کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص گوارش و كبد و آندوسكوپی
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر آزاده آقازاده
دکتر آزاده آقازاده
ماموگرافی، سونوگرافی دیجیتال
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
جراحى زيبايى بينى ( رينوپلاستى)
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک

یبوست مصرف امگا ۳ کم‌کاری تیروئید فعالیت تیروئید دریافت امگا ۳ خستگی امگا 3 افسردگی استفاده از امگا۳

برای کسانی که مبتلا به اختلالات تیروئید هستند مصرف امگا3 را پیشنهاد می کنیم ماهی مهمترین و مفیدترین منبع برای دریافت امگا3 به شمار می رود و می تواند سطح کلسترول بدنتان را تنظیم کند مصرف این ماده غذایی را به صورت روزانه فراموش نکنید در غیر این صورت سعی کنید مکمل امگا 3 را به صورت روزانه مصرف کنید .

کسانی که مبتلا به کم‌کاری تیروئید هستند، علائمی مثل خستگی, افسردگی, یبوست و مشکلات دیگر را تجربه می‌کنند. خوش‌بختانه، خوردن بعضی غذاها می‌تواند فعالیت تیروئید را تقویت کند و تا حدی مشکلات شما را کاهش دهد. بنابراین دفعه بعدی که برای خرید مواد غذایی به فروشگاه‌ها می‌روید، حتما این محصولات غذایی را تهیه کنید.
اسیدهای چرب امگا ۳ که در ماهی‌های چرب مثل سالمون، تُن و ساردین به مقدار زیادی وجود دارد، یکی از مهم‌ترین مواد مغذی برای افرادی است که دچار کم‌کاری تیروئید هستند. استفاده از این ماهی‌ها به‌عنوان ناهار یا شام، یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن است. در واقع، اگر کم‌کاری تیروئید مدیریت نشود، می‌تواند سطح کلسترول بد خون یا LDL را افزایش دهد و خطر ابتلای فرد به بیماری قلبی را بیشتر کند.
یبوست مصرف امگا ۳ کم‌کاری تیروئید فعالیت تیروئید دریافت امگا ۳ خستگی امگا 3 افسردگی استفاده از امگا۳

دقیقا همین‌جاست که اهمیت امگا ۳ روشن می‌شود. امگا ۳ به دلیل توانایی بالایی که در کاهش التهاب دارد و نقش مثبتی که در تقویت سیستم ایمنی ایفا می‌کند، خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش می‌دهد. با این‌حال، تمام مزیت ماهی‌های چرب برای کم‌کاری تیروئید در امگا ۳ خلاصه نمی‌شود. این ماهی‌ها در کنار امگا ۳، حاوی ماده مغذی دیگری به‌نام سلنیوم هستند. سلنیوم دقیقا در تیروئید جمع می‌شود و این توانایی را دارد که التهاب را کاهش دهد. بنابراین وقتی ماهی مصرف می‌کنید، ