه بعدی بگیرد و در همان لحظه اقدام به ساخت کل یا بخشی از دندان با ظرافت فوق بالا نماید.

اطلاعات بیشتر

پیشنهاد سردبیر

  • شیرینی پربرکت
  • پیوند دندان و دهان مصنوعی با کمک پرینتر 3 بعدی
  • مسمومیت با گاز کلر از علائم تا عوارض و درمان
  • چاق شدن با دعوا
  • آسیب های ناشی از گریم در بازیگران
  • اگر پروستات سالم می خواهید بخوانید
  • کله سیستکتومی انجام دهیم یا خیر؟
  • توصیه های طلایی برای داشتن ابروهای زیبا و قشنگ
  • محبوبترین ها

  • راه مناسب برای جوانسازی پوست با این ماسک ها
  • حفاظت و مراقبت از موی نازک
  • درمان و از بین بردن جوش و آکنه در صورت
  • راهکارهای موثر برای پیشگیری از خشکی پوست در پاییز
  • رمز و رموزی که ماهرترین آرایشگران از آن اطلاع دارند
  • راهکارهایی بدون هزینه برای تقویت موها
  • ماسک لیبراتا با پوست چه کارها می کند
  • بهترین رنگ لباس برای چشم آبی ها
  • رپورتاژ

  • دکتر نداف جراح پلاستیک و زیبایی
  • استحکام وسلامت استخوان فک= نجات دندان های لق
  • کلینیک سیب سرخ -گونه‌گذاری،فرم‌دهی چانه، برجسته‌سازی لب
  • مرجع فروش انواع ویلچر, ویلچر برقی, واکر, عصا
  • مرکز فروش محصولات درمان زخم،دیابت و سوختگی
  • دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
    x