کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر محسن پور حقیقی
دکتر محسن پور حقیقی
متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
دکتر فرزاد حسینی
دکتر فرزاد حسینی
لیفت صورت
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر وفایی
دکتر حمیدرضا وفایی
جراحی پلاستیک و ترمیمی (لیپوماتیک)
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص گوارش و كبد و آندوسكوپی
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
جراحى زيبايى بينى ( رينوپلاستى)
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی

ورزش کردن موز مصرف موز لوبیا سفید خواص موز

موز یکی از پرخاصیت ترین میوه هایی است که برای افزایش سلامتی ما مهم و تاثیرگذار است از مصرف موز غافل نشوید این میوه سرشار از املاح و موادمعدنی مورد نیاز برای بدنتان است لوبیا سفید نیز از پرخاصیت ترین حبوباتی است که نباید از یاد ببرید و در برنامه غذایی تان قرار دهید .این دو ماده خوراکی سرشار از پروتئین ها و ویتامین های مورد نیاز برای بدنتان هستند .

موز جزو اصلی‌ترین میوه‌هایی است که حتما باید مصرف کنید، اما شاید بپرسید چرا؟! موز سرشار از نوعی فیبر به نام پکتین است که می‌تواند مانع از افزایش قند خون شود و فرآیند هضم را تا جایی کُند سازد که باعث سیری طولانی‌تری شود.
ضمن این‌که موز، منبع خوبی از همه پروبیوتیک‌های مهم محسوب می‌شود که برای حفظ باکتری‌های خوب در روده لازم است و آن‌ها را تغذیه می‌کند. این را هم باید در نظر گرفت که موز با توجه به مزیت‌هایی که برای انسان دارد، قیمتش نسبتا پایین است.
ورزش کردن موز مصرف موز لوبیا سفید خواص موز
لوبیا سفید از گزینه‌هایی است که مثل لوبیاهای دیگر، فیبر زیادی دارد. در واقع، یک فنجان لوبیا سفید پخته‌شده می‌تواند تقریبا نصف نیاز روزانه بدن به فیبر را تامین کند و به همین دلیل باعث می‌شود که حداقل تا چند ساعت احساس گرسنگی نکنید. ضمن این‌که این لوبیاها، علاوه بر داشتن منیزیم، منبع گیاهی خوبی از آهن هستند که می‌تواند به استراحت عضله‌ها بعد از ورزش کردن، کمک زیادی کند.

اگر به‌دنبال دریافت پروتئین مورد نیاز بدن‌تان هستید، حتما پنیر کوتاژ را امتحان کنید. یک فنجان پنیر کوتاژ کم‌چرب حاوی ۲۸ گرم پروتئین است که این میزان حدودا ۵ گرم بیشتر از ماست یونانی به حساب می‌آید.

منبع:eatclean

5 1000
ارسال شده در 4 آذر 1395 توسط با موضوع تغذیه

ارکید
دندانپزشکی دکترسلام
تلگرام دکتر سلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x