مشاوره زیبایی
کلینیک ارتوپدی سپید
کلینیک ارتوپدی سپید
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
متخصص گوش و حلق وبينى
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
متخصص جراح پلاستیک و زیبایی
چشمخانه، ساختمان پزشکان
کلینیک چشمخانه
به روز ترین تجهیزات و دانش چشم پزشکی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
کلینیک ره یا
دکتر امید رحمانی
پزشک پوست مو زیبایی كاسمتولوژيست از فرانسه
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
پیرایه
پوست، مو و زیبایی
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی

مراقبت از سلامتی در سی سالگی سی تا چهل سالگی حفظ سلامتی در 30سالگی ۳۰ تا ۴۰ ساله‌ها

 

 

اگر در سنین سی تا چهل سالگی قرار دارید پیشنهادات جالب تغذیه ای برایتان داریم که با رعایت آن ها از بسیاری از بیماری ها و عارضه های مربوط به این سن در امان خواهید ماند زوال عقل، بیماری قلبی و دیابت نوع ۲ از جمله امراضی هستند که سلامت شما را در معرض خطر قرار میدهند پس با روش های تغذیه ای موثر مانع ایجاد این عارضه ها شوید.

کارهایی که ما در دهه ۳۰ سالگی زندگی‌مان انجام می‌دهیم، روی سلامتی آینده ما تاثیر می‌گذارد. به همین دلیل خطرات ناشی از سبک زندگی غلط در این دهه از زندگی، می‌توانند خودشان را در آینده به شکل‌های مختلف از جمله زوال عقل، بیماری قلبی و دیابت نوع ۲ نشان دهند. با این‌حال، عادت‌های غذایی خوب در این دوره می‌توانند همه این خطرات را کاهش دهند.
در این دهه از زندگی باید استفاده از روغن‌های غنی‌شده از امگا ۳ را جدی بگیرید. در واقع، اسیدهای چرب امگا ۳ دارای مزیت‌های مختلفی برای سلامتی ما انسان‌ها هستند و نه‌تنها نقش موثری در حفظ سلامتی قلب دارند، بلکه از سلامت مغز نیز محافظت می‌کنند. ماهی و روغن ماهی، دو منبع مهم امگا ۳ هستند.
جدی گرفتن صبحانه برای ساختن یک رژیم غذایی سالم واقعا ضروری است. بنابراین حتما از محصولات مغذی و با کیفیت برای صبحانه استفاده کنید. استفاده از یک عدد تخم مرغ آب‌پز در کنار نان تُست، آووکادو، روغن زیتون، فلفل و سیر، گزینه مناسبی است. به‌عنوان گزینه جایگزین می‌توانید از ماست در کنار مغزها و میوه‌ها استفاده کنید.
مراقبت از سلامتی در سی سالگی سی تا چهل سالگی حفظ سلامتی در 30سالگی ۳۰ تا ۴۰ ساله‌ها

بسیاری از افراد برای این‌که عملکرد بهتری در شغل خودشان داشته باشند، در مصرف کافئین زیاده‌روی می‌کنند. بنابراین کار مهم دیگری که باید انجام دهید، این است که مصرف کافئین را در حد استاندارد حفظ کنید، چون مصرف بیش از حد می‌تواند خواب شما را دچار اختلال کند.

مراقبت از سلامتی در سی سالگی سی تا چهل سالگی حفظ سلامتی در 30سالگی ۳۰ تا ۴۰ ساله‌ها
5 1000
ارسال شده در 24 آبان 1395 توسط با موضوع تغذیه
ویزیت یاب

پیشنهاد سردبیر

  • چاقی و مشکلات اسکلتی
  • درمان نازایی های حاصل از شیمی درمانی و رادیوتراپی
  • عارضه های مختلف با تلفن همراه
  • 5 حرکت ورزشی فوق العاده برای داشتن پا های قوی تر
  • با شخصیت خوراکی خود چقدر آشنا هستید؟
  • اطلاعاتی در مورد شبیه سازی سد خونی مغز روی تراشه
  • پیش بینی وضعیت موفقیت‌های تحصیلی با بررسی DNA
  • مشکلات روحی با پرورش گربه خانگی
  • محبوبترین ها

  • بیماری های روانی ناشی از تلفن همراه
  • تاثیرات مثبت ظرف شستن
  • اهمیت حفظ روحیه پس از تعطیلات
  • ارتباط نقش های جنسیتی و افسردگی
  • 10 واقعیت مهم که زنان باید در رابطه با رفتار مردان بدانند
  • 10 کاری که انسان های مثبت آنرا انجام نمی دهند
  • چگونه عادت کنیم ناخنهایمان را نجویم
  • طنین و لحن صدا نمایانگر شخصیت شماست
  • رپورتاژ

  • بیش از آن‌چه فکر می‌کنید از دندان‌هایتان کار می‌کشید!
  • خدمات دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی دکتر حاجی زاده
  • لبخندی کودکانه با دندان هایی سالم
  • کلینیک پوست و لیزر سیندخت
  • انستیتو زیبایی پوست صورت و بدن تانی
  • دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
    x