image_13950829378800

سعی کنید خوابتان به اندازه و مناسب باشد کیفیت خواب بسیار مهمو حائز اهمیت است اهمیت نظارت بر خواب  و توصیه ای موثر پزشکی را دراین زمینه مورد بررسی قرار داده ایم و در قالب اینفوگرافیک در ادامه مطلب آورده ایم اطلاعاتتان را در زمینه خواب بالاببرید و برای آن اهمیت ویژه ای قائل شوید چون در تعیین سطح سلامتی بدنتان نقش زیادی ایفا میکند .

 ما مدت زیادی از زندگیمان را در خواب به سر می بریم. اما هنوز آنچه درباره خواب می دانیم بسیار محدود است. می دانیم که کمبود خواب می تواند باعث مرگ شود، می دانیم که افراد زیادی مشکلات مربوط به خواب دارند و کمبود خواب می تواند باعث افسردگی، مشکلاتی برای حافظه و خیلی چیزهای دیگر شود.

در اینفوگراف امروز به شما نشان خواهیم که چگونه نظارت بر خواب می تواند به تنظیم الگوی آن و سلامت کلی بدن کمک کند. یکی از راه هایی که می توانید روی خواب نظارت داشته باشید قرار دادن ساعتی معین برای آن است. هرروز در ساعتی مشخص به رخت خواب بروید، به مرور زمان متوجه می شوید چقدر سریع به خواب می روید و چقدر در خواب می مانید.

می توانید اطلاعاتی که بدست می آورید را به پزشک خود نشان دهید تا در درمان مشکل خوابتان کمک کند. بسیاری برای بهبود سطح سلامتی خود، درست خوابیدن را در نظر نمی گیرند در صورتی که همانند برنامه غذایی و ورزش تاثیر بسیار بالایی دارد.

سایت دکتر کرمانی،

up_0b64cac0de9ed866815c6ac2da7fedc6

ارسال شده در 4 آذر 1395 توسط خانم فردوس فرد با موضوع پزشکی

پیشنهاد سردبیر

  • تی شرت هوشمند مختص افراد ورزشکار
  • استقرار کاروان بهداشت و درمان مرزهای ایران و عراق
  • خواب آلودگی را با این راه حل های عالی رفع کنید
  • آیا واقعا گرسنه اید یا تنها و عصبانی
  • بد بوشدن دهان
  • همه فواید بی نظیر زایمان طبیعی برای مادر و نوزاد
  • تهدید کننده ترین علایم در حاملگی
  • پیامدهای مخرب جدایی بر خلقیات و روحیات فردی
  • چگونگی پیشگیری خطرات سوء مصرف مواد
  • سالاد اتم- سالاد سیر کننده
  • راهکار زندگی سالم برای افراد دارای مزاج سرد و خشک
  • تزریق چربی زیر پوست و این توصیه های مهم
  • اطلاعاتی راجع به موم در گوش
  • آیا احتمال مشکلات فشار خون در اطفال وجود دارد؟
  • 3 کلید طلایی برای سفت کردن باسن و فرم دادن به آن
  • محبوبترین ها

  • علت گودی داشتن توپهای گلف چیست؟
  • نقش فیبر ها در رژیم غذایی ورزشکاران
  • خانم‌ها قبل از ورزش چه بنوشند
  • آسان عضله بسازید
  • با بکارگیری این شیوه حداقل یک پوند در هفته عضله سازی زیادتری کنید
  • چطوری در 60 دقیقه 700 کالری بسوزانیم
  • برای آب کردن چربی های شکم نوع ورزش خود را تغییر دهید
  • با این شیوه ها افزایش چربی حتمی است
  • دقیقا زمانی که حوصله ندارید ورزش کنید!
  • فواید استفاده از زیره های کفش
  • کارکرد ورزش در هنگام آلودگی هوا 3
  • ترکيبات مختلف قدرت
  • حرکت پرس پا را چگونه انجام دهیم
  • استفاده از شاخص قندی در ورزش و مسابقه
  • پیاده روی و عدم کاهش وزن
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است