هیدراته ماندن مصرف کربوهیدرات کنترل سطح قند خون ر از دست دادن وزن دریافت فیبر غذایی افزایش حساسیت به انسولین

 

 

اگر اندامی نحیف و لاغر دارید و می خواهید چاق شوید ترفندها و روش های مفیدی برایتان داریم می توانید با در پیش گرفتن آن ها چاق شوید این روش های طبیعی و سالم بوده اند و هیچ ضرری برایتان نخواهند داشت کمبود و کاهش وزن برای بانوان عوارض زیادی دارد پس سعی کنید با تغذیه مناسب مانع بروز آن ها شوید پیشنهادات جالب و موثری در این زمینه برایتان داریم در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

اغلب اوقات نمی‌شنوید خانم‌ها بگویند که دوست دارند وزنشان را بالا ببرند! اما زنانی که کمبود وزن دارند، مستعد ابتلا به مشکلاتی مانند کم خونی، آمنوره، ناباروری، و ضعف سیستم ایمنی هستند.

  • زود به زود غذا بخورید

اگر اشتهای کمی دارید، سعی کنید زود به زود غذا بخورید. به غذاهایی که می‌خورید کالری‌های جزئی اضافه کنید. مثلا به صبحانه‌تان، آجیل بیفزایید، از کره‌ی بیشتری روی نان تست‌تان استفاده کنید، و برش‌های آووکادو در ساندویچتان قرار دهید. این کارها، میزان چربی و کالری مصرفی شما را افزایش می‌دهد، بدون آنکه حجم غذای مصرفی‌تان بیشتر شده باشد.

هیدراته ماندن مصرف کربوهیدرات کنترل سطح قند خون ر از دست دادن وزن دریافت فیبر غذایی افزایش حساسیت به انسولین   هیدراته ماندن مصرف کربوهیدرات کنترل سطح قند خون ر از دست دادن وزن دریافت فیبر غذایی افزایش حساسیت به انسولین

  • مواد غذایی سالم بخورید

از غذاهایی که مملو از چربی‌های اشباع، کالری، و شکر هستند استفاده نکنید. انجام این کار، سلامت شما را به خطر می‌اندازد. مقدار بیشتری میوه‌های تازه، سبزیجات و گوشت کم چربی در هر وعده‌ی غذایی قرار دهید.

بین وعده‌های غذایی یک میان وعده مانند ماکارونی کامل با روغن زیتون یا یک ساندویچ با نان گندم کامل بخورید. اگر هدفتان افزایش وزن است، ایرادی ندارد که گاهی شیرینی یا کلوچه بخورید، اما فقط کمی!

هیدراته ماندن مصرف کربوهیدرات کنترل سطح قند خون ر از دست دادن وزن دریافت فیبر غذایی افزایش حساسیت به انسولین   هیدراته ماندن مصرف کربوهیدرات کنترل سطح قند خون ر از دست دادن وزن دریافت فیبر غذایی افزایش حساسیت به انسولین   هیدراته ماندن مصرف کربوهیدرات کنترل سطح قند خون ر از دست دادن وزن دریافت فیبر غذایی افزایش حساسیت به انسولین

  • مایعات بیشتری مصرف کنید

مایعات سالم و پر کالری بیشتری را به رژیم غذایی‌تان اضافه کنید، مایعاتی مانند شیر، آب پرتقال یا آب انار. از نوشیدنی‌های شیرین مانند نوشابه و چای شیرین پرهیز کنید.  نباید همراه غذا مایعات بنوشید، زیرا شما را سیر می‌کند و کالری مصرفی‌تان را کاهش می‌دهد.

این کار برای کاهش وزن مفید است، اما برای افزایش وزن مضر می‌باشد. برای افزایش تعداد کالری‌های مصرفی‌تان سعی کنید مایعات را در اواسط صبح و اواسط بعدازظهر مصرف کنید.

