push-ups

برای کالری سوزی بهتر پیشنهاد می کنیم از برخی حرکات ورزشی موثر کمک بگیرید حرکت شنای سوئدی برای همه آسان نیست می توانید از حرکت پلانک کمک بگیرید و از برخی رو شهای موثر برای آسانترشدن حرکت شنای سوئدی کمک بگیرید استفاده از زانوها و حرکات پلانک کمک زیادی به شما در این زمینه میکند.


حرکت شنای سوئدی یکی از کارآمدن‌ترین حرکات ورزشی بدون نیاز به ابزار خاصی است که شما به کمک آن میتوانید حتی در محل کارتان نیز تناسب اندام خود را حفظ کنید اگر شنا رفتن برای شما سخت است سعی کنید با یک برنامه صحیح آن را به بخشی اصلی از سبک زندگی خودتان تبدیل کنید.

با این سه راهکار ساده، به جای فرار از شنا ، شنا رفتن را از رو ببرید.
۱. حرکت پلانک را زیاد تمرین کنید!

پلانک نقش مهمی در شنا رفتن بازی می‌کند. با بهتر کردن پلانک ، قدرت و استقامت شما در شنا رفتن افزایش پیدا می‌کند. آغاز حرکت، با قرار دادن کف دست‌ها بر روی زمین، کمی دورتر از سرشانه است. پنجه‌ها را محکم روی زمین قرار دهید ، در چهار سر ران فشار ایجاد کرده و بخش انتهایی بدن را ثابت نگه دارید. ستون فقرات را ثابت و سر و گردن را در یک راستا قرار دهید. با ۲۰ ثانیه آغاز کنید و روزی ۱۰ ثانیه به آن بیافزاید.( تا به یک دقیقه برسید.)
۲.روی زانوها تمرین نکنید

شنا رفتن روی زانو، یک شنای ضعیف است. از روی زانوها بلند شوید. گرچه این نوع هم وقتی دارید حرکت را بارها تکرار می‌کنید، می‌تواند موثر باشد، اما در بالابردن استقامت جایگاهی ندارد. پس به جای اینکه شنارفتن را از روی زانو شروع کنید، شنا را به کمک سطوح مرتفع امتحان کنید ( اپن آشپزخونه هم خوب است). شنای شیب دارهم می‌توانید انجام دهید، سطحی را پیدا کنید که نزدیک زمین باشد و شنا بروید(مثلا نیمکت و جعبه و ..)
۳.از تکیه گاه استفاده کنید

یکی از تکنیک‌های مورد علاقه من برای اینکه شنای بیشتری بروم، استفاده از Bosu (توپ گنبدی شکل) یا چیزی شبیه پایه است. حرکت را با سطح صاف Bosu شروع کنید، با دست‌ها دو طرفش را نگه دارید و پاهارا به سمت بیرون ببرید و روی پنجه حالت شنا رفتن داشته باشید، سپس سینه را آنقدر پایین می‌آوریم که به سطح Bosu نزدیک بشود. شیب محدودی که با استفاده از Bosu حاصل میشود، اجازه میدهد به راحتی حرکت را تکرار و تکرار کنید. اگر با شنا رفتن به مچ دستتان فشار می‌آید، می‌توانید روی دمبل این حرکت را امتحان کنید تا از فشارش کم شود.

از شنا رفتن فرار نکنید. چون یکی از موثرترین حرکات ورزشی برای قدرت بدنی، سوزاندن کالری و عضلانی کردن کل بدن است.

 

ارسال شده در 29 آبان 1395 توسط خانم فردوس فرد با موضوع ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • درمان وزوز گوش
  • عمده ترین ترس های خانم های باردار
  • در افراد مبتلا به آکرومگالی چه اتفاقی می افتد ؟
  • قوانین مکمل دادن به خردسالان
  • توضیحاتی در زمینه آلرژی نوبهار
  • مشکل یخ زدن شانه ها
  • ارتودنسی پنهان
  • بیهوشی و خواب رفتن ناگهانی این دختر
  • متفورمین قرص خطرناک برای لاغری [فیلم]
  • همه انواع ترس را بشناسیم
  • ترفندهای موثر برای آرایش
  • تکنیکهای ذهنی و بهبود تمرینات ورزشی
  • خانمها چگونه با ورزش بازوان خود را سفت کنند
  • توانایی دیدن هزاران رنگ با این قدرت بینایی
  • عواقب دیر رفتن به مدرسه در آینده
  • محبوبترین ها

  • غذاهای جامد به بچه را چطوری شروع کنیم
  • حواستان به بالا آوردن شیر در فرزندتان باشد
  • رهایی از ترس اجتماعی خردسالان
  • وظیفه پدر و مادر در رابطه با اعتماد به نفس فرزندان
  • پوست نوزاد را با چه صابونی بشوئیم
  • تنقلات قاتل ذهن کودک
  • از نوروپاتی شنوایی در اطفال چه میدانید
  • در مورد سندرم های مختلف در سر نوزاد
  • مواجه با تب در اطفال
  • در شیرخواران ,ریفلاکس معده را چگونه کنترل کنیم
  • دغدغه دائمی کودکان برای تکالیف
  • اهمیت بالای بازی و تخلیه هیجانی اطفال
  • نکاتی ضروری در مورد مراقبت کردن از نوزاد
  • صحبت کردن با اطفال در زمینه مواد مخدر
  • ترفندهای خوش تیپ شدن دلبندتان
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است