دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه
دکتر شاهین شمس
دکتر شاهین شمس
متخصص جراحی فک و صورت
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی

image

 

 

اگر اندامی نحیف و لاغر دارید و می خواهید چاق شوید ترفندها و روش های مفیدی برایتان داریم می توانید با در پیش گرفتن آن ها چاق شوید این روش های طبیعی و سالم بوده اند و هیچ ضرری برایتان نخواهند داشت کمبود و کاهش وزن برای بانوان عوارض زیادی دارد پس سعی کنید با تغذیه مناسب مانع بروز آن ها شوید پیشنهادات جالب و موثری در این زمینه برایتان داریم در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

اغلب اوقات نمی‌شنوید خانم‌ها بگویند که دوست دارند وزنشان را بالا ببرند! اما زنانی که کمبود وزن دارند، مستعد ابتلا به مشکلاتی مانند کم خونی، آمنوره، ناباروری، و ضعف سیستم ایمنی هستند.

  • زود به زود غذا بخورید

اگر اشتهای کمی دارید، سعی کنید زود به زود غذا بخورید. به غذاهایی که می‌خورید کالری‌های جزئی اضافه کنید. مثلا به صبحانه‌تان، آجیل بیفزایید، از کره‌ی بیشتری روی نان تست‌تان استفاده کنید، و برش‌های آووکادو در ساندویچتان قرار دهید. این کارها، میزان چربی و کالری مصرفی شما را افزایش می‌دهد، بدون آنکه حجم غذای مصرفی‌تان بیشتر شده باشد.

229449

  • مواد غذایی سالم بخورید

از غذاهایی که مملو از چربی‌های اشباع، کالری، و شکر هستند استفاده نکنید. انجام این کار، سلامت شما را به خطر می‌اندازد. مقدار بیشتری میوه‌های تازه، سبزیجات و گوشت کم چربی در هر وعده‌ی غذایی قرار دهید.

بین وعده‌های غذایی یک میان وعده مانند ماکارونی کامل با روغن زیتون یا یک ساندویچ با نان گندم کامل بخورید. اگر هدفتان افزایش وزن است، ایرادی ندارد که گاهی شیرینی یا کلوچه بخورید، اما فقط کمی!

635636782255212424

  • مایعات بیشتری مصرف کنید

مایعات سالم و پر کالری بیشتری را به رژیم غذایی‌تان اضافه کنید، مایعاتی مانند شیر، آب پرتقال یا آب انار. از نوشیدنی‌های شیرین مانند نوشابه و چای شیرین پرهیز کنید.  نباید همراه غذا مایعات بنوشید، زیرا شما را سیر می‌کند و کالری مصرفی‌تان را کاهش می‌دهد.

این کار برای کاهش وزن مفید است، اما برای افزایش وزن مضر می‌باشد. برای افزایش تعداد کالری‌های مصرفی‌تان سعی کنید مایعات را در اواسط صبح و اواسط بعدازظهر مصرف کنید.

580

  • تمرین با وزنه

به عنوان بخشی از رژیم تمرینی‌تان، روی تمرینات قدرتی تمرکز کنید. کاردیوی سبک خوب است، اما این نوع ورزش، بیشتر برای کاهش وزن مناسب است تا افزایش وزن.

حداقل سه بار در هفته روی تمام گروه‌های عضلات بدنتان کار کنید. شما می‌توانید این کار را از طریق یک برنامه‌ی تمرینی دایره‌ای برای کل بدن، سه بار در هفته انجام دهید، یا می‌توانید شش روز در هفته، یک روز روی بالای بدن و روز بعد روی پایین بدن کار کنید. عضله، بیشتر از چربی وزن دارد و تمرینات قدرتی، رشد عضله‌ی خالص را بیشتر می‌کند.woman-exercise-dumbbell-628x363

 

5 1000
ارسال شده در 21 آبان 1395 توسط با موضوع تغذیه
ویزیت یاب

مطالب پیشنهادی

پیشنهاد سردبیر

  • امراض نوروزی و شیوه خود درمانی از آنها
  • نور خورشید چه بیماریهای پوستی را بوجود می آورد
  • اطلاع رسانی درباره بیماری تب کریمه کنگو باید بیشتر شود
  • با یک کلاه بیسبال براحتی بشنوید
  • تمرین جلو بازو را چگونه بروش درست انجام دهیم
  • عواملی که باعث تشدید سردردهای میگرنی میشوند
  • 7 نکته مهم درباره تناسب اندام و زندگی روزانه
  • بررسی برخی رفتارهای نادرست کودک
  • محبوبترین ها

  • بالا رفتن استرس بر اثر سرعت پایین اینترنت
  • طرز تفکر اشخاص افسرده
  • آمادگی های لازم برای پا گذاشتن به مهد کودک
  • ارتباط روحیات اطفال با نقاشی های آنان
  • عوامل تاثیرگذار در رضایت داشتن افراد از زندگی
  • طلاق گرفتن و مخاطرات آن
  • والدین و بی توجهی به کودک
  • روانکاوی افراد با خیره شدن به چشمانشان
  • رپورتاژ

  • کم کردن حجم معده با روش های غیر جراحی
  • دکتر مقدم ارائه دهنده برترین خدمات پیشرفته دندان پزشکی
  • جراحی، زیبایی و لیزر دکتر مردانی
  • بهترین راه حل برای افراد پرمشغله جهت تناسب اندام
  • کلینیک فوق تخصصی مو و زیبایی چهره نو
  • کلینیک صدف
    دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
    x