1063034_631

اگر تمایل دارید صاحب شکمی شش تکه شوید بهتر است با برخی ورزش های تاثیرگذار بر عضلات شکم  آشنا شوید کسانی که شکمی شش تکه دارند از چه برنامه غذایی  و چه نوع حرکات ورزشی پیروی کرده اند ترفندهای شش تکه شدن شکم کدامند ؟شکم شش تکه و عضلانی امروزه در میان جوانان طرفداران زیادی پیدا کرده است!

 از نکات کلیدی و ترفندهایی آگاه شوید که افرادی با شکم های شش تکه از آن مطلعند. داشتن شکم شش تکه، هدف تعداد بسیار زیادی از مردم است، با این حال تعداد بسیار کمی از افراد به آن دست می یابند.
دستیابی به شکم شش تکه، کار آسانی نیست اما با یک رویکرد درست، شما قطعا می توانید به نتایجی که دنبالشان هستید، دست یابید. اجازه دهید مروری کنیم به چند نکته که باید در مورد دستیابی به شکم شش تکه بدانید.

کنترل سهم

هنگامی که صحبت از کاهش چربی می شود، اولین چیزی که باید به یاد داشته باشید، کنترل سهم است. مهم نیست غذاهایی که می خورید چقدر سالم باشند، اگر مقدار زیادی از آنها را مصرف کنید، دارای چربی بدن خواهید شد. و به دست آوردن چربی بدن، یعنی از عضلات شکم شش تکه، یک قدم دورتر شدند.

به بلند کردن وزنه های سنگین، توجه کنیدشما باید در روال تمرینی تان به بلند کردن وزنه های سنگین نیز توجه زیادی کنید. از میان تمام تمریناتی که شما انجام می دهید، بلند کردن وزنه های سنگین، تمرینی است که به افزایش سرعت متابولیسم شما کمک خواهد کرد و به شما امکان می دهد در ۲۴ ساعت و ۷ روز هفته، کالری بسوزانید. از آنجا که دستیابی به شکم شش تکه، بیشتر در مورد سوزاندن چربی است که عضلات شکمتان را پوشانده، تا تقویت عضلات شکمتان، یک برنامه وزنه برداری مناسب، مفیدترین تمرین برای شما خواهد بود.

لازم به ذکر نیست که اگر شما لیفت های سنگین را با تمرینات ترکیبی مانند اسکات، ددلیفت و لانژ انجام دهید، در حین انجام این حرکات روی عضلات شکمتان نیز کار می کنید. بنابراین مجبور نیستید برای انجام حرکت کرانچ، ساعت ها وقت بگذارید.
خواب باید در الویت قرار گیرداگر قصد دارید به شکمی شش تکه دست یابید، باید به خوابتان نیز توجه کنید. داشتن خواب کافی در شب کمک خواهد کرد که حساسیت تان به انسولین را به حداکثر برسانید، سرعت متابولیسم تان را بهبود ببخشید، سطوح انرژی تان را افزایش دهید و برای هر تمرینی که انجام می دهید، انرژی بیشتری داشته باشید. ۸ ساعت خواب ضروری است (ترجیحا ۹ ساعت) اگر بتوانید روی داشتن مقدار بیشتری خواب با کیفیت بالا در هر شب تمرکز کنید، متوجه تفاوت قابل توجهی در سرعت پیشرفت تان خواهید شد.

چرخه کربوهیدرات، بهترین استدر نهایت، تا آنچه که به جزئیات تغذیه مربوط می شود، چرخه کربوهیدرات را امتحان کنید. این یک سیستم رژیمی است که در برخی روزها کربوهیدرات بالاتر (معمولا در روزهای تمرین) و در برخی روزها کربوهیدرات پایین تر (معمولا در روزهای استراحت تان) مصرف می کنید.

با ایجاد یک چرخه کربوهیدرات مانند این، شما قادر خواهید بود که به طور موثر، سرعت سوخت و سازتان را در تمام اوقات بالاتر نگه دارید که به افزایش سرعت چربی سوزی کل بدن منجر می شود. اگر شما برای یک دوره زمانی طولانی از رژیمی با کربوهیدرات بسیار پایین استفاده کنید، نهایتا متابولیسم بدن شما در حالت استراحت، بطور قابل توجهی کاهش خواهد یافت و هنگامیکه این مسئله اتفاق بیفتد، چربی سوزی بسیار کاهش می یابد.

واضح است که اگر شما کربوهیدرات بسیار زیادی از برنامه غذایی تان حذف کنید، به زودی متوجه خواهید شد که برای انجام تمرینات خود انرژی لازم را ندارید. اگر در حالی که برنامه تان برای دستیابی به یک شکم شش تکه را دنبال می کنید، این نکات سریع را نیز به خاطر داشته باشید، می توانید شانس دیدن نتایج مورد نظرتان را افزایش دهید.

وب‌سایت تناسب اندام

ارسال شده در 27 آبان 1395 توسط خانم فردوس فرد با موضوع ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • ۸ شیوه بد زیبایی که نباید انجام بدهید
  • 10 خاصیت شگفت انگیز تخم مرغ
  • مراحل اهدا کلیه | پيوند کليه از اهدا کنندگان زنده
  • ازدواج مجدد پس از طلاق
  • قارچ ناخن پا چه علائمی دارد و راه درمانش چیست؟
  • در بازاریابی روانشناسی رنگ چه تاثیراتی میتواند داشته باشد؟
  • فواید و زیان های فولات برای بدن خانم های باردار
  • نوزاد ناقص با مصرف سیگار
  • خواص درمانی و روش مصرف “افسنتین”
  • زمان مناسب برای تغذیه قبل از فعالیت ورزشی
  • تصاویر تجهیزات لاندری بیمارستانی
  • انواع نوش دارو برای گلو درد با طب سنتی
  • این میوه های مغذی و آبدار را فراموش نکنید
  • خطرات مصرف مایعات برای بدن
  • خوردنی های از بین برنده چین و چروک
  • محبوبترین ها

  • راهی برای زیبا شدن اما بدون آرایش !!
  • شستشو مو را به طور صحیح انجام دهید تا نتیجه بهتری بگیرید
  • خودتان بوتاکس درست کنید
  • تکنیک پوشاندن جای زخم با استفاده از آرایش
  • فرمول درست کردن ژل آفتاب سوختگی برای فصل تابستان
  • اگر پوست شما پوسته پوسته میشود بخوانید
  • عوامل تغییر رنگ مو
  • اسرار و رمز زیبایی خانم های هندی
  • 15 شیوه استفاده از تخم مرغ برای پوست و مو
  • ایجاد شپش در مژه
  • زیباسازی پوست با برنج
  • خانم های میانسال و مراقبت از مو
  • هشدار درباره يك داروي زيبايي پوست
  • ماسکی مختص از بین بردن غبغب
  • آیا دلتان می آید موهای سر خود را بتراشید؟
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است