کلینیک یکتا
کلینیک یکتا
کلینیک تخصصی پوست و مو
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
نیلوفر داوودپور
دکتر نیلوفر داودپور
ارائه خدمات ترمیمی-زیبایی
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر وحید عارفی
دکتر وحید عارفی
متخصص لمینیت و زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر افشین قرایی
افشین قرایی
کارشناس شنوایی سنجی
دکتر محمدرضا کاظمی
دکتر محمدرضا کاظمی
فوق‌تخصص درد
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک

وزن کم کردن متابولیسم و لاغری کاهش وزن و افزایش متابولیسم کاهش وزن با افزایش سرعت متابولیسم

کاهش وزن باید با اراده و تعیین اهداف مشخص انجام پذیرد برای رفع اضافه وزنتان می توانید عادات تغذیه ای سالم را در خود نهادینه کنید به این منظور اراده و عزم خود را جزم کنید و به صورت پایدار و ممتد از وزن خود بکاهید تا بتوانید به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید در ادامه راهنمایی های لازم در این زمینه را در اختیارتان قرار خواهیم داد .

براساس آماری که The National Weight Control Registry ارائه کرده است، فقط ۲۰ درصد از کسانی که رژیم می‌گیرند، کاهش وزن‌شان را بیشتر از یک سال حفظ می‌کنند. سوال ما این است که واقعا چرا چنین اتفاقی می‌افتد؟
بررسی‌های محققان نشان می‌دهد که ما انسان‌ها تمایل داریم که رژیم غذایی افراطی انتخاب کنیم یا از عادات تغذیه‌ای خاصی پیروی کنیم که فقط در کوتاه‌مدت باعث کاهش وزن می‌شوند ولی پایدار نیستند و بیشتر از چند هفته یا چند ماه دوام نمی‌آورند.
اگر شما هم فکر می‌کنید که جزء همین گروه از افراد هستید و واقعا می‌خواهید که این مشکل بزرگ را برطرف کنید، پس این نکات را با دقت بخوانید. افرادی می‌توانند کاهش وزن مطلوب را کسب و حفظ کنند که عادات غذایی سالم و پایداری دارند. کلید اصلی موفقیت، اعمال تغییرات کوچکی است که واقعا قابل اجرا باشند و فقط برای کوتاه‌مدت تنظیم نشده باشند.

بنابراین لیستی از اشکالات مهم در رژیم غذایی خودتان تهیه کنید و به تدریج تلاش کنید تا از بین بروند. مثلا اگر هر شب قبل از خوابیدن ۴ عدد کلوچه می‌خورید، امشب هدف‌تان را روی ۲ کلوچه تنظیم کنید، نه به صفر رساندن آن! اگر عادات غذایی بد را به‌تدریج کنار بگذارید، کاهش وزن مطلوب و پایداری را تجربه خواهید کرد.

5 1000
ارسال شده در 1 آذر 1395 توسط با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • بررسی پرسه زنی در دنیای مجازی
  • هر حس دوست داشتنی عشق نیست! چگونه این حس را تشخیص دهیم؟
  • پرهیز از فعالیت شدید پس از غذا
  • عکس های دستگاه ظهور و ثبوت فیلم رادیوگرافی اتوماتیک
  • ناراحتی های روحی در ارتباط با مغز
  • بررسی نقطه جوش انواع روغن های خوراکی
  • تمرین تصویری تنفس برای آرامش یافتن
  • ژن تولید کننده عرق
  • محبوبترین ها

  • پرسش و پاسخهایی در مورد انسولین
  • پرهیز از زدن عطر قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید
  • آکنه در خانم های باردار + درمان آکنه
  • اختلالات ناشی از کاهش روی در بدن
  • دانلود نرم افزار جامع پزشکی و دارویی فارسی برای موبایل
  • پیشگیری از آسیب جسمی تلفن همراه
  • افراد مستعد ابتلا به ام اس چه کسانی هستند؟
  • زمان هایی که هدفون خطر ساز می شود!
  • رپورتاژ

  • پوستی به لطافت و درخشندگی ابریشم
  • لیزر بهترین روش در مشکلات دندان های مصنوعی و خانم‌های باردار
  • ليزر موهای زائد با الکس کوترا
  • طرز تهیه اسموتی های خوشمزه و چربی سوز
  • فیزیوتراپی- راه حلی برای بهبود حرکت
  • ارکید
    دندانپزشکی دکترسلام
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x