مشاوره زیبایی
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصیی آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
چشمخانه، ساختمان پزشکان
کلینیک چشمخانه
به روز ترین تجهیزات و دانش چشم پزشکی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
کلینیک دندانپزشکی پارسا/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی پارسا
ایمپلنتوژیست
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
کلینیک سیب سبز
کلینیک سیب سبز
آفر ویژه برای پکیجها
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دکتر عارفی
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری های لثه
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک

picsart_1478893907774

آیا شما می توانید متابولیسم بدن خود را بهتر کنید؟سوخت و ساز بدن براساس سرعت بدن است اما به چیزهای دیگری هم بستگی دارد.
برخی افراد به طور ارثی سوخت و ساز سریع تری دارند.مردان تمایل به سوزاندن کالری بیشتری نسبت به زنان دارند. اگرچه شما می توانید براساس سن، جنس و یا ژنتیک آن را کنترل کنید.

آیا شما می توانید متابولیسم بدن خود را بهتر کنید؟سوخت و ساز بدن براساس سرعت بدن است اما به چیزهای دیگری هم بستگی دارد.
برخی افراد به طور ارثی سوخت و ساز سریع تری دارند.مردان تمایل به سوزاندن کالری بیشتری نسبت به زنان دارند. اگرچه شما می توانید براساس سن، جنس و یا ژنتیک آن را کنترل کنید. ولی راه های دیگری نیز برای سوخت و ساز وجود دارند که ما در اینجا به 10 مورد اشاره می کنیم:
ساخت عضله:
هرچه عضله های بدن در اثر تمرینات قدرتی قوی تر شوند، بدن فعال تر و در نتیجه متابولیسم افزایش می یابد.
ایروبیک:
ورزش ایروبیک و شدت بالای آن می تواند میزان زیادی کالری مصرف کنند.
آب خوردن:
بدن برای پردازش کالری به آب نیاز دارد و اگر بدن دچار کم آبی شود، سوخت و ساز آن هم کم می شود. برای تامین آب می توان از میوه ها و سبزیجات طبیعی که حاوی آب هستند استفاده کرد.
نوشیدنی های انرژی زا:
برخی از مواد انرژی زا در نوشابه و کافئین می تواند به سوخت وساز بدن کمک کند ولی باعث مشکلاتی از قبیل فشار خون بالا، اضطراب و مسائل کم خوابی می شوند.
خوراکی مختصر و زیرکی:
سریع خوردن و کم خوردن باعث کاهش کالری و افزایش متابولیسم بدن می شود.
ادویه در غذا:
غذاهای تند و طبیعی مانند فلفل قرمز می تواند به شما در این راه کمک کند.
مصرف متعادل پروتئین:
بدن با پروتئین به جای چربی و کربوهیدرات قدرت بیشتری برای سوخت و ساز پیدا می کند. غذاهای شامل گوشت بدون چربی، بوقلمون، ماهی، مرغ، لوبیا، آجیل و لبنیات کم چرب منابع خوب پروتئین هستند.
قهوه سیاه:
کافئین قهوه در حد اعتدال می تواند باعث خستگی کمتر و افرایش استقامت در نتیجه افزایش میزان سوخت و ساز می شود.
چای سبز:
چای سبز با مزایای ترکیبی کافئین و کاتچین باعث افزایش سوزاندن کالری و چربی بدن می شود.
جلوگیری از رژیم های تخریب کننده:
بعضی از رژیم های غذایی باعث ضعیف شدن عضلات و در نتیجه باعث کاهش سوخت و ساز بدن می شوند.

در این باره بیشتر بخوانید: 7 روش برای افزایش متابولیسم بدن

5 1000
ارسال شده در 20 آبان 1395 توسط با موضوع پزشکی
کد کم چیست؟

کدکم می تواند از دندان ها اسکن سه بعدی بگیرد و در همان لحظه اقدام به ساخت کل یا بخشی از دندان با ظرافت فوق بالا نماید.

اطلاعات بیشتر
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x