دکتر محمدرضا کاظمی
دکتر محمدرضا کاظمی
فوق‌تخصص درد
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
نیلوفر داوودپور
دکتر نیلوفر داودپور
ارائه خدمات ترمیمی-زیبایی
دکتر افشین قرایی
افشین قرایی
کارشناس شنوایی سنجی
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
دکتر نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کلینیک یکتا
کلینیک یکتا
کلینیک تخصصی پوست و مو
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
دکتر وحید عارفی
دکتر وحید عارفی
متخصص لمینیت و زیبایی

میگو ماهی سالمون طبخ غذاهای دریایی سلامت قلب حفظ سلامت قلبی-عروقی

 

 

فواید مصرف ماهی و میگو بر هیچ کس پوشیده نیست و ازاین ویزگی به دلیل وجود امگا3 در این مواد غذایی به شمار می رود ماهی سالمون و میگو موضوع مطلب امروز ما هستند که می توانند به درمان بیماران قلبی و عروقی کمک کنند همچنین از ابتلای شما  به دیابت نیز پیشگیری کند  می توانید سلامت خود را با استفاده از این مواد غذایی تضمین کتید در ادامه ارزش تغذیه ای ماهی سالمون و میگو را بررسی میکنیم با ما همراه باشید .

بسیاری از متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند که برای حفظ سلامت قلبی-عروقی حتما غذاهای دریایی بخورید، اما منظورشان غذای کبابی یا پخته‌ای است که بدون روغن تهیه شده باشد. این نوع طبخ غذاهای دریایی برای افراد مبتلا به دیابت هم فوق‌العاده مفید است.
ماهی سالمون در صدر لیست توصیه‌های متخصصان تغذیه قرار می‌گیرد، چون سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ است. این چربی‌ها به‌عنوان چربی «سالم» شناخته می‌شوند، چون می‌توانند سلامت قلب، پوست، مغز و بسیاری از اندام‌های حیاتی دیگر بدن را تقویت کنند. افراد مبتلا به دیابت می‌توانند ماهی سالمون را درون فِر بپزند و از آن لذت ببرند. متخصصان می‌گویند که گوجه پخته‌شده همراه با آب‌لیموی تازه، بهترین ترکیب غذایی برای خوردن ماهی سالمون است.

گزینه مهم بعدی، میگو است. از آن‌جایی که میگو در مقایسه با غذاهای دریایی دیگر، حاوی مقدار نسبتا بالایی از کلسترول است، بسیاری از افراد مبتلا به دیابت از خوردن میگو صرف نظر می‌کنند. با این‌حال، متخصصان تغذیه می‌گویند که یک وعده میگو در هفته یا دو وعده از آن در هفته به قلب شما آسیبی نمی‌رساند و برای رژیم دیابت هم اصلا مضر نیست، خصوصا برای کسانی که رژیم غذایی کم‌چرب دارند. کلسترول هر ۱۰۰ گرم میگو تقریبا برابر است با کلسترول یک عدد تخم مرغ. بنابراین درباره مصرف میگو بیش از حد حساسیت به خرج ندهید.

میگو ماهی سالمون طبخ غذاهای دریایی سلامت قلب حفظ سلامت قلبی-عروقی   میگو ماهی سالمون طبخ غذاهای دریایی سلامت قلب حفظ سلامت قلبی-عروقی

 

منبع:everydayhealth

5 1000
ارسال شده در 24 آبان 1395 توسط با موضوع تغذیه

ارکید
دندانپزشکی دکترسلام
تلگرام دکتر سلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x