salamdr_58203f4a9cdad

چگونه قادر خواهیم بود به روش مربیان بدنسازی و با شیوه های سالم و بی خطر وزنمان را پایین بیاوریم سوزاندن کالری نیازمند در پیش گرفتن چه روش هایی است چه نوع فعالیت هایی باعث کاهش وزن ما خواهند شد اصول کلیدی برای کاهش وزن را در این مطلب با هم مرور خواهیم کرد تغذیه شما می تواند تاثیر زیادی بر کالری سوزی شما بگذارد .

بیشتر افرادی که تصمیم می‌گیرند تا وزن خودشان را براساس اصول استاندارد کاهش بدهند، می‌دانند که باید فعالیت‌های ورزشی را به بخشی از برنامه روزانه اضافه کنند. با این‌حال، استفاده از مواد غذایی نامناسب بعد از فعالیت‌های ورزشی، یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی است که تمام تلاش‌های آنان را به باد می‌دهد.
آنان معمولا سعی می‌کنند تا میزان کالری‌های سوزانده‌شده در حین فعالیت بدنی را تخمین بزنند، اما تخمین آن‌ها معمولا خیلی از واقعیت فاصله دارد. همین اتفاق باعث می‌شود که این افراد بعد از فعالیت ورزشی، بیشتر از نیاز خودشان از مواد غذایی استفاده کنند و درنتیجه هم برنامه کاهش وزن را دچار اختلال کنند و هم رسیدن به ثبات وزنی را غیرممکن سازند.
فعالیت‌های ورزشی سنگین می‌توانند زنان را به استفاده بیشتر از مواد غذایی ترغیب کنند، اما فعالیت‌های ورزشی با شدت متوسط چنین تاثیری ندارند و یکی از کلیدهای کاهش وزن هستند.

همیشه به یاد داشته باشید که میزان کالری‌های سوزانده‌شده در حین فعالیت‌های ورزشی با شدت متوسط، به اندازه‌ای نیستند که به شما اجازه استفاده از مواد غذایی پُرکالری را بدهند.

منبع:prevention

ارسال شده در 4 آذر 1395 توسط خانم مطلبی با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • شاید شما هم کمبود ویتامین D داشته باشید
  • تاثیرات مفید سر وقت خوابیدن در جوانی
  • درباره استرس های مدرسه بیشتر بدانیم
  • تغییر صفات درونی و شخصیتی افراد
  • کاچی با شیره انگور
  • استفاده از موز بعد از غذا
  • افراد با بیماری های تیروئیدی بخوانند
  • نکات ظریف و پراهمیت روانشناسی
  • تناسب اندام به شیوه دلخواه
  • گوزلمه سیب زمینی
  • علائم اختلال بیش‌فعالی-‌کم‌توجهی بزرگسالی چیست؟
  • فهرست ریسک پذیرترین عادت‌های سلامتی در سال 92
  • ورزش برای رسیدن به وزن مطلوب چه میزان باید باشد؟
  • 5 فایده بسیار بی نظیر سویا
  • در باره ریمل خوب خریدن این نکات را بدانید
  • محبوبترین ها

  • موثر ترین راه برای درمان موخوره در خانه
  • علاج این نوع جوش ها
  • برای ایجاد هماهنگی بین رنگ مو و آرایش این نکات را بدانید
  • روش هایی که چشم ها را زیبا نگه می دارد
  • آموزش درست کردن اسپری بدن با مواد طبیعی
  • رفع و از بین بردن خال به روش های خانگی
  • امواج رادیویی مناسب برای جوانسازی پوست
  • لوسیون های طبیعی ضد خشکی برای پوست
  • میکاپ گرم و شیوه انجام آن
  • دو عامل مهم بوجود آمدن کهیر
  • چند وقت یک بار لیف خود را عوض می کنید؟
  • پوست های حساس و مبتلا به اگزما در هنگام آرایش به چه نکاتی باید توجه کنند
  • از زردچوبه چه ماسکهایی می توان درست کرد
  • 11 راه آسان برای کم کردن سرعت پیری
  • رمز و رازهایی درمورد آکنه و جوش
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است