مشاوره زیبایی
دکتر آرین دخت آزادمنش/ ساختمان پزشکان
دکتر آرین‌دخت آزادمنش
جراح دندان پزشک
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
دکتر ادیب
دکتر محمود ادیب
جراح دندانپزشک ایمپلنتولوژیست
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر شبنم شادابی/ساختمان پزشکان
دکتر شبنم شادابی
متخصص جراحی پلاستیک بینی و صورت
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
دکتر کمالی
دکتر کمالی
پوست مو و زیبایی
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر زهره سادات نوروززاده/ساختمان پزشکان
دکتر زهره سادات نوروززاده
جراح دندانپزشک
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
دکتر زهره سادات نوروززاده/ساختمان پزشکان
دکتر زهره سادات نوروززاده
جراح دندانپزشک
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر ادیب
دکتر محمود ادیب
جراح دندانپزشک ایمپلنتولوژیست
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر شبنم شادابی/ساختمان پزشکان
دکتر شبنم شادابی
متخصص جراحی پلاستیک بینی و صورت
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دکتر آرین دخت آزادمنش/ ساختمان پزشکان
دکتر آرین‌دخت آزادمنش
جراح دندان پزشک

20155412245470a

 

 

اگر می خواهید در کمترین زمان ممکن به کاهش وزن دست پیدا کنید و لاغری را تجربه کنید پیشنهادات جالبی برایتان داریم که بد نیست در این مطلب به آن ها توجه کنید خوردن صبحانه و میان وعده های سالم تاثیرات بسزایی بر وزن شما خواهد گذاشت خودن ناهار و شام و کالری دریافتی از آن ها نیز بسیار مهم است همچنین احساس گرسنگی و مهمای رفتن نیز در لاغری و کاهش وزن شما دخیل هستند.

کم کردن وزن آن هم به صورت تدریجی کاری ساده و در عین حال بادوام است. اگر می‌خواهید هفته‌ای یک کیلو و در یک ماه ۴ کیلو وزن کم کنید کافی است به توصیه‌ها زیر عمل کنید. مطمئن باشید هیچ یک از این توصیه‌ها به سلامت شما لطمه نمی‌زند.
۱- صبحانه را از یاد نبرید:
متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند به منظور کاهش وزن هرگز وعده صبحانه را از برنامه روزانه‌تان حذف نکنید. خوردن صبحانه باعث سیری شما تا ظهر شده و از ریزه‌خواری پیشگیری می‌کند. بهتر است در وعده صبحانه از لبنیات، میوه‌ها، نوشیدنی‌های گرم بدون شکر و غلات استفاده کنید.
با این میز صبحانه، دوپینگ کنید
۲- در خوردن ناهار و شام زیاده‌روی نکنید:
نیازی نیست کالری مواد غذایی خود را مرتبا حساب کنید. ناهار و شام را به اندازه و تا جایی بخورید که احساس سیری کنید. کم خوردن شما را به سمت ریزه‌خواری سوق می‌دهد. برای وعده ناهار و شام می‌توانید از سبزی‌های بخارپز شده کنار گوشت قرمز یا سفید یا ماهی به همراه مقدار کمی غلات (نان یا برنج) بهره ببرید. اگر با این مقدار غذا سیر نمی‌شوید قبل از صرف ناهار یک بشقاب سالاد به همراه آبلیمو یا آبغوره میل کنید و بعد از آن نیز میوه یا ماست بخورید. هر چه میزان غلات مصرفی خود را بیشتر پایین آورید سرعت لاغری شما بیشتر می‌شود. هرگز غلات را کاملا از برنامه غذایی خود حذف نکنید زیرا این مواد سوخت اصلی ارگان‌ها هستند و حس سیری را القا می‌کنند اما مصرف بیش از حد آنها هم عامل اضافه وزن و چاقی است و باعث ایجاد اختلال در سیستم هورمونی بدن می‌شود. ایده‌آل‌ترین حالت این است که نصف میزان غلاتی را که قبلا می‌خورید میل کنید.
۳- اگر گرسنه شدید میان‌وعده مناسب بخورید:
اگر احساس گرسنگی کردید نیازی نیست تا وعده بعدی خود را گرسنه نگه دارید. می‌توانید میان‌وعده بخورید اما میان‌وعده شما نباید مواد غذایی شیرین مثل کیک و شکلات یا نوشیدنی‌های صنعتی باشد. می‌توانید چند عدد مغز یا یک عدد میوه میل کنید.
252355-329669
۴- اگر مهمانید بی‌خیال رژیم شوید:
اگر به یک مهمانی دعوت شدید هرگز به خاطر اینکه مبادا رژیمتان بشکند آن را رد نکنید. هر ۳ روز یک بار بد نیست ناخنکی هم به مواد غذایی مورد علاقه‌تان بزنید. کافی است در مهمانی دسر نخورید یا به میزان بسیار کم میل کنید.
۵- به اندازه کافی آب بنوشید:
بهتر است در طول روز حدود ۱تا ۱/۵ لیتر آب بنوشید. البته آن را به بخش‌‌های کوچک تقسیم کنید و یک جا ننوشید. بهترین زمان برای نوشیدن آب قبل از صرف غذاست. این موضوع به پر شدن معده کمک می‌کند و باعث لاغری خواهد شد.
با فواید معجزه آسای آب و لیمو ترش آشنا شوید
۶- ورزش کنید:
برای لاغر شدن لازم است در کنار رعایت رژیم غذایی، ورزش کنید. ورزش متابولیسم را افزایش می‌دهد و انرژی بیشتری می‌سوزاند. بهترین حالت ۳ جلسه ۴۵ دقیقه‌ای ورزش در طول هفته است. پیاده‌روی تند و دوی آرام نیز بهترین ورزش‌های هوازی هستند که به لاغری شما کمک می‌کنند.
۷- هر روز خودتان را وزن نکنید:

یک بار در هفته صبح‌ها بعد از تخلیه روده و معده خود را وزن کنید. روی ترازو باید صاف بایستید. مشاهده وزن قابل توجهی که کم شده به شما انگیزه می‌دهد تا هفته آینده مجددا تلاش کنید. در صورتی که هر روز وزنتان را بکشید نوسان زیادی را حس می‌کنید و این موضوع باعث کاهش انگیزه خواهد شد. در صورتی که ورزش می‌کنید نیز ممکن است وزنتان کم نشود اما سایز کم می‌کنید زیرا ماهیچه‌ها جایگزین چربی می‌شوند.

167264_654

 

 

منبع:Medisite

5 1000
ارسال شده در 25 آبان 1395 توسط با موضوع تغذیه
[bws_google_captcha]

تایید کنید که ربات نیستید !!!

دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x