دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دکتر شاهین شمس
دکتر شاهین شمس
متخصص جراحی فک و صورت

salamdr_56d97febba0a9

 

برخی افراد برای پیشگیری از اضافه وزن و چربی سوزی خود میان وعده میل می کنند انتخاب این میان وعده ها بسیار مهم و حائز اهمیت است مراقب باشید میان وعده ای میل نکنید که باعث گرسنگی بیشتر شما و افزایش وزنتان شود برخی از این میان وعده ها که باعث آسیب به سلامتی تان می شوند را در ادامه مطلب به شما معرفی خواهیم کرد.

استفاده از میوه‌ها به‌عنوان میان‌وعده‌ واقعا انتخاب غذایی فوق‌العاده و سالمی به نظر می‌رسد، اما همین میو‌ه‌ها می‌توانند به گرسنگی بیشتر منجر شوند. در واقع، با این‌که میوه‌ها خیلی برای سلامتی انسان‌ها مفیدند، حاوی مقدار زیادی از قندهای ساده هستند که می‌توانند سطح قند خون را بالا ببرند و احساس سُستی و سبکی در ناحیه سر ایجاد کنند. حتی خلق‌وخوی فرد ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرد و او را به خوردن مواد قندی بیشتر تحریک کند. شکی نیست که فیبر درون میوه‌ها به بدن کمک می‌کنند تا قند درون آن، خیلی آرام‌تر از قند محصولاتی مثل نوشابه گازدار، به بدن جذب شوند. با این‌حال، میوه‌ها به‌تنهایی برای حفظ سیری پایدار کافی نیستند و نمی‌توانند این نقطه ضعف را خودشان جبران کنند. بنابراین اگر می‌خواهید مشکل را تا حدود زیادی برطرف سازید، سیب یا موز را با مقداری پروتئین و چربی‌های سالم مثل کره بادام‌زمینی و پنیر ترکیب کنید. با این‌که آب سبزی‌ها حاوی آنتی‌اکسیدان‌های زیادی است، اما این انتخاب غذایی به‌عنوان میان‌وعده نیز مثل میوه‌ها نمی‌تواند سیری طولانی‌مدت و پایداری ایجاد کند. در واقع، کالری آب سبزی‌ها خیلی پایین‌تر از حدی است که بتواند این سیری به وجود بیاورد. به‌علاوه این‌که مایعات خیلی سریع‌تر هضم می‌شوند و سریع‌تر از دستگاه گوارش می‌گذرند. بنابراین اگر می‌خواهید آب سبزی، قابلیت سیرکنندگی بیشتری داشته باشد، مقداری کره بادام‌زمینی، ماست یا پودر پروتئین به اسموتی سبزیجات اضافه کنید.

co751

 

منبع:eatclean

5 1000
ارسال شده در 25 آبان 1395 توسط با موضوع تغذیه
پيلتن شاپ

پیشنهاد سردبیر

  • با اطفال مبتلا به اوتیسم اینگونه برخورد کنید!
  • بهترین میوه ها برای زیبایی پوست کدامها هستند؟
  • خصوصی سازی بخش نظارت بر لبنیات سنتی
  • التهاب ناشی از چاقی و دیابت نوع 2
  • آیا موهای چرب روش درمانی دارد؟
  • سه عامل خطرناک برای مرگ درجوانی
  • ابلاغ مصوبه دولت درباره کاهش آلودگی هوای کلانشهرها
  • دوران شیردهی و مواد غذایی برای این دوران
  • محبوبترین ها

  • افزودنی های مجاز برای طعم بخشیدن به غذا
  • آیا ترکیب کردن شیر و چای درست است؟
  • با قهوه دوست باشید
  • تخمه خوراکی مفید برای سلامتی
  • با تغذیه ی مناسب ، قوای جنسی خود را تقویت کنید
  • خطر مرگ با مصرف گوشت های کباب شده
  • تعادل مزاج با کاهو و سکنجبین
  • تغییر در عادات غذایی کاری درست است؟
  • رپورتاژ

  • خدمات جراحی لیزر و عروق دکتر محمدی توفیق
  • نگاهی به لیزر و کارکرد آن در پوست و زیبایی
  • خدمات دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی دکتر صدرا مقدم
  • دکتر وحید عارفی دندانپزشک و متخصص بیماری های لثه
  • هدفم از کاهش وزن، رسیدن به یک عدد نبود!
  • کلینیک صدف
    دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
    x