7-day-weight-loss-workout-challenge-for-beginners

 برخی ورزش ها برای لاغری سریع و کاهش وزن شما بسیار مهم و حائز اهمیت هستند و می توانند به شما در کالری سوزی کمک زیادی کنند اگر قصد رسیدن به تناسب اندام دارید پیشنهادات جالبی برایتان داریم و می خواهیم برخی رشته های ورزشی موثر در این زمینه را به شما معرفی کنیم بد نیست آن ها را بشناسید و با کمک آن ها اندام دلخواهتان را به دست آورید .پیاده روی ،کوهنوردی ،دوچرخه سواری ،اسب سواری ،شنا و یوگا می توانند انتخاب های ورزشی مناسبی برایتان باشند.

آیا کسی هم هست که بدنی باریک، متناسب و سالم را دوست نداشته باشد؟ داشتن اضافه وزن می تواند شما را با مشکلات مختلفی همچون کاهش استقامت، کاهش قدرت سیستم ایمنی، خود کم بینی و کاهش اعتماد بنفس روبرو کند. بجای اینکه گرسنگی بکشید تا کالری کمتری مصرف کنید، با تبدیل کردن فعالیت های فیزیکی بعنوان بخشی از زندگی تان، بصورت سالم وزن کم کنید. در این نوشته می توانید با ۷ ورزش برتر برای کاهش وزن آشنا شوید.

۱. پیاده روی

پیاده روی بهترین ورزش برای هر شخصی در هر سن و سال است. خیلی ساده است، چیزی خرج نمی کنید در حالی که تاثیر خیلی زیادی خواهید دید. بهترین زمان برای یک پیاده روی خوب و طولانی صبح زود است. پیاده روی صبحگاه، یک راه خیلی عالی برای شروع روزتان بحساب می آید. پس کفش هایتان را پا کنید و آماده شوید تا در طول مسیر وزنتان را کاهش دهید!

img09385485

۲. دوچرخه سواری

اتومبیل و موتور سیکلتتان را پارک کنید و یک دوچرخه برای خودتان محیا سازید. دوچرخه هم سبک تر است و هم ارزان تر، همچنین به شما کمک خواهد کرد تا وزنتان را کم کنید. دوچرخه راه ایده آلی برای پیمودن مسیرهای نزدیک است، زمانی که نمی خواهید پیاده روی کنید. همچنین به شما کمک خواهد کرد تا سریع تر به مسیرهایتان برسید. در نتیجه، شما لاغر تر و متناسب تر خواهید شد.

 img14515944

3. شنا

آیا دوست ندارید همچون یک کودک در آب بازی کنید؟ شنا یک انتخاب خیلی خوب برای گذراندن زمان است، چیزی که به شما خواهد بخشید، از دست دادن وزنتان است. تحقیقات نشان داده اند که شنا بصورت میانگین در هر ساعت ۸۰۰ کالری می سوزاند. پس اگر تا حالا در کلاس های شنا ثبت نام نکرده اید همین حالا این کار را انجام دهید. اگر هم شنا بلدید، حالا وقتش رسیده که بیش از پیش شنا کنید.

 51463_250

4. اسب سواری

یک راه دوست داشتنی برای گذراندن آخر هفته! بجای اینکه آخر هفته های خود را در سینما و فروشگاه ها سپری کنید، با خودتان قرار بگذارید تا هر هفته به اسب سواری بروید. اسب سواری به شما کمک خواهد کرد که در هر ساعت حداقل بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ کالری بسوزانید. همچنین اسب سواری یک راه خیلی خوب برای این است که دوستان جدیدی پیدا کنید، خوش بگذرانید، و البته بصورت همزمان کلی کالری بسوزانید.

58

5. صعود به بالا

آسانسور را فراموش کنید، در عوض از پله ها استفاده نمایید، زمانی که به بالا می رسید، کلی کالری سوزانده اید. اگر شما در طبقات خیلی بالا زندگی می کنید، آنگاه این کار امکان پذیر نیست، در غیر اینصورت، اگر استفاده از پلگان را به یک عادت برای خودتان تبدیل کنید، پس از مدتی به طور معجزه آسایی شاهد کاهش وزن خود خواهید بود. همچنین می توانید ورزش هایی همچون کوه نوردی و صخره نوردی را نیز تجربه کنید.

 shutterstock_106243226-790x478

6. یوگای قدرتی

اگر بدنبال آرامش بخش ترین راه برای کاهش وزن هستید، یوگای قدرتی بهترین انتخاب است! این ورزش از بعد معنوی و روحی شما در جهت کاهش وزنتان استفاده می کند. و نه تنها تناسب اندام به شما خواهد بخشید، بلکه روح و روان شما را نیز متعادل خواهد کرد. پس یوگای قدرتی را تجربه کنید تا هم از درون و هم از برون احساس تناسب کنید.

ورزش هیچگاه خسته کننده و کسالت آور نخواهد بود. این هفت ورزش، ورزش هایی منحصر بفرد و باحال برای کاهش وزن بودند. آرزو می کنیم که این ها انتخاب هایی مناسب برای کاهش وزن شما باشند.

7243350

 

ارسال شده در 21 آبان 1395 توسط خانم مطلبی با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • خوراک مرغ و کلم قمری
  • آنژین صدری چه بیماری است؟
  • با کرفس و پودر کاری غذای خوشمزه درست کنید
  • مدل گوشواره و کشیدگی لاله گوش
  • رول های خوشمزه کشور لبنان
  • بیماران دیابتی چگونه به مسافرت بروند
  • پیراشکی لایه لایه سیب زمینی
  • برای بدنسازان مبتدی برنامه تمرینی سه روزه
  • سوسنبر و خواص باورنکردی آن
  • کاهش وزن شیرخوار به خاطر والدین
  • ناآگاهانه ترین دلایل برای بچه دار شدن
  • ابتلا به رو ماتیسم قلبی با این نوع گلو درد
  • آموزش 9 مرحله ای شیوه نشستن استاندارد پشت سیستم
  • شب امتحان و آمادگی لازم برای آن
  • 6 نکته ای که باید در مورد پیچ خوردن تخمدان ها بدانید
  • محبوبترین ها

  • برای جلوگیری از افتادگی سینه باید چه اقداماتی انجام داد
  • همیشه پیش قدم باشید!
  • امور سرد کننده روابط همسران
  • اهمیت درمان به موقع عفونت قارچی
  • تغییرات دوره ای و اختلالات روزانه و ماهانه مردان
  • ارتباط سردرد با قاعدگی ماهانه
  • پیشگیری از سرد مزاج شدن مردان
  • این سوالات میزان موفقیت در رابطه جنسی را نشان میدهند
  • شیوع بی رویه مبتلایان به واریکوسل
  • چگونه بفهمیم که به ویروس ایدز مبتلا شده ایم
  • علائم و نشانه های چرخش بیضه چیست؟
  • برای درمان ضعف قوای جنسی تجویز تستوسترون خطرناک است
  • تاثیرات منفی آب استخر بر باروری مردان
  • خانمها چکار کنند که میل جنسی آنها افزایش یابد
  • دیابت و کاهش قدرت جنسی
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است