کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر وفایی
دکتر حمیدرضا وفایی
جراحی پلاستیک و ترمیمی (لیپوماتیک)
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص گوارش و كبد و آندوسكوپی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
دکتر فرزاد حسینی
دکتر فرزاد حسینی
لیفت صورت
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
دکتر محسن پور حقیقی
دکتر محسن پور حقیقی
متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
جراحى زيبايى بينى ( رينوپلاستى)

میزان خواب در دوره نوجوانی مدت زمان خواب دانش آموزان عوارض دیر خوابیدن دیر خوابیدن دلایل کاهش انرژی خواب مفید برای دانش آموزان ابتدایی خواب کافی برای بزرگسالان افزایش تمرکز در دانش آموزان اثرات دیر خوابیدن

تمام دانش آموزان برای رسیدن به موفقیت تلاش می کنند و درس می خوانند.عوامل زیادی وجود دارند که دست به دست هم می دهند تا یک دانش آموز به نتیجه ی دلخواه خود برسد.توصیه ی ما به دانش آموزان عزیز این است که هرگز شب ها تا دیر وقت بیدار نمانند.خواب مناسب و اسراحت کافی می تواند در روند یادگیری بهبود ایجاد کند و تمرکز دانش آموزان را افزایش دهد.

زهرا عراقی دکتری روانشناسی و مشاور کودک و خانواده در خصوص میزان خواب لازم برای دانش آموزان دوره ابتدایی عنوان کرد:این گروه از افراد باید 10 ساعت خواب مفید در طول شبانه روز داشته باشند که پیشنهاد می شود آنها از ساعت ۹ شب به رختخواب بروند.
عراقی یادآور شد‌:البته گاهی میزان خواب در دوره نوجوانی افزایش می یابد که آنها می توانند با مدیریت زمان و شرکت در ورزش های گروهی مورد علاقه شان، شادابی لازم را در طول روز داشته باشند.
 وی در خصوص میزان خواب در بزرگسالان افزود: این گروه از افراد باید هشت ساعت در طول روز بخوابند‌.
این مشاور کودک و خانواده تصریح کرد: دیر خوابیدن و بی خوابی های شبانه موجب کاهش انرژی مغزی در دانش آموزان می شود که منجر به اختلال در تمرکز و خواب آلودگی او در کلاس درس می شود.
عراقی با اشاره به اینکه خواب یکی از نیازهای اساسی انسان است؛ اظهار داشت: اختلال در یادگیری، پرخاشگری، بداخلاقی و بی حوصلگی از تاثیرات کم خوابی و دیر خوابیدن به شمار می آیند.
وی در خصوص شرایط لازم اتاق خواب یادآور شد: این مکان باید ساکت، آرام، خلوت، جذاب و همراه با رنگ آمیزی آرامش بخش و میزان نور و دمای  اتاق باید متعادل باشد. همچنین در چیدمان اتاق خواب باید سلیقه دانش آموزان نیز در نظر گرفته شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

5 1000
ارسال شده در 21 آبان 1395 توسط با موضوع عمومی

ارکید
تلگرام دکتر سلام
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x