کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
دکتر وفایی
دکتر حمیدرضا وفایی
جراحی پلاستیک و ترمیمی (لیپوماتیک)
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
کلینیک یکتا
کلینیک یکتا
کلینیک تخصصی پوست و مو
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه

لاغری کاهش وزن رژیم لاغری رژیم غذایی تغذیه

تحقیقات نشان می دهد افرادی که روی میز مواد غذایی خود، مواد غذایی ناسالم دارند حدود ۲۰ درصد بیشتر نسبت به بقیه ی افراد اضافه وزن دارند، در حالی که افراد مصرف کننده ی مواد مغذی تا ۱۳ در صد کمتر به چاقی و اضافه وزن دچار می شوند. نگاهی به آشپزخانه تان بیندازید.

تحقیقات نشان می دهد افرادی که روی میز مواد غذایی خود، مواد غذایی ناسالم دارند حدود ۲۰ درصد بیشتر نسبت به بقیه ی افراد اضافه وزن دارند، در حالی که افراد مصرف کننده ی مواد مغذی تا ۱۳ در صد کمتر به چاقی و اضافه وزن دچار می شوند. نگاهی به آشپزخانه تان بیندازید. نگران نباشید شما می توانید با سازماندهی در آشپزخانه، بدون گرفتن یک رژیم غذایی شدید، وزن خود را کم کنید. هر یک از این تاکتیک ها می تواند به شما در از دست دادن وزن کمک موثری داشته باشد.
از کجا شروع کنیم؟ در این جا مواد غذایی به شما معرفی می شوند که هم در سوزاندن چربی و هم مبارزه با گرسنگی نقش داشته باشند و باعث کاهش کالری و در نهایت جنبش بدن شما شوند.

۱- تخم مرغ:
تخم مرغ یک میان وعده ی قابل هضم و تامین کننده ی ویتامین D بدن می باشد. البته بهتر است از آن به عنوان صبحانه استفاده شود و به همراه سالاد و سبزیجات میل شود و از شام کم کالری استفاده شود.

۲- کلم ترش خام:
تخمیر این کلم حاوی مقدار بالایی پروبیوتیک است که طبق مطالعات کلیدی برای کاهش وزن و سوخت و ساز سالم بدن است. از آن می توانید همراه ساندویچ یا سالاد استفاده کنید.

۳- سرکه سیب:
استفاده از سرکه سیب در سالاد و سس سالاد، سطح قند خون و همچنین اشتها را کاهش می دهد.

۴- کره پرورده:
این کره به سبک اروپایی شیرین و طعمی فراتر از کره ی عادی دارد و به شما استفاده ی منظم همراه با صرفه جویی در کالری را می دهد. برای استفاده ی بهتر، از محصولات پروبیوتیک آن استفاده کنید.

۵- زیتون:
ارائه ی این محصول غنی و خوش طعم و سالم در برنامه ی مواد غذایی می تواند به جای پنیر در سالادها و املت استفاده شود و باعث کاهش وزن شود.

۶- ماست ساده:
ماست ساده، غنی و دارای پروبیوتیک می تواند پروتئین های لازم با سطح کالری پایین را برای شما فراهم کند. انتخاب ماست کم چرب یا بدون چربی می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند.

۷- لیمو:
ریختن عصاره ی لیمو روی مرغ، ماهی و سبزیجات هم برای عطر و طعم و هم شگردی مناسب برای کاهش کالری و یا حتی به صفر رساندن کالری می شود.

در این باره بیشتر بخوانید: 8 پرسش برای دانستن اینکه اضافه وزن دارید یا فقط پف کرده اید؟

5 1000
ارسال شده در 23 آبان 1395 توسط با موضوع تغذیه

ارکید
دندانپزشکی دکترسلام
تلگرام دکتر سلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x