دکتر شاهین شمس
دکتر شاهین شمس
متخصص جراحی فک و صورت
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا

salamdr_573c20ecca3fe

 

در این مطلب پیشنهادات جالبی برای افراد 40 تا 50 ساله داریم که با پیروی از آن ها سلامتی بدنشان تضمین خواهد شد برخی عادات مختلف در نحوه زندگی ما تاثیر خواهد گذاشت و می تواند باعث بروز بیماری یا اختلال در نحوه عملکرد بدن ما خواهد شد عادات اشتباه رایج مهم در این سنین را ر ادامه مطلب ذکر خواهیم کرد و روش های حفظ سلامتی افراد چهل تا پنجاه ساله را ارائه خواهیم داد .

به عادات غذایی برای دهه ۴ام زندگی بیشتر دقت کنید. در فاصله سنین ۴۰ تا ۵۰ سالگی، مکانیسم‌های پیری بدن هم فعال‌تر از قبل می‌شوند و ممکن است متوجه شوید که سطح انرژی شما نسبت به دهه قبلی عمرتان کاهش پیدا کرده است. بنابراین باید اولویت اصلی را به استراحت مطلوب و بازیابی مناسب بدهید.
خواب همیشه اهمیت خاصی در زندگی انسان‌ها دارد، اما در این دهه از عمر به یک ضرورت مهم تبدیل می‌شود. متاسفانه عادت‌های غذایی نامناسب، خواب افراد را در این دهه از عمر مختل می‌کنند. به نظر متخصصان، در این دهه از زندگی باید وابستگی به چای و قهوه را کمتر کنید تا از الگوی خواب سالمی برخوردار باشید. الگوی خواب سالم باعث آرامش غدد آدرنال می‌شود و ثبات بیشتری به چرخه خواب می‌دهد.
در این سنین باید عادت‌های غذایی اشتباهی که هنوز در سبک زندگی شما باقی مانده‌اند را اصلاح کنید. عوامل وابسته به افزایش سن می‌توانند باعث زوال طبیعی بسیاری از عملکردهای بدن شوند. بنابراین حفظ سلامتی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. حفظ تعادل در سطح قند خون از اهمیت زیادی در این چرخه برخوردار است.

الگوی سه وعده غذایی در روز را کاملا رعایت کنید تا فضای مناسبی بین وعده‌های غذایی وجود داشته باشد. وعده‌های غذایی‌تان نیز باید شامل فیبر، پروتئین و چربی‌های سالم باشد. البته مصرف مقدار زیادی از مایعات را نباید فراموش کنید.

منبع:netdoctor

5 1000
ارسال شده در 25 آبان 1395 توسط با موضوع تغذیه
سیب سرخ
کلینیک صدف
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x