دکتر وفایی
دکتر حمیدرضا وفایی
جراحی پلاستیک و ترمیمی (لیپوماتیک)
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
کلینیک یکتا
کلینیک یکتا
کلینیک تخصصی پوست و مو
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
نیلوفر داوودپور
دکتر نیلوفر داودپور
ارائه خدمات ترمیمی-زیبایی
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال

مواد مغذی برای صبحانه عادات غذایی مربوط به صبحانه عادات غذایی صبحانه مقوی صبحانه تهیه صبحانه بدترین صبحانه احساس سیری

مصرف صبحانه برای سلامتی ما بسیار مهم و حائز اهمیت است بهتر است عادات غذایی مربوط به صبحانه خود را تغییر دهید و به این وعده غذایی اهمیت بیشتری بدهید کالری مورد نیاز بدن در وعده صبحانه به چه صورت باید تامین شود خانم هایی که از لاغری رنج میبرند بهتر است بیشتر به تغذیه خود اهمیت بدهند تا بتوانند به تناسب اندام دست پیدا کنند.

آیا وقتی متوجه می‌شوید خانم‌های لاغر چه می‌خورند،‌ تعجب می‌کنید؟! یا مثلا فکر می‌کنید این خانم‌ها وعده‌های غذایی را حذف می‌کنند؟! محققان دانشگاه کرنل در یکی از مطالعات اخیر به بررسی عادات غذایی ۱۴۷ نفر پرداختند که اکثرشان خانم‌های لاغر بودند.
در واقع، این محققان از خانم‌ها سوالاتی پرسیدند تا ببینند عادات غذایی مربوط به صبحانه آنان چطور است و سوال اصلی‌شان این بود: به‌طور متوسط هر روز چه غذاهایی به‌عنوان صبحانه می‌خورید؟
نتایج نشان داد که رایج‌ترین صبحانه‌ها شامل این موارد می‌شد: میوه (۵۱ درصد)، لبنیات (۴۱ درصد)، غلات سرد (۳۳ درصد)، نان (۳۲ درصد)، تخم مرغ (۳۱ درصد)، غلات گرم (۲۹ درصد) و قهوه (۲۶ درصد).
مواد مغذی برای صبحانه عادات غذایی مربوط به صبحانه عادات غذایی صبحانه مقوی صبحانه تهیه صبحانه بدترین صبحانه احساس سیری   مواد مغذی برای صبحانه عادات غذایی مربوط به صبحانه عادات غذایی صبحانه مقوی صبحانه تهیه صبحانه بدترین صبحانه احساس سیری

نکته جالب‌تر این بود که فقط ۴ درصد این خانم‌ها اظهار کردند که صبحانه نمی‌خورند! و این یعنی ۹۶ درصد خانم‌های لاغر صبحانه می‌خورند! ضمن این‌که نتایج به دست آمده نشان می‌دهد که پروتئین‌ها و کربوهیدرات‌های با کیفیت، نقش مهمی در صبحانه این خانم‌ها دارند. و این هم یعنی خانم‌های لاغر همه کربوهیدرات‌ها را برنامه غذایی‌شان حذف نمی‌کنند. اغلب متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند که حتما ۲۰ گرم پروتئین به‌عنوان صبحانه استفاده کنید تا احساس سیری طولانی‌تری داشته باشید، اما نباید کالری صبحانه بیشتر از ۴۰۰ باشد.

5 1000
ارسال شده در 2 آذر 1395 توسط با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • با شادابی و نشاط بر مشکلات فائق آیید
  • استرس داشتن و تاثیر آن بر پوست و مو
  • دانستنی های مهم و جالب در مورد قهوه
  • علائم و عوارض بیماری ژنیکوماستی
  • عوارض جانبی ملین های صنعتی و گیاهی
  • چرا نمیتوانیم با واقعیت روبرو شویم؟
  • رژیم غذایی چه تاثیری بر سلامتی لثه دارد؟
  • تقویت مو قبل از عروسی
  • محبوبترین ها

  • داروی تزریقی جدید برای درمان بیماری پوستی پسوریازیس
  • عوارض جانبی لایه برداری
  • فر کردن مو با این روش های سالم
  • در خانمهای ایرانی پدیده خودزشت پنداری بسیار متداول است
  • نرم کردن و از بین بردن زبری پا با جوش شیرین
  • هایپوتریکوسیز (مژه های کم پشت)
  • معرفی 5 لایه بردار قوی برای تقویت و زیبایی هرچه بیشتر پوست
  • شنا و عوارض مهم آن برای پوست
  • رپورتاژ

  • درمانی بدون درد در نهایت آرامش با یک دندانپزشک حرفه ای
  • تغذیه و تناسب اندام در کلینیک ایران نوین
  • کلینیک تخصصی ارتودنسی و دندانپزشکی دکتر گوگانی
  • طعم چهره ای نو را بچشید
  • غربالگری نوزادان جهت بیماری متابولیک
  • ارکید
    دندانپزشکی دکترسلام
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x