picsart_1477759364895

اساس گزارش جدید منتشر شده در مجله ی علمی پزشکی ورزش، ۲۰۰ کارگر سوئدی با استفاده از پرسش نامه، عوامل روانی اجتماعی در محل کار، مورد آزمایش قرار گرفتند. همچنین این افراد سلامت قلبشان بر اساس وزن، فشار خون و کلسترول، مورد بررسی قرار گرفت.

بهترین راه برای جلوگیری از عواقب بد ناشی از استرس در محیط کار، ورزش است. استرس می تواند سلامتی شما را از طریق بالا بردن فشار خون و حالت تهوع به خطر بیندازد.
بر اساس مطالعات جدید، یکی از بزرگ ترین منابع استرس، کار ما است. تمرینات ورزشی راه مؤثری برای کاهش مشکلاتی است که از طریق استرس در محیط کار به وجود می آید.
بر اساس گزارش جدید منتشر شده در مجله ی علمی پزشکی ورزش، ۲۰۰ کارگر سوئدی با استفاده از پرسش نامه، عوامل روانی اجتماعی در محل کار، مورد آزمایش قرار گرفتند. همچنین این افراد سلامت قلبشان بر اساس وزن، فشار خون و کلسترول، مورد بررسی قرار گرفت.
محققان دریافتند، افرادی که استرس زیادتری داشتند خطر ابتلا به بیماری های قلبی در آن ها بیشتر و سطح کلسترول آن ها بالاتر بود. ورزش می تواند به عنوان یک عامل خنثی کننده برای این مشکلات باشد و حتی شما را در مقابله با استرس توانمند کند.
محققان می توانند به این سؤال به درستی پاسخ دهند که آیا ورزش راه درمان قطعی استرس است؟
اما می گویند بهتر است این کار را انجام دهید. درواقع این یک تناقض است که از افراد بخواهیم پس از یک روز پر استرس بیشتر تمرینات نشسته را انجام دهند زیرا، این تمرینات، یک خود تنظیمی یا آرامش ذهنی و درونی نیاز دارند. اما مارکوس گربر از دانشگاه بازل در سوئیس می گوید: بعد از ورزش، چهار ساعت زمان لازم دارید تا شرایط برای محافظت از استرس در شما ایجاد شود.

در این باره بیشتر بخوانید: درمان های تغذیه ای ساده برای کنترل استرس

ارسال شده در 16 آبان 1395 توسط آقای جوانبخت با موضوع عمومی , ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • اگر معده ای حساس دارید بخوانید!
  • سریع ترین راه درمان دندان درد
  • شرایط آموزش در کشورهای پیشرفته
  • آرتروز زانو را چگونه درمان کنیم؟بخش اول
  • توصیه های روانشناسان برای لج و لجبازی
  • ایام امتحانات و موارد تغذیه ای مهم
  • ارتباط خستگی و افسردگی با کمبود ویتامین
  • بی خوابی مزمن و کاهش بینایی
  • دلایلی که نوزاد شیر مادر را نمی خورد
  • صبح خود را با پنکیک کدو حلوایی شروع کنید
  • محقق ايراني موفق به ابداع روشي نوين براي طبقه بندي كيفي داروها شد
  • شناخت خلقیات مردانه با توجه به انگشتان دست
  • همه ی نوشیدنی ها برای بدن خاصیت ندارد
  • سر طول عمر در پیاده رویست
  • ساندویچی سرشار از خاصیت
  • محبوبترین ها

  • ماست هفت رنگ خورده اید؟
  • میوه ها و سبزیجات عین فعالیت ورزشی برای مغز موثرند
  • شکلات و دوستی با بدن
  • آیا نیازهای غذایی یک ورزشکار با دیگران متفاوت است؟
  • چند کیلو کاهش وزن در ماه خطر دارد
  • روغن کنجد را از یاد نبرید
  • صاف شدن صدا با شربت خاکشیر
  • روش هایی که شما را در کم کردن وزن یاری می رسانند
  • روغن های گیاهی و مشکلات مهم درباره آن
  • صرع نیز راه حلی گیاهی دارد
  • این رژیم غذایی می تواند افسردگی شما را تا حد زیادی درمان کند
  • انتخاب هوشمندانه مواد غذایی سبب لاغری می شود
  • مشکل در سیستم گوارشی با این خوراکی ها
  • چه غذاهایی اسهال را بدتر می کند
  • چاق شوید با این خوراکیها
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است