لاغرشدن با روش های ساده کاهش وزن چربی سوزی تغذیه و لاغری آب شدن چربی‌های بدن

برای لاغرشدن با روش های ساده می توانید از میوه ها و خوراکی های سالم کمک بگیرید برخی میوه ها تاثیرات مثبت زیادی بر متابولیسم و چربی سوزی بدنمان میگذارند و در افزایش سیری ما تاثیرات بسزایی خواهند گذاشت برای دستیابی به اندام ایده آل و متناسب این مواد غذایی انتخاب بسیار مناسبی به شمار می روند از جمله آن ها می توانیم به توت فرنگی ،شکلات تلخ ،سیب ،هویج و فلفل شیرین اشاره کنیم .

بسیاری عقیده دارند کیفیت مواد غذایی در رژیم لاغری، مهمتر از کمیت و مقدار آن است.در این مقاله با مواد غذایی و خوراکی‌هایی آشنا خواهید شد که در سوزاندن چربی های زائد بدن شما نقش پر رنگی دارند و خوردن آنها در طول رژیم غذایی لاغری توصیه می شود.

توت فرنگی

توت فرنگی فقط یک میوه خوش رنگ و بو نیست، بلکه یک ماده کم کالری و سرشار از الیاف است که با خوردن چند عدد از آن احساس سیری خواهید کرد. این میوه سرشار از آنتی اکسیدان است و برای افرادی که رژیم غذایی دارند، توصیه می شود.

 

ویتامین C جذب چربی در بدن را کند می کند

شکلات تلخ

خوردن شکلات تلخ با گرفتن یک رژیم غذایی سخت منافاتی ندارد، یعنی شما می توانید در عین حال که رژیم دارید، از خوردن شکلات تلخ هم لذت ببرید.

شکلات های تلخ کم شکر و یا به طور کلی خالی از شکر هستند و در فروشگاه های بزرگ می‌توانید به راحتی آنها را پیدا کنید. فلاوونوئید و پلی فنول های موجود در شکلات خواص بسیاری برای بدن دارند و با بالا بردن میزان نشاط و شادابی بدن میزان سوخت و ساز آن را افزایش می دهند.

 

فلفل شیرین

اگر رژیم هستید، می توانید با خیالی آسوده از فلفل شیرین استفاده کنید. فلفل شیرین سرشار از ویتامین C است. این ویتامین جذب چربی در بدن را کند می کند.

با خوردن فلفل شیرین اشتهای کاذب و میل به غذا در شما از بین خواهد رفت. در ضمن ویتامین موجود در فلفل سبز جذب مواد مغذی سایر خوراکی ها را افزایش می دهد.

 

سیب

با قاطعیت می توان گفت که سیب یک میوه بسیار مفید برای سلامتی انسان است. این میوه علاوه بر این که مقوی قلب و شرایین آن است و خوردن آن خون را پاکسازی می کند و باعث رسیدن خون به تمام اجزای بدن می شود، نقش قابل توجهی در کاهش وزن شما دارد. سیب احساس گرسنگی کاذب را در شما از بین می برد.

خوردن یک عدد سیب به اندازه یک تکه بزرگ گوشت به شما احساس سیری می دهد، با این تفاوت که سیب نسبت به گوشت کالری کمتری دارد و برای افرادی که از رژیم غذایی خاصی به منظور لاغر شدن تبعیت می کنند بسیار مفید است.

 

هویج

خوردن هویج هم به شما احساس سیری می دهد. این ماده غذایی نارنجی رنگ سرشار از بتاکاروتن، کم کالری و پر از مواد مغذی است. هویج آب پز را جایگزین سیب زمینی آب پز کنید تا هم از خوردن آن بیشتر لذت ببرید و هم به روند رژیم غذایی خود کمک قابل توجهی کرده باشید.

بامداد

5 1000
ارسال شده در 25 آبان 1395 توسط با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • این مطب ها شما را گول میزنند
  • عوامل خطرزای سیگار در بروز بیماریهای قلبی
  • پیشگیری از خسته شدن در زمان کار
  • پودر میوه گل رز چه فایده ای برای مفاصل دارد؟
  • آیا نظر دوم برای بیماران مبتلا به سرطان پروستات وجود دارد؟
  • روحیه ای شاداب در کنار حیوان خانگی
  • چاق شدن شما با نور اتاق خواب
  • خوردن بال مرغ و این توصیه های مهم
  • محبوبترین ها

  • ایمنی را در سفر رعایت کنید تا دچار مسمومیت نشوید
  • ایجاد سکته مغزی با نوشیدنی های انرژی زا
  • پیشنهادات طباخی رژیمی
  • فوت و فن تهیه چای زعفرانی
  • بهترین سبزی ها برای سلامتی ما
  • میزان کالری خامه
  • مفیدترین تداخلات خوراکی های طبیعی
  • ویتامین C و تحریک سیستم ایمنی:
  • رپورتاژ

  • ارائه خدمات ویژه سلامت و زیبایی دندان در کلینیک دیبا
  • بیماری های پستان (اعمال جراحی-کنترل و بررسی توده ها و سرطان پستان)
  • کلینیک پوست و لیزر سیندخت
  • مرکز تخصصی دندانپزشکی دکتر سید سعید هاشمی
  • دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت
  • الو دکتر

    دندانپزشکی دکترسلام
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما