مراقبت از سلامتی در سی سالگی سی تا چهل سالگی حفظ سلامتی در 30سالگی ۳۰ تا ۴۰ ساله‌ها

 

 

اگر در سنین سی تا چهل سالگی قرار دارید پیشنهادات جالب تغذیه ای برایتان داریم که با رعایت آن ها از بسیاری از بیماری ها و عارضه های مربوط به این سن در امان خواهید ماند زوال عقل، بیماری قلبی و دیابت نوع ۲ از جمله امراضی هستند که سلامت شما را در معرض خطر قرار میدهند پس با روش های تغذیه ای موثر مانع ایجاد این عارضه ها شوید.

کارهایی که ما در دهه ۳۰ سالگی زندگی‌مان انجام می‌دهیم، روی سلامتی آینده ما تاثیر می‌گذارد. به همین دلیل خطرات ناشی از سبک زندگی غلط در این دهه از زندگی، می‌توانند خودشان را در آینده به شکل‌های مختلف از جمله زوال عقل، بیماری قلبی و دیابت نوع ۲ نشان دهند. با این‌حال، عادت‌های غذایی خوب در این دوره می‌توانند همه این خطرات را کاهش دهند.
در این دهه از زندگی باید استفاده از روغن‌های غنی‌شده از امگا ۳ را جدی بگیرید. در واقع، اسیدهای چرب امگا ۳ دارای مزیت‌های مختلفی برای سلامتی ما انسان‌ها هستند و نه‌تنها نقش موثری در حفظ سلامتی قلب دارند، بلکه از سلامت مغز نیز محافظت می‌کنند. ماهی و روغن ماهی، دو منبع مهم امگا ۳ هستند.
جدی گرفتن صبحانه برای ساختن یک رژیم غذایی سالم واقعا ضروری است. بنابراین حتما از محصولات مغذی و با کیفیت برای صبحانه استفاده کنید. استفاده از یک عدد تخم مرغ آب‌پز در کنار نان تُست، آووکادو، روغن زیتون، فلفل و سیر، گزینه مناسبی است. به‌عنوان گزینه جایگزین می‌توانید از ماست در کنار مغزها و میوه‌ها استفاده کنید.
مراقبت از سلامتی در سی سالگی سی تا چهل سالگی حفظ سلامتی در 30سالگی ۳۰ تا ۴۰ ساله‌ها   مراقبت از سلامتی در سی سالگی سی تا چهل سالگی حفظ سلامتی در 30سالگی ۳۰ تا ۴۰ ساله‌ها

بسیاری از افراد برای این‌که عملکرد بهتری در شغل خودشان داشته باشند، در مصرف کافئین زیاده‌روی می‌کنند. بنابراین کار مهم دیگری که باید انجام دهید، این است که مصرف کافئین را در حد استاندارد حفظ کنید، چون مصرف بیش از حد می‌تواند خواب شما را دچار اختلال کند.

مراقبت از سلامتی در سی سالگی سی تا چهل سالگی حفظ سلامتی در 30سالگی ۳۰ تا ۴۰ ساله‌ها   مراقبت از سلامتی در سی سالگی سی تا چهل سالگی حفظ سلامتی در 30سالگی ۳۰ تا ۴۰ ساله‌ها   مراقبت از سلامتی در سی سالگی سی تا چهل سالگی حفظ سلامتی در 30سالگی ۳۰ تا ۴۰ ساله‌ها

5 1000
ارسال شده در 25 آبان 1395 توسط با موضوع تغذیه | 148 بازدید

پیشنهاد سردبیر

  • بهبود زندگی مبتلایان به آلزایمر با این روش ها
  • چاقی میانسالی می تواند شما را در برابر زوال عقل محافظت کند
  • برای افراد مبتلا به دیابت نوع 1 امید به زندگی چگونه است؟
  • پلوی رنگارنگ با سبزیجات تفت داده شده
  • نکاتی پیرامون عارضه های مختلف کلیوی
  • رژیم غذایی جدید اروپایی ها
  • مقابله با مشکل بزهکاری
  • قلب تان را با این 5 خوردنی پاکسازی کنید
  • محبوبترین ها

  • از اثرات سیگار بر قلب چه می دانید؟!
  • کلسترول بالای خون و بیماری های ناشی از آن
  • سکته قلبی با این زمینه ها پدید می آید
  • خوردن قهوه و تاثیر آن بر سلامت انسان
  • دانستنی جالب درباره ی سی تی انژیوگرافی قلبی
  • نکاتی در مورد مراقبت و توانبخشی بعد از جراحی قلب
  • تپش قلب و علائم بیماری قلبی
  • نوشیدنی کافئین دار و قلب
  • رپورتاژ

  • بهترین و کم هزینه ترین گزینه لیپوماتیک
  • بیش از آن‌چه فکر می‌کنید از دندان‌هایتان کار می‌کشید!
  • پلی کلینیک شبانه روزی ساج
  • نگاهی به لیزر و کارکرد آن در پوست و زیبایی
  • فیزیوتراپی- راه حلی برای بهبود حرکت
  • الو دکتر

    نخ دندان ارکید
    تلگرام دکتر سلام
    دکتر هومن عشقی

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما