کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
جراحى زيبايى بينى ( رينوپلاستى)
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
دکتر محسن پور حقیقی
دکتر محسن پور حقیقی
متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص گوارش و كبد و آندوسكوپی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر وفایی
دکتر حمیدرضا وفایی
جراحی پلاستیک و ترمیمی (لیپوماتیک)
دکتر فرزاد حسینی
دکتر فرزاد حسینی
لیفت صورت
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال

کاهش وزن خواص ادویه ها و چاشنی ها ادویه های چربی سوز ادویه های ترکیبی ادویه

ادویه های تند می توانند بر لاغری شما نقش زیادی ایفا کنند این ادویه ها برای سوزاندن چربی ها انتخاب بسیار خوب و مناسبی هستند فلفل تند یکی از این ادویه هاست که می تواند در بهبود خلق و خو  و رویحه شما تاثیرات مفیدی بگذارد اگر قصد لاغری دارید بهتر است از مصرف این ادویه غافل نشوید .

  • ادویه‌های تند بخورید
اضافه کردن ادویه‌های تُند، خصوصا فلفل قرمز، به وعده‌های غذایی می‌تواند گرسنگی مفرط را کنترل کند و کاهش بدهد. یکی از مطالعات منتشرشده در British Journal of Nutrition، این نکته مهم را تایید کرده است، اما مطالعات بسیار مهم دیگری هم در این زمینه وجود دارند.
دانشمندان دانشگاه ایالتی نیویورک در مطالعات اخیرشان به این نتیجه رسیده‌اند که کپسایسین (ترکیب موجود در فلفل)، مغز را به ترشح میزان بیشتری از اندورفین تحریک می‌کند. اندورفین، یکی از مواد شیمیایی در مغز است که احساس خوبی به وجود می‌آورد و خلق‌وخو را تقویت می‌کند. بنابراین، استفاده از فلفل، دو فایده مهم به شما می‌رساند: احساس سیری مطلوب و بهبودی در خلق‌وخو.
نکته مهم دیگری که در کاهش وزن به شما کمک می‌کند، نگهداری مواد غذایی در قسمتی از خانه است که به‌راحتی قابل دسترس نباشد. وقتی که مواد غذایی و انواع خوراکی‌ها دائما در دیدرس و دسترس شما قرار داشته باشند، حتی در صورت گرسنه نبودن هم شما را به سمت خودشان می‌کشند.

بنابراین، بهتر است وعده غذایی خودتان را آماده کنید و در جایی دور از آشپزخانه غذا بخورید. در این وضعیت اگر بخواهید که غذای بیشتری بخورید، باید از جای خودتان بلند شوید و به آشپزخانه بروید. همین فاصله به شما کمک می‌کند تا آگاهی بیشتری نسبت به غذا خوردن داشته باشید.

منبع:prevention

5 1000
ارسال شده در 6 آذر 1395 توسط با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • سرطان سر و گردن در مردان
  • حمله گرمازدگی و این تاثیرات منفی
  • آسیب های مختلف تلفن همراه درون اتاق خواب
  • انواع تیک حرکتی و عصبی و ویژگیهای هر کدام
  • بادمجان مخلوط در آرد
  • دود سیگار و اختلالات روانی
  • چگونه احساسات مثبت منجر به سلامتی بهتر می شود
  • هنگام سفر چه غذاهایی مصرف کنیم
  • محبوبترین ها

  • امروز منتظر ورود ریزگردها باشید
  • لازمه از دست ندادن فرصت شغلی
  • در مناطق بیابانی ارومیه و طبس گیاه کاشت می شود
  • جزئیات عملیات سیل و آب‌گرفتگی شمال غرب کشور
  • منبع و منشا بسیاری از سرطان های ناشناخته
  • محاسبه سن ریسک ابتلا به بیماری آلزایمر
  • زوجین نابارور کم بضاعت یارانه درمان ناباروری می گیرند
  • آنالایزرهای بیوشیمی را بهتر بشناسیم
  • رپورتاژ

  • زیبایی و جوانی پوست را از ما بخواهید
  • چگونه دندانهای سالمتر و قوی‌تر داشته باشیم؟
  • کلینیک پوست و زیبایی دکتر فاطمه بامداد
  • آشنایی با جدیدترین رکورددار رژیم دکتر کرمانی
  • لاغری و زیباسازی اندام دکتر شاهین بهجو
  • ارکید
    تلگرام دکتر سلام
    دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x