دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
دکتر آزاده آقازاده
دکتر آزاده آقازاده
ماموگرافی، سونوگرافی دیجیتال
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا

مراقبت از سلامتی در سی سالگی سی تا چهل سالگی حفظ سلامتی در 30سالگی ۳۰ تا ۴۰ ساله‌ها

 

 

اگر در سنین سی تا چهل سالگی قرار دارید پیشنهادات جالب تغذیه ای برایتان داریم که با رعایت آن ها از بسیاری از بیماری ها و عارضه های مربوط به این سن در امان خواهید ماند زوال عقل، بیماری قلبی و دیابت نوع ۲ از جمله امراضی هستند که سلامت شما را در معرض خطر قرار میدهند پس با روش های تغذیه ای موثر مانع ایجاد این عارضه ها شوید.

کارهایی که ما در دهه ۳۰ سالگی زندگی‌مان انجام می‌دهیم، روی سلامتی آینده ما تاثیر می‌گذارد. به همین دلیل خطرات ناشی از سبک زندگی غلط در این دهه از زندگی، می‌توانند خودشان را در آینده به شکل‌های مختلف از جمله زوال عقل، بیماری قلبی و دیابت نوع ۲ نشان دهند. با این‌حال، عادت‌های غذایی خوب در این دوره می‌توانند همه این خطرات را کاهش دهند.
در این دهه از زندگی باید استفاده از روغن‌های غنی‌شده از امگا ۳ را جدی بگیرید. در واقع، اسیدهای چرب امگا ۳ دارای مزیت‌های مختلفی برای سلامتی ما انسان‌ها هستند و نه‌تنها نقش موثری در حفظ سلامتی قلب دارند، بلکه از سلامت مغز نیز محافظت می‌کنند. ماهی و روغن ماهی، دو منبع مهم امگا ۳ هستند.
جدی گرفتن صبحانه برای ساختن یک رژیم غذایی سالم واقعا ضروری است. بنابراین حتما از محصولات مغذی و با کیفیت برای صبحانه استفاده کنید. استفاده از یک عدد تخم مرغ آب‌پز در کنار نان تُست، آووکادو، روغن زیتون، فلفل و سیر، گزینه مناسبی است. به‌عنوان گزینه جایگزین می‌توانید از ماست در کنار مغزها و میوه‌ها استفاده کنید.
مراقبت از سلامتی در سی سالگی سی تا چهل سالگی حفظ سلامتی در 30سالگی ۳۰ تا ۴۰ ساله‌ها

بسیاری از افراد برای این‌که عملکرد بهتری در شغل خودشان داشته باشند، در مصرف کافئین زیاده‌روی می‌کنند. بنابراین کار مهم دیگری که باید انجام دهید، این است که مصرف کافئین را در حد استاندارد حفظ کنید، چون مصرف بیش از حد می‌تواند خواب شما را دچار اختلال کند.

مراقبت از سلامتی در سی سالگی سی تا چهل سالگی حفظ سلامتی در 30سالگی ۳۰ تا ۴۰ ساله‌ها
5 1000
ارسال شده در 25 آبان 1395 توسط با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • دستور پخت یک عصرانه مقوی و خوشمزه با بال مرغ
  • بررسی عوامل خطرساز روانی در ابتلا به بیماری قلبی
  • موثر ترین راه ها برای رهایی از درد مفاصل
  • ترفندهای خانگی تمیز کردن زیورآلات و ظروف نقره
  • پرورش بچه نصیحت پذیر
  • رنگ و تاثیرات آن بر روی کودکان
  • این خوراکیها انیشتین وجودتان را کور می کنند!
  • طرز تفکر زوجین در مورد رابطه جنسی
  • محبوبترین ها

  • تعیین زمان برای داشتن رابطه جنسی
  • اختلاف سنی زیاد باعث بروز چه مشکلاتی در رابطه جنسی می شود
  • کاهش تمایلات جنسی و راه حل های مشاورین
  • ار کار افتادگی آلت تناسلی مردانه
  • کاهش درد در حین برقراری اولین رابطه جنسی
  • انتقال از راه جنسی مختص کدام هپاتیت است؟
  • مهمترین علت نازا شدن در رحم
  • ارتباط جنسی و این دانستنی های مهم
  • رپورتاژ

  • بیماری های پستان (اعمال جراحی-کنترل و بررسی توده ها و سرطان پستان)
  • پروتز و طراحی لبخند تخصصی دکتر شعبان پور
  • اپتی ویژن، درمان نوین خستگی چشم
  • زیباتر شدن چهره با روش های نوین
  • اصلاح ناهنجاری های دندانی با ارتودنسی
  • ارکید
    کلینیک صدف
    دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x