martial-arts-2

افرادی که ورزش های رزمی انجام میدهند اغلب از بدنی متناسب برخوردار هستند.انجام این حرکات می تواند آرامش را به شما برگرداند و استرس را از شما دور می کند.اما برای دور کردن آرامش لازم نیست حتما رزمی بلد باشید بلکه حرکات ترکیبی مشت و لگد ساده نیز می تواندتمرینی مناسب برای افزایش ضربان قلب و رهایی از اضطراب باشد.ین حرکات روی سیستم قلبی ـ عروقی موثر است و برای دفاع شخصی طراحی نشده است.

حرکت اول:
پاها را کمی بیشتر از عرض شانه باز کنید و دست‌ها را در حالت مشت شده مقابلتان قرار دهید. روی پنجه پاها قرار بگیرید، پای غالب را کمی عقب‌تر قرار دهید و زانوهایتان را اندکی خم کنید. ابتدا با دست جلو‌تر یک مشت کوتاه به جلو بزنید و پس از آن در حالی که بدن خود را می‌چرخانید با دست دیگر مشتی به جلو بزنید. در نهایت به نقطه شروع بازگردید و حرکت اول را مجدد تکرار کنید. این حرکت را تا ۱۰ مشت دنبال کنید.

حرکت دوم:
برای انجام این حرکت در حالت شروع حرکت قبلی قرار بگیرید. این بار به جای مشت در هر نوبت یک لگد بزنید. ابتدا وزن خود را روی پای عقبی بیندازید و زانوی پای جلویی را بالا بیاورید. سپس لگدی به جلو بزنید. بعد پای خود را پایین آورده، همین کار را با پای مخالف تکرار کنید. برای انجام این حرکت، هم می‌توانید در یک نقطه ثابت بایستید و هم می‌توانید حین انجام حرکت رو به جلو حرکت کنید. این حرکت را همانند حرکت قبل تا ۱۰ لگد دنبال کنید. همچنین می‌توانید دو حرکت فوق را با هم ترکیب کنید. به این صورت که ابتدا دو مشت و سپس دو لگد بزنید و این کار را به طور متناوب تکرار کنید.

منبع: بامداد

 

ارسال شده در 5 آذر 1395 توسط خانم انیسی با موضوع قلب و عروق

پیشنهاد سردبیر

  • 10 کلید طلایی برای درمان عفونت سینوس ها
  • چه بلایی بر سر ارگان های بدن با سیگار می آید؟
  • تهدید تالاسمی برای نوزادان
  • داروهایتان را به دیگران ندهید
  • امراض مربوط به کلیه در گربه ها
  • لوزالمعده – کارکرد، مشکلات و بیماری
  • نحوه استفاده از میوه ها و سبزیجات برای کمک به مدیریت وزن شما
  • تاثیرات مختلف مکمل ها و آمینواسیدها بر عضلات ورزشکاران
  • مترو بر سر کارگران خراب شد
  • برای بیماران مبتلا به سرطان سینه این سه نکته تغذیه ای را بدانید
  • سالاد چوپان نخود
  • سوالات رایج در مورد نحوه و مراحل باردار شدن
  • مشکلات در گردش خون
  • چگونه و کجا، خروج مایع از چشم با اشکال مواجه می شود؟
  • برای مراقبت های روزانه از موهای بلند این موارد مهم هستند
  • محبوبترین ها

  • عوارض سالخوردگی را از خود دور کنید
  • تکمیل ترین گفته ها درباره اکستنشن مو
  • تاثیر ماساژ ناخن ها با پوست میوه
  • آیا میتوانیم با علل پیری زودرس پوست مقابله کنیم؟
  • برای چاق کردن صورت و گونه این شیوه ها کار ساز هستند
  • ماساژ صورت‌ و روش های مهم برای آن
  • آیا ماساژ برای پوست خشک خوب است؟
  • پوست حساس و ژل اصلاح
  • صحیح و غلطهای لاک و ناخن
  • با جوش شیرین ناخن هایتان سفت می شود و دیگر نمی شکند
  • با 8 گره بر روی موهایتان گل درست کنید
  • مواردی برای کاهش ریسک های مانیکور و پدیکور
  • مراقبت از موها و افزایش آنها
  • چرا نباید جوش ها را بترکانید
  • برس‏زدن‏ اصولی مو
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است