salamdr_562c913365ab5

برخی میوه های پاییزی را در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد که با استفاده از انها می توانید سلامت جسمی  خود را در این فصل تضمین کنید سیب یکی از پرخاصیت ترین میوه های پاییزی به شمار می رود که می تواند بدنتان را از انواع بیماری ها در امان نگه دارد سعی کنید مصرف روزانه آن را فراموش نکنید چون از بدنتان در برابر بیمارشدن پیشگیری میکند.

پاییز فرا رسیده است و میوه‌ها و گیاهان پاییزی هم آمده‌اند. بعضی از آن‌ها دارای فیبر و آب زیادی هستند که می‌توانند به تناسب اندام شما کمک کنند، چون باعث می‌شوند که احساس سیری طولانی‌تری داشته باشید و از این طریق اشتهای خوردن‌تان را کاهش می‌دهند. در ادامه به بعضی از مهم‌ترین این غذاها اشاره می‌کنیم.
سیب یکی از همین میوه‌ها است که حتما شنیده‌اید اگر روزی یک عدد از آن‌ها بخورید، دیگر نیازی نیست به دکتر مراجعه کنید! باید اضافه کرد که خوردن روزانه یک سیب علاوه بر دورن کردن بیماری‌ها، کمک می‌کند تا سلول‌های چربی نیز از شما دور شوند!
سیب‌ها علاوه بر این‌که خوشمزه‌اند و همه‌جا در دسترس قرار دارند، واقعا همه‌کاره هستند. به همین دلیل سیب‌ها می‌توانند یکی از سلاح‌های ویژه شما برای مبارزه با چاقی در فصل پاییز باشند. ضمن این‌که سیب‌ها منبع عالی‌ای از فیبرهایی هستند که مانع گرسنگی می‌شوند.

یک سیب بزرگ با پوست حاوی ۱۱۶ کالری است، در حالی که ۵.۴ گرم فیبر دارد. آب خیلی زیاد سیب و فیبر زیاد آن، تاثیر شگفت‌انگیزی دارند، و حتی می‌توانند شما را تا وعده غذایی بعدی سیر نگه دارند، مانع گرسنگی شوند، و از وسوسه برای خوردن خوراکی‌هایی که کالری بالایی دارند، جلوگیری کنند. در واقع، سیب‌ها خوراکی‌های فوق‌العاده‌ای هستند که همیشه می‌توان از آن‌ها به‌عنوان میان‌وعده استفاده کرد. ضمن این‌که همراه با انواع سالادها یا غلات صبحانه نیز خوشمزه می‌شوند.

منبع:appforhealth

ارسال شده در 4 آذر 1395 توسط خانم مطلبی با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • افزایش همبستگی در جامعه با روزه
  • 7پیشنهاد برای تغییر روند زندگی
  • كيفيت دارو مهم‌ترين مناقشه حاميان كارخانه‌هاي داروسازي و مخالفان اين صنعت است
  • درباره رابطه جنسی دوران عقد
  • غذای خود را در چه قابلمه ای درست کنیم
  • عوارض روحی و روانی رژیم گرفتن
  • نشانه های مسمومیت غذایی با کنسرو و راه پیشگیری از آن
  • برای برطرف کردن یائسگی زودرس
  • چای مناسب برای سلامتی
  • برای داشتن دندان های سالم بخوانید
  • مشکل در عضلات کمر
  • رفتار انطباقی و دلبستگی به کودک
  • سندروم مزمن قلبی در این زن جوان
  • از خانه تکانی بیشتر بدانید
  • آیا نان کالری زیادی دارد؟
  • محبوبترین ها

  • اشتها ندارید؟ لیمو بخورید
  • اشتباهاتی که بعد از خوردن وعده غذایی مرتکب می شویم
  • منابع مفید برای دریافت ویتامین آ
  • چرا پیاز قرمز برای سلامتی خوب است؟
  • با این راهکار ها به کودک خود سبزی بدهید
  • بالاخره ناگت بخوریم یا نه؟
  • در پیکنیک های خود از این غذاها استفاده نکنید
  • اهمیت مصرف سالاد برای لاغری
  • دانستنی ها و نکات ضروری درمورد کنسرو ها
  • آقایون به این پرهیز های غذایی توجه کنید
  • نکاتی درباره کاهش وزن: فواید آب گرم
  • این دور ریختنی های بسیار پرارزش
  • مقیاس گرسنگی: واقعا چقدر گرسنه هستید؟
  • در برخی موارد عدم تحمل به لاکتوز هم خوب است
  • دانستنی هایی در مورد فواید و مضرات خوردن قند
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است