لاغرشدن با روش های ساده کاهش وزن چربی سوزی تغذیه و لاغری آب شدن چربی‌های بدن

برای لاغرشدن با روش های ساده می توانید از میوه ها و خوراکی های سالم کمک بگیرید برخی میوه ها تاثیرات مثبت زیادی بر متابولیسم و چربی سوزی بدنمان میگذارند و در افزایش سیری ما تاثیرات بسزایی خواهند گذاشت برای دستیابی به اندام ایده آل و متناسب این مواد غذایی انتخاب بسیار مناسبی به شمار می روند از جمله آن ها می توانیم به توت فرنگی ،شکلات تلخ ،سیب ،هویج و فلفل شیرین اشاره کنیم .

بسیاری عقیده دارند کیفیت مواد غذایی در رژیم لاغری، مهمتر از کمیت و مقدار آن است.در این مقاله با مواد غذایی و خوراکی‌هایی آشنا خواهید شد که در سوزاندن چربی های زائد بدن شما نقش پر رنگی دارند و خوردن آنها در طول رژیم غذایی لاغری توصیه می شود.

توت فرنگی

توت فرنگی فقط یک میوه خوش رنگ و بو نیست، بلکه یک ماده کم کالری و سرشار از الیاف است که با خوردن چند عدد از آن احساس سیری خواهید کرد. این میوه سرشار از آنتی اکسیدان است و برای افرادی که رژیم غذایی دارند، توصیه می شود.

 

ویتامین C جذب چربی در بدن را کند می کند

شکلات تلخ

خوردن شکلات تلخ با گرفتن یک رژیم غذایی سخت منافاتی ندارد، یعنی شما می توانید در عین حال که رژیم دارید، از خوردن شکلات تلخ هم لذت ببرید.

شکلات های تلخ کم شکر و یا به طور کلی خالی از شکر هستند و در فروشگاه های بزرگ می‌توانید به راحتی آنها را پیدا کنید. فلاوونوئید و پلی فنول های موجود در شکلات خواص بسیاری برای بدن دارند و با بالا بردن میزان نشاط و شادابی بدن میزان سوخت و ساز آن را افزایش می دهند.

 

فلفل شیرین

اگر رژیم هستید، می توانید با خیالی آسوده از فلفل شیرین استفاده کنید. فلفل شیرین سرشار از ویتامین C است. این ویتامین جذب چربی در بدن را کند می کند.

با خوردن فلفل شیرین اشتهای کاذب و میل به غذا در شما از بین خواهد رفت. در ضمن ویتامین موجود در فلفل سبز جذب مواد مغذی سایر خوراکی ها را افزایش می دهد.

 

سیب

با قاطعیت می توان گفت که سیب یک میوه بسیار مفید برای سلامتی انسان است. این میوه علاوه بر این که مقوی قلب و شرایین آن است و خوردن آن خون را پاکسازی می کند و باعث رسیدن خون به تمام اجزای بدن می شود، نقش قابل توجهی در کاهش وزن شما دارد. سیب احساس گرسنگی کاذب را در شما از بین می برد.

خوردن یک عدد سیب به اندازه یک تکه بزرگ گوشت به شما احساس سیری می دهد، با این تفاوت که سیب نسبت به گوشت کالری کمتری دارد و برای افرادی که از رژیم غذایی خاصی به منظور لاغر شدن تبعیت می کنند بسیار مفید است.

 

هویج

خوردن هویج هم به شما احساس سیری می دهد. این ماده غذایی نارنجی رنگ سرشار از بتاکاروتن، کم کالری و پر از مواد مغذی است. هویج آب پز را جایگزین سیب زمینی آب پز کنید تا هم از خوردن آن بیشتر لذت ببرید و هم به روند رژیم غذایی خود کمک قابل توجهی کرده باشید.

بامداد

5 1000
ارسال شده در 25 آبان 1395 توسط با موضوع تغذیه | 206 بازدید

پیشنهاد سردبیر

  • نشانه های پنهان و اولیه افسردگی در افراد
  • علت به وجود آمدن حس دلشوره در افراد
  • فرق کودکان در دو و سه سالگی
  • تاثیرگذاری مغز روی قلب انسان
  • روش های موثر برای مراقبت از پوست گردن
  • استرس، این 5 عارضه خاموش را به همراه دارد!
  • عکس هایی از دستگاه اسمومتر
  • کلم بروکلی را از یاد نبرید
  • محبوبترین ها

  • آناناس چه بیماریهایی را درمان میکند
  • بررسی سبزی معطر ترخون
  • خوردنی های ضد التهاب طبیعی
  • با تغدیه مناسب پوست خود را ترمیم کنید
  • فواید گیاه استویا را با هم مرور می کنیم
  • آب هویج را از قلم نیندازید!
  • انگور، میوه‌ای مفید برای تقویت معده و دستگاه عصبی
  • پوست کیوی سرشار از ویتامین های مهم است
  • رپورتاژ

  • مرجع فروش انواع ویلچر, ویلچر برقی, واکر, عصا
  • لثه ای روشن به رنگ سلامتی
  • بهترین راه حل برای افراد پرمشغله جهت تناسب اندام
  • ارائه خدمات ارتودنسی با استفاده از روش های نوین و پیشرفته
  • متد جدید ترمیم مو فقط در یک جلسه
  • الو دکتر

    سرطان های لب و دهان با مصرف ناس
    تلگرام دکتر سلام
    دکتر هومن عشقی

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما