دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
جراحى زيبايى بينى ( رينوپلاستى)
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
دکتر فرزاد حسینی
دکتر فرزاد حسینی
لیفت صورت
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
دکتر محسن پور حقیقی
دکتر محسن پور حقیقی
متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی
دکتر وفایی
دکتر حمیدرضا وفایی
جراحی پلاستیک و ترمیمی (لیپوماتیک)

نان جو مصرف نان جو خواص نان جو استفاده از استرس و نان جو

از فایده های مصرف نان جو چه میزان اطلاع دارید این نوع نان در چه زمینه هایی برای مامفید است خاصیت های این نان برای چه بیمارانی مفید و موثر خواهد بود کسانی که دیابت دارند ویا قصد لاغری و چربی سوزی و کاهش وزن دارند بهتر است از این نوع نان بیشتر مصرف کنند این نان می تواند باعث افزایش متابولیسم بدنتان شود بهتر است از آن بیشتر میل کنید و  آن را در سفره غذایی تان بگنجانید.

براساس مطالعه جدیدی که در British Journal of Nutrition منتشر شده است، اضافه کردن کمی جو به رژیم غذایی می‌تواند تاثیر زیادی در کاهش خطر ابتلا به بیماری دیابت، کاهش سطح قند خون و پیشگیری از چاقی داشته باشد. با توجه به ترکیب منحصربه‌فردی که جو از فیبرهای غذایی دارد، این غله باستانی می‌تواند به کاهش اشتها کمک کند و نقش موثری در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مختلف داشته باشد. مسئولان این مطالعه می‌گویند که تاثیر جو برای‌شان تعجب‌برانگیز است، چون می‌تواند در مدت‌زمان کوتاهی، مزیت‌های زیاد و مهمی را برای سلامتی انسان‌ها فراهم کند.
محققان در این مطالعه به بررسی عادت‌های غذایی افراد میان‌سال پرداختند و به مدت سه روز، جو را به برنامه غذایی صبحانه، ناهار و شام آنان اضافه کردند. این افراد در طول سه روز، نان‌هایی می‌خوردند که ۸۵ درصد جو داشت و بعد برای سنجش عوامل خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف، مورد آزمایش قرار می‌گرفتند. نتایج نهایی مشخص کرد که متابولیسم بدن این افراد وضعیت بهتری پیدا کرده است، و علاوه بر کاهش سطح قند خون و سطح انسولین، این بهتر می‌توانند اشتهای خودشان را کنترل کنند.
نان جو مصرف نان جو خواص نان جو استفاده از استرس و نان جو   نان جو مصرف نان جو خواص نان جو استفاده از استرس و نان جو

محققان می‌گویند که خوردن جو،‌ هورمون‌های خاصی را در روده افزایش می‌دهد که متابولیسم و اشتها را تنظیم می‌کنند و التهاب درجه‌پایین را پایین می‌آورد. به همین دلیل است که خوردن نان جو می‌تواند به پیشگیری از ابتلا به بیماری قلبی-عروقی و بیماری دیابت کمک کند.

5 1000
ارسال شده در 1 آذر 1395 توسط با موضوع تغذیه

ارکید
دندانپزشکی دکترسلام
تلگرام دکتر سلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x