مشاوره زیبایی
پیرایه
پوست، مو و زیبایی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
متخصص جراح پلاستیک و زیبایی
کلینیک ره یا
دکتر امید رحمانی
پزشک پوست مو زیبایی كاسمتولوژيست از فرانسه
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک ارتوپدی سپید
کلینیک ارتوپدی سپید
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
متخصص گوش و حلق وبينى
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی

وزن کم کردن متابولیسم و لاغری کاهش وزن و افزایش متابولیسم کاهش وزن با افزایش سرعت متابولیسم

کاهش وزن باید با اراده و تعیین اهداف مشخص انجام پذیرد برای رفع اضافه وزنتان می توانید عادات تغذیه ای سالم را در خود نهادینه کنید به این منظور اراده و عزم خود را جزم کنید و به صورت پایدار و ممتد از وزن خود بکاهید تا بتوانید به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید در ادامه راهنمایی های لازم در این زمینه را در اختیارتان قرار خواهیم داد .

براساس آماری که The National Weight Control Registry ارائه کرده است، فقط ۲۰ درصد از کسانی که رژیم می‌گیرند، کاهش وزن‌شان را بیشتر از یک سال حفظ می‌کنند. سوال ما این است که واقعا چرا چنین اتفاقی می‌افتد؟
بررسی‌های محققان نشان می‌دهد که ما انسان‌ها تمایل داریم که رژیم غذایی افراطی انتخاب کنیم یا از عادات تغذیه‌ای خاصی پیروی کنیم که فقط در کوتاه‌مدت باعث کاهش وزن می‌شوند ولی پایدار نیستند و بیشتر از چند هفته یا چند ماه دوام نمی‌آورند.
اگر شما هم فکر می‌کنید که جزء همین گروه از افراد هستید و واقعا می‌خواهید که این مشکل بزرگ را برطرف کنید، پس این نکات را با دقت بخوانید. افرادی می‌توانند کاهش وزن مطلوب را کسب و حفظ کنند که عادات غذایی سالم و پایداری دارند. کلید اصلی موفقیت، اعمال تغییرات کوچکی است که واقعا قابل اجرا باشند و فقط برای کوتاه‌مدت تنظیم نشده باشند.

بنابراین لیستی از اشکالات مهم در رژیم غذایی خودتان تهیه کنید و به تدریج تلاش کنید تا از بین بروند. مثلا اگر هر شب قبل از خوابیدن ۴ عدد کلوچه می‌خورید، امشب هدف‌تان را روی ۲ کلوچه تنظیم کنید، نه به صفر رساندن آن! اگر عادات غذایی بد را به‌تدریج کنار بگذارید، کاهش وزن مطلوب و پایداری را تجربه خواهید کرد.

5 1000
ارسال شده در 30 آبان 1395 توسط با موضوع تغذیه
ویزیت یاب

پیشنهاد سردبیر

  • درمان با کمک نمک پتاسیم
  • رول مرغ و اسفناج را به این سبک آماده کنید
  • نکاتی ارزشمند برای بیماران مبتلا به فشار خون بالا
  • عشق و تاثیرات آن
  • تولد نوزادی که روی شکم خود یک سر اضافی دارد
  • از بین برنده های عملکرد جنسی
  • قلب سالم داشتن با در نظر گرفتن این توصیه ها
  • راهکارهای مراقبت از تناسب اندام
  • محبوبترین ها

  • زایمان زودرس و مرگ جنین با مصرف پنیر
  • با این موارد لاغر شدن بدون ورزش را تجربه کنید
  • آسیب های کاهش ویتامین ب 12
  • توصیه های خوراکی برای درمان آرتریت روماتوئید
  • آنچه باید درباره غذاهای حاضری بدانید
  • چرا متخصصان تغذیه خوردن موز را توصیه میکنند؟
  • بررسی مفید ترین و مضر ترین مواد غذایی برای مبتلایان به روماتیسم
  • دریافت مایعات در کنار غذا
  • رپورتاژ

  • بهترین راه حل برای افراد پرمشغله جهت تناسب اندام
  • محصولات پزشکی و بهداشتی شرکت رهاورد دانش پزشکی
  • بیماریهای نشیمنگاه و راههای درمان
  • مرجع فروش انواع ویلچر, ویلچر برقی, واکر, عصا
  • پلی کلینیک شبانه روزی ساج
  • دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
    x