salamdr_573ab5ffbac9f

 

 

اگر در سنین سی تا چهل سالگی قرار دارید پیشنهادات جالب تغذیه ای برایتان داریم که با رعایت آن ها از بسیاری از بیماری ها و عارضه های مربوط به این سن در امان خواهید ماند زوال عقل، بیماری قلبی و دیابت نوع ۲ از جمله امراضی هستند که سلامت شما را در معرض خطر قرار میدهند پس با روش های تغذیه ای موثر مانع ایجاد این عارضه ها شوید.

کارهایی که ما در دهه ۳۰ سالگی زندگی‌مان انجام می‌دهیم، روی سلامتی آینده ما تاثیر می‌گذارد. به همین دلیل خطرات ناشی از سبک زندگی غلط در این دهه از زندگی، می‌توانند خودشان را در آینده به شکل‌های مختلف از جمله زوال عقل، بیماری قلبی و دیابت نوع ۲ نشان دهند. با این‌حال، عادت‌های غذایی خوب در این دوره می‌توانند همه این خطرات را کاهش دهند.
در این دهه از زندگی باید استفاده از روغن‌های غنی‌شده از امگا ۳ را جدی بگیرید. در واقع، اسیدهای چرب امگا ۳ دارای مزیت‌های مختلفی برای سلامتی ما انسان‌ها هستند و نه‌تنها نقش موثری در حفظ سلامتی قلب دارند، بلکه از سلامت مغز نیز محافظت می‌کنند. ماهی و روغن ماهی، دو منبع مهم امگا ۳ هستند.
جدی گرفتن صبحانه برای ساختن یک رژیم غذایی سالم واقعا ضروری است. بنابراین حتما از محصولات مغذی و با کیفیت برای صبحانه استفاده کنید. استفاده از یک عدد تخم مرغ آب‌پز در کنار نان تُست، آووکادو، روغن زیتون، فلفل و سیر، گزینه مناسبی است. به‌عنوان گزینه جایگزین می‌توانید از ماست در کنار مغزها و میوه‌ها استفاده کنید.
صبحانه خود را به مناسب ترین حالت ممکن میل کنید

بسیاری از افراد برای این‌که عملکرد بهتری در شغل خودشان داشته باشند، در مصرف کافئین زیاده‌روی می‌کنند. بنابراین کار مهم دیگری که باید انجام دهید، این است که مصرف کافئین را در حد استاندارد حفظ کنید، چون مصرف بیش از حد می‌تواند خواب شما را دچار اختلال کند.

coffee_tea

ارسال شده در 25 آبان 1395 توسط خانم مطلبی با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • اگر همسر افسرده دارید بخوانید
  • 13 روش معجزه آسا برای از بین بردن ناراحتی
  • از بین بردن درد عضلات بدن با ورزش !
  • قبل از اقدام به رنگ درمانی این مطلب را بخوانید
  • افرادی که دچار تشنج میشوند این توصیه ها را رعایت کنند
  • برآورد میزان تقریبی سن افراد با این نوع تصویربرداری
  • تغییر رنگ دندانها در اثر مصرف قطره آهن
  • پیشنهاد درمانی برای درد سینوزیت
  • همسر مناسب داشتن
  • ام اس و پیشگیری از بروز آن
  • اگر دنبال روش اماده کردن سس قارچ هستید بخوانید
  • چگونه یک خورشت قورمه سبزی گیاهی درست کنیم
  • تاثیر آنزیم های قلبی بر سکته قلبی چیست؟
  • همه نشانه های فقر فیبر در بدن
  • بازاندیشی بیماری حرکت
  • محبوبترین ها

  • در امان ماندن از ابتلا به سرماخوردگی
  • عوارض و خطرات جانبی شنا در استخر برای سلامتی
  • نگاه به درون مایکروفر ممنوع!
  • درمان سر درد های میگرنی
  • 7 علت کلسترول بالا
  • بررسی زمینه سازهای سرطان
  • ابتلا به آسم و مشکلات تنفسی
  • خطرات عدم درمان مشکلات کیسه صفرا
  • علل خستگی را بشناسید
  • سکته قلبی خانم های جوان را تهدید می کند
  • به چشم دیدن مرگ هر دقیقه و ثانیه از خواب
  • دانستنی های مفید درباره عارضه آکرومگالی
  • علل احتمالی آسم
  • افسردگی پنهان چه علائمی دارد
  • رفع مشکلات مختلف مری
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است