مشاوره زیبایی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر عارفی
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری های لثه
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
کلینیک دندانپزشکی پارسا/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی پارسا
ایمپلنتوژیست
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصیی آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
چشمخانه، ساختمان پزشکان
کلینیک چشمخانه
به روز ترین تجهیزات و دانش چشم پزشکی
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کلینیک سیب سبز
کلینیک سیب سبز
آفر ویژه برای پکیجها

salamdr_56d97febba0a9

 

برخی افراد برای پیشگیری از اضافه وزن و چربی سوزی خود میان وعده میل می کنند انتخاب این میان وعده ها بسیار مهم و حائز اهمیت است مراقب باشید میان وعده ای میل نکنید که باعث گرسنگی بیشتر شما و افزایش وزنتان شود برخی از این میان وعده ها که باعث آسیب به سلامتی تان می شوند را در ادامه مطلب به شما معرفی خواهیم کرد.

استفاده از میوه‌ها به‌عنوان میان‌وعده‌ واقعا انتخاب غذایی فوق‌العاده و سالمی به نظر می‌رسد، اما همین میو‌ه‌ها می‌توانند به گرسنگی بیشتر منجر شوند. در واقع، با این‌که میوه‌ها خیلی برای سلامتی انسان‌ها مفیدند، حاوی مقدار زیادی از قندهای ساده هستند که می‌توانند سطح قند خون را بالا ببرند و احساس سُستی و سبکی در ناحیه سر ایجاد کنند. حتی خلق‌وخوی فرد ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرد و او را به خوردن مواد قندی بیشتر تحریک کند. شکی نیست که فیبر درون میوه‌ها به بدن کمک می‌کنند تا قند درون آن، خیلی آرام‌تر از قند محصولاتی مثل نوشابه گازدار، به بدن جذب شوند. با این‌حال، میوه‌ها به‌تنهایی برای حفظ سیری پایدار کافی نیستند و نمی‌توانند این نقطه ضعف را خودشان جبران کنند. بنابراین اگر می‌خواهید مشکل را تا حدود زیادی برطرف سازید، سیب یا موز را با مقداری پروتئین و چربی‌های سالم مثل کره بادام‌زمینی و پنیر ترکیب کنید. با این‌که آب سبزی‌ها حاوی آنتی‌اکسیدان‌های زیادی است، اما این انتخاب غذایی به‌عنوان میان‌وعده نیز مثل میوه‌ها نمی‌تواند سیری طولانی‌مدت و پایداری ایجاد کند. در واقع، کالری آب سبزی‌ها خیلی پایین‌تر از حدی است که بتواند این سیری به وجود بیاورد. به‌علاوه این‌که مایعات خیلی سریع‌تر هضم می‌شوند و سریع‌تر از دستگاه گوارش می‌گذرند. بنابراین اگر می‌خواهید آب سبزی، قابلیت سیرکنندگی بیشتری داشته باشد، مقداری کره بادام‌زمینی، ماست یا پودر پروتئین به اسموتی سبزیجات اضافه کنید.

co751

 

منبع:eatclean

5 1000
ارسال شده در 24 آبان 1395 توسط با موضوع تغذیه
کد کم چیست؟

کدکم می تواند از دندان ها اسکن سه بعدی بگیرد و در همان لحظه اقدام به ساخت کل یا بخشی از دندان با ظرافت فوق بالا نماید.

اطلاعات بیشتر
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x