دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
دکتر وفایی
دکتر حمیدرضا وفایی
جراحی پلاستیک و ترمیمی (لیپوماتیک)
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر محسن پور حقیقی
دکتر محسن پور حقیقی
متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک یکتا
کلینیک یکتا
کلینیک تخصصی پوست و مو
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه

رفع خواب آلودگی درمان خواب آلودگی چگونه خواب آلودگی را درمان کنیم؟

زمانی که انسان سطح هوشیاری اش کاهش می یابد و یا بدن فقدان آن را احساس میکند خواب را در خودش احساس میکند.کمبود خواب و یا اختلال در خواب یکی از مشکلاتی است که میتواند فرد مورد نظر را هم از کار و زندگی بی اندازد و هم بدنش را با مشکلات دیگری روبرو کند.با خواب آلودگی چیکار کنیم؟چگونه میتوان آن را رفع کرد؟

یک فلوشیپ خواب بیان کرد: افراد مبتلا به اختلالات خواب بیشتر در معرض تصادفات رانندگی هستند.

آرزو نجفی، فلوشیپ خواب گفت: بیشترین میزان تصادفات رانندگی ناشی از خواب آلودگی در ساعات 2 تا 4 صبح و با شدت کمتر بین 2 تا 3 بعد از ظهر اتفاق می افتد.
وی افزود: خواب کافی قبل از شروع رانندگی، توقف و چرت کوتاه 20 دقیقه ای در صورت احساس خواب آلودگی، رانندگی نکردن بیش از 8 تا 10 ساعت در روز، عدم استفاده از داروهای خواب آور و آرام بخش، استفاده نکردن از داروهای حاوی الکل و همچنین خوردن غذاهای کم چرب و کم شیرینی از جمله توصیه ها مهم برای رانندگی های طولانی مدت است.
نجفی افراد مبتلا به اختلالات خواب را گروه پرخطر رانندگان خواند و تصریح کرد: این بیماران باید در کوتاهترین زمان ممکن ارزیابی و درمان های پزشکی برای آنها صورت پذیرد تا از میزان تصادفات در این گروه کاسته شود.
این فلوشیپ خواب، درباره خستگی پرواز ناشی از مسافرت‌های هوایی و ناهماهنگی بین ساعت درونی بدن فرد با زمان مقصد سفر تصریح کرد: خواب‌آلودگی در طول روز، بی‌خوابی شبانه، اختلالات گوارشی، عروقی، اضطراب و افسردگی، از عوارض خستگی پرواز است که با توجه به اختلاف ساعت مبدا و مقصد، مدتی طول می‌کشد تا چرخه خواب فرد تنظیم شود.
وی نوردرمانی و استفاده از داروهای مناسب را از جمله درمان های خستگی پرواز های طولانی برشمرد و اظهار داشت: خستگی پرواز گذرا بوده و خود به خود بهبود می یابد اما در افرادی با مشاغل حساس مثل سیاستمداران، خلبانان، ورزشکاران و تاجران  موجب بروز اختلال در تمرکز ایشان می شود.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
5 1000
ارسال شده در 6 آذر 1395 توسط با موضوع عمومی

ارکید
دندانپزشکی دکترسلام
تلگرام دکتر سلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x