مشاوره زیبایی
دکتر عارفی
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری های لثه
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصیی آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
کلینیک سیب سبز
کلینیک سیب سبز
آفر ویژه برای پکیجها
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
کلینیک دندانپزشکی پارسا/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی پارسا
ایمپلنتوژیست
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
چشمخانه، ساختمان پزشکان
کلینیک چشمخانه
به روز ترین تجهیزات و دانش چشم پزشکی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی

salamdr_576e5b5e4a5d1

 

چیپس و نوشابه از جمله پرطرفدارترین خوراکی ها و نوشیدنی هایی هستند که به صورت روزانه مصرف می کنیم بهتر است سبک تغذیه ای خود را تغییر دهید و به جای چیپس و پفک ذزت بوداده و به جای نوشابه لیموناد میل کنید و به این ترتیب سلامت خود را حفظ کنید گاهی اوقات با استرس زیاد اقدام به پرخوری و زیاده روی در تنقلاتی مانند چیپس و پفک می کنید .

برخی از کسانی که دچار استرس می‌شوند و میل به غذا خوردن ناشی از استرس را تجربه می‌کنند، می‌دانند که مقاومت در برابر چیپس‌ها در این شرایط واقعا سخت است. یکی از عوارض جانبی استرس، غذا خوردن ناخودآگاه است که حالتی سریع و تکراری پیدا می‌کند. به همین علت است که برخی افراد بدون آن‌که متوجه باشند، ‌یک بسته چیپس بزرگ را در عرض کمتر از یک دقیقه تمام می‌کنند.
جایگزینی که متخصصان برای چیپس‌ها معرفی می‌کنند، ذرت بوداده خانگی است. به نظر آنان، ذرت بوداده خانگی دارای حجم زیادی است و مانع پُرخوری شما می‌شود. علاوه بر این، فیبر درون آن می‌تواند قند خون را در سطح پایداری نگه دارد و از غذا خوردن بدون فکر و ناخودآگاه جلوگیری کند.
99213_940
میان‌وعده‌های سرشار از کربوهیدرات می‌توانند سطح هورمون سروتونین را در بدن افزایش دهند که نوعی انتقال‌دهنده عصبی آرامش‌بخش است و خلُق‌وخو را تنظیم می‌کند. بهتر است مقدار کمی دارچین به ذرت بوداده خانگی اضافه کنید تا خاصیت آرامش‌بخش آن را افزایش دهید. این ادویه، قند خون را در سطح پایدار حفظ می‌کند و بوی آن می‌تواند اختلال علائم اضطرابی را کاهش دهد.

علاوه بر چیپس‌ها، مقاومت در برابر نوشابه نیز در شرایط پُراسترس واقعا سخت است، اما اصلا تاثیر خوبی ندارد. متخصصان معتقدند که کنار گذاشتن این عادت غذایی مخرب واقعا سخت است، چون استرس می‌تواند نوعی حالت اعتیاد به مواد قندی ایجاد کند. توصیه متخصصان این است که از لیموناد خانگی به‌جای نوشابه‌ها استفاده کنید. لیموناد، مقداری ویتامین C برای بدن فراهم می‌کند که با کاهش استرس مرتبط است، باعث بهبودی فشار خون می‌شود و سطح کورتیزول را تنظیم می‌کند. علاوه بر این‌ها، عطر مرکبات می‌تواند شادی افراد را افزایش دهد.

منبع:prevention

5 1000
ارسال شده در 28 آبان 1395 توسط با موضوع تغذیه
کد کم چیست؟

کدکم می تواند از دندان ها اسکن سه بعدی بگیرد و در همان لحظه اقدام به ساخت کل یا بخشی از دندان با ظرافت فوق بالا نماید.

اطلاعات بیشتر
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x