هیدراته ماندن مصرف کربوهیدرات کنترل سطح قند خون ر از دست دادن وزن دریافت فیبر غذایی افزایش حساسیت به انسولین   هیدراته ماندن مصرف کربوهیدرات کنترل سطح قند خون ر از دست دادن وزن دریافت فیبر غذایی افزایش حساسیت به انسولین   هیدراته ماندن مصرف کربوهیدرات کنترل سطح قند خون ر از دست دادن وزن دریافت فیبر غذایی افزایش حساسیت به انسولین   هیدراته ماندن مصرف کربوهیدرات کنترل سطح قند خون ر از دست دادن وزن دریافت فیبر غذایی افزایش حساسیت به انسولین

  • تمرین با وزنه

به عنوان بخشی از رژیم تمرینی‌تان، روی تمرینات قدرتی تمرکز کنید. کاردیوی سبک خوب است، اما این نوع ورزش، بیشتر برای کاهش وزن مناسب است تا افزایش وزن.

حداقل سه بار در هفته روی تمام گروه‌های عضلات بدنتان کار کنید. شما می‌توانید این کار را از طریق یک برنامه‌ی تمرینی دایره‌ای برای کل بدن، سه بار در هفته انجام دهید، یا می‌توانید شش روز در هفته، یک روز روی بالای بدن و روز بعد روی پایین بدن کار کنید. عضله، بیشتر از چربی وزن دارد و تمرینات قدرتی، رشد عضله‌ی خالص را بیشتر می‌کند.هیدراته ماندن مصرف کربوهیدرات کنترل سطح قند خون ر از دست دادن وزن دریافت فیبر غذایی افزایش حساسیت به انسولین   هیدراته ماندن مصرف کربوهیدرات کنترل سطح قند خون ر از دست دادن وزن دریافت فیبر غذایی افزایش حساسیت به انسولین   هیدراته ماندن مصرف کربوهیدرات کنترل سطح قند خون ر از دست دادن وزن دریافت فیبر غذایی افزایش حساسیت به انسولین   هیدراته ماندن مصرف کربوهیدرات کنترل سطح قند خون ر از دست دادن وزن دریافت فیبر غذایی افزایش حساسیت به انسولین   هیدراته ماندن مصرف کربوهیدرات کنترل سطح قند خون ر از دست دادن وزن دریافت فیبر غذایی افزایش حساسیت به انسولین

 

5 1000
ارسال شده در 21 آبان 1395 توسط با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • ۶ چیزی که ماهیچه هایتان به شما می گویند
  • خوردنی های مضر برای سلامتی
  • فصول گرم سال و این بیماری ها برای کودک
  • نقش نزدیکان و اعضای خانواده در مراقبت از زنان باردار
  • مراحل جرم گیری دندان در محل زندگی شما
  • ساعت خوردن این نوزاد
  • پرورش استقلال شخصیتی
  • هر آنچه باید درباره قرص نعناع بدانیم
  • محبوبترین ها

  • کاهش پرخوری در روز با مصرف صبحانه کامل
  • به رشد مغز فرزندتان با این مواد غذایی کمک کنید
  • اضافه کردن نمک به غذای کودک ممنوع
  • دانستنی ها و نکات طلایی در رابطه با رژیم غذایی
  • با این مواد غذایی گیاهی احتمال بروز سرطان سینه را به حداقل برسانید
  • اهمیت دوری از سرکه برای افراد میگرنی
  • آب و واکنشهای شیمیایی بدن
  • نکاتی مهم ، پیرامون تغذیه ی مادر پس از زایمان
  • رپورتاژ

  • کلینیک فوق تخصصی مو و زیبایی چهره نو
  • فیزیوتراپی- راه حلی برای بهبود حرکت
  • جراحی پلاستیک و ترمیمی
  • استفاده از لوازم آرایشی در بارداری
  • آزمایش ژن‌های مرتبط با چاقی (بروز شده)
  • الو دکتر

    دندانپزشکی دکترسلام
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما