salamdr_58203f4a9cdad

چگونه قادر خواهیم بود به روش مربیان بدنسازی و با شیوه های سالم و بی خطر وزنمان را پایین بیاوریم سوزاندن کالری نیازمند در پیش گرفتن چه روش هایی است چه نوع فعالیت هایی باعث کاهش وزن ما خواهند شد اصول کلیدی برای کاهش وزن را در این مطلب با هم مرور خواهیم کرد تغذیه شما می تواند تاثیر زیادی بر کالری سوزی شما بگذارد .

بیشتر افرادی که تصمیم می‌گیرند تا وزن خودشان را براساس اصول استاندارد کاهش بدهند، می‌دانند که باید فعالیت‌های ورزشی را به بخشی از برنامه روزانه اضافه کنند. با این‌حال، استفاده از مواد غذایی نامناسب بعد از فعالیت‌های ورزشی، یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی است که تمام تلاش‌های آنان را به باد می‌دهد.
آنان معمولا سعی می‌کنند تا میزان کالری‌های سوزانده‌شده در حین فعالیت بدنی را تخمین بزنند، اما تخمین آن‌ها معمولا خیلی از واقعیت فاصله دارد. همین اتفاق باعث می‌شود که این افراد بعد از فعالیت ورزشی، بیشتر از نیاز خودشان از مواد غذایی استفاده کنند و درنتیجه هم برنامه کاهش وزن را دچار اختلال کنند و هم رسیدن به ثبات وزنی را غیرممکن سازند.
فعالیت‌های ورزشی سنگین می‌توانند زنان را به استفاده بیشتر از مواد غذایی ترغیب کنند، اما فعالیت‌های ورزشی با شدت متوسط چنین تاثیری ندارند و یکی از کلیدهای کاهش وزن هستند.

همیشه به یاد داشته باشید که میزان کالری‌های سوزانده‌شده در حین فعالیت‌های ورزشی با شدت متوسط، به اندازه‌ای نیستند که به شما اجازه استفاده از مواد غذایی پُرکالری را بدهند.

منبع:prevention

ارسال شده در 4 آذر 1395 توسط خانم مطلبی با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • درباره خرید کوله پشتی برای مدرسه چه می دانید
  • نحوه برخورد با رفتار پرخاشجویانه کودکان
  • راهی ساده برای اینکه خوش اندام بمانید
  • افراد چاق و بیماران قلبی بخوانند
  • محصولات زیبایی شبیه بوتاکس
  • مدل های جدید فنجان آینه ای
  • نوع دیگری از بقچه پنیری
  • زنجبیل را از یاد نبرید
  • درمان های خانگی نامناسب برای خردسالان
  • همه قوانین لازم برای یک زندگی سالم
  • مصرف داروهاي ضد يبوست باعث بيماري هاي قلبي مي شود
  • دانش گفتار درمانی چه اهمیتی دارد؟
  • موس شکلاتی با پوره آناناس
  • انحرافات ستون فقرات اطفال ارمغان تکنولوژی
  • موارد استثنایی برای کاهش وزن
  • محبوبترین ها

  • مصاحبه با رابعه اسکویی و راز کاهش وزن وی
  • چاقی و میزان مرگ و میر در جهان
  • راهنمایی های لازم برای رعایت رژیم سبزیجات
  • برکارکرد ماهیچه ها رژیم غذایی پرچرب چه تاثیری دارد؟
  • اگر میخواهید مزاج خود را بیابید ، بخوانید
  • دانستنی هایی پیرامون کربوهیدرات ها
  • پیشگیری از ابتلا به سرطان روده بزرگ
  • رژیم غذایی برای افزایش وزن
  • قارچی مفید برای رفع احساسات منفی
  • رژیم غذایی و نامنظم شدن زمان و مدت قاعدگی در خانمها
  • خوراکی های همراه با سیستم ایمنی بدن
  • چرا باید به آب ,خیار اضافه کنیم
  • سرکه سیب را قبل از غذا بخورید،لاغر شوید
  • احساس ضعف دائم و علل مهم برای آن
  • با این 5 مرحله روزانه 600 کالری بسوزانید
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است