مشاوره زیبایی
دکتر ادیب
دکتر محمود ادیب
جراح دندانپزشک ایمپلنتولوژیست
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
دکتر عارفی
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری های لثه
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کلینیک دندانپزشکی پارسا/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی پارسا
ایمپلنتوژیست
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی

salamdr_573c20ecca3fe

 

در این مطلب پیشنهادات جالبی برای افراد 40 تا 50 ساله داریم که با پیروی از آن ها سلامتی بدنشان تضمین خواهد شد برخی عادات مختلف در نحوه زندگی ما تاثیر خواهد گذاشت و می تواند باعث بروز بیماری یا اختلال در نحوه عملکرد بدن ما خواهد شد عادات اشتباه رایج مهم در این سنین را ر ادامه مطلب ذکر خواهیم کرد و روش های حفظ سلامتی افراد چهل تا پنجاه ساله را ارائه خواهیم داد .

به عادات غذایی برای دهه ۴ام زندگی بیشتر دقت کنید. در فاصله سنین ۴۰ تا ۵۰ سالگی، مکانیسم‌های پیری بدن هم فعال‌تر از قبل می‌شوند و ممکن است متوجه شوید که سطح انرژی شما نسبت به دهه قبلی عمرتان کاهش پیدا کرده است. بنابراین باید اولویت اصلی را به استراحت مطلوب و بازیابی مناسب بدهید.
خواب همیشه اهمیت خاصی در زندگی انسان‌ها دارد، اما در این دهه از عمر به یک ضرورت مهم تبدیل می‌شود. متاسفانه عادت‌های غذایی نامناسب، خواب افراد را در این دهه از عمر مختل می‌کنند. به نظر متخصصان، در این دهه از زندگی باید وابستگی به چای و قهوه را کمتر کنید تا از الگوی خواب سالمی برخوردار باشید. الگوی خواب سالم باعث آرامش غدد آدرنال می‌شود و ثبات بیشتری به چرخه خواب می‌دهد.
در این سنین باید عادت‌های غذایی اشتباهی که هنوز در سبک زندگی شما باقی مانده‌اند را اصلاح کنید. عوامل وابسته به افزایش سن می‌توانند باعث زوال طبیعی بسیاری از عملکردهای بدن شوند. بنابراین حفظ سلامتی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. حفظ تعادل در سطح قند خون از اهمیت زیادی در این چرخه برخوردار است.

الگوی سه وعده غذایی در روز را کاملا رعایت کنید تا فضای مناسبی بین وعده‌های غذایی وجود داشته باشد. وعده‌های غذایی‌تان نیز باید شامل فیبر، پروتئین و چربی‌های سالم باشد. البته مصرف مقدار زیادی از مایعات را نباید فراموش کنید.

منبع:netdoctor

5 1000
ارسال شده در 24 آبان 1395 توسط با موضوع تغذیه
کدکم چیست؟

بهترین روش برای ایمپلنت, ارتودنسی و زیبایی دندان استفاده از دستگاه فوق پیشرفته کدکم است.

اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x