مراقبت از سلامتی در سی سالگی سی تا چهل سالگی حفظ سلامتی در 30سالگی ۳۰ تا ۴۰ ساله‌ها

 

 

اگر در سنین سی تا چهل سالگی قرار دارید پیشنهادات جالب تغذیه ای برایتان داریم که با رعایت آن ها از بسیاری از بیماری ها و عارضه های مربوط به این سن در امان خواهید ماند زوال عقل، بیماری قلبی و دیابت نوع ۲ از جمله امراضی هستند که سلامت شما را در معرض خطر قرار میدهند پس با روش های تغذیه ای موثر مانع ایجاد این عارضه ها شوید.

کارهایی که ما در دهه ۳۰ سالگی زندگی‌مان انجام می‌دهیم، روی سلامتی آینده ما تاثیر می‌گذارد. به همین دلیل خطرات ناشی از سبک زندگی غلط در این دهه از زندگی، می‌توانند خودشان را در آینده به شکل‌های مختلف از جمله زوال عقل، بیماری قلبی و دیابت نوع ۲ نشان دهند. با این‌حال، عادت‌های غذایی خوب در این دوره می‌توانند همه این خطرات را کاهش دهند.
در این دهه از زندگی باید استفاده از روغن‌های غنی‌شده از امگا ۳ را جدی بگیرید. در واقع، اسیدهای چرب امگا ۳ دارای مزیت‌های مختلفی برای سلامتی ما انسان‌ها هستند و نه‌تنها نقش موثری در حفظ سلامتی قلب دارند، بلکه از سلامت مغز نیز محافظت می‌کنند. ماهی و روغن ماهی، دو منبع مهم امگا ۳ هستند.
جدی گرفتن صبحانه برای ساختن یک رژیم غذایی سالم واقعا ضروری است. بنابراین حتما از محصولات مغذی و با کیفیت برای صبحانه استفاده کنید. استفاده از یک عدد تخم مرغ آب‌پز در کنار نان تُست، آووکادو، روغن زیتون، فلفل و سیر، گزینه مناسبی است. به‌عنوان گزینه جایگزین می‌توانید از ماست در کنار مغزها و میوه‌ها استفاده کنید.
مراقبت از سلامتی در سی سالگی سی تا چهل سالگی حفظ سلامتی در 30سالگی ۳۰ تا ۴۰ ساله‌ها   مراقبت از سلامتی در سی سالگی سی تا چهل سالگی حفظ سلامتی در 30سالگی ۳۰ تا ۴۰ ساله‌ها

بسیاری از افراد برای این‌که عملکرد بهتری در شغل خودشان داشته باشند، در مصرف کافئین زیاده‌روی می‌کنند. بنابراین کار مهم دیگری که باید انجام دهید، این است که مصرف کافئین را در حد استاندارد حفظ کنید، چون مصرف بیش از حد می‌تواند خواب شما را دچار اختلال کند.

مراقبت از سلامتی در سی سالگی سی تا چهل سالگی حفظ سلامتی در 30سالگی ۳۰ تا ۴۰ ساله‌ها   مراقبت از سلامتی در سی سالگی سی تا چهل سالگی حفظ سلامتی در 30سالگی ۳۰ تا ۴۰ ساله‌ها   مراقبت از سلامتی در سی سالگی سی تا چهل سالگی حفظ سلامتی در 30سالگی ۳۰ تا ۴۰ ساله‌ها

5 1000
ارسال شده در 25 آبان 1395 توسط با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • برای خوش فرم کردن دست ها این ورزشها را انجام دهید
  • تحت چه شرایطی احتمال سرطان سینه وجود دارد؟
  • از گیاه تنباکو واکسن معده تولید شد
  • کم خونی آپلاستیک را بیشتر بشناسید!
  • بدبینی شریک زندگی
  • خانم ها با سویا همراه شوید
  • شایع ترین اختلافات زناشویی
  • پیشگیری از نازک شدن پوست در اثر کاهش وزن
  • محبوبترین ها

  • آیا خوابیدن روی شکم به کمر شما آسیب می رساند؟
  • عکس متحرک از نحوه کارکردن و تپش قلب
  • طبقه بندی دستگاه استخوانی (اسکلتی)
  • چند نکته جالب درباره مغز انسان
  • راحتی عضلانی (انبساط و شل بودن عضلانی)
  • مدل هماتولوژیکی محرک هیپوکسی
  • بررسی مدل تمرینی اقامت در ارتفاع، تمرین در مناطق پست
  • شدت یافتن درد زانو با اضافه وزن
  • رپورتاژ

  • لیفتینگ با نخ
  • طعم چهره ای نو را بچشید
  • دکتر مقدم ارائه دهنده برترین خدمات پیشرفته دندان پزشکی
  • درمان افتادگی پلک به روش پلاسما
  • بیش از آن‌چه فکر می‌کنید از دندان‌هایتان کار می‌کشید!
  • الو دکتر

    تلگرام دکتر سلام
    سرطان های لب و دهان با مصرف ناس
    دکتر هومن عشقی

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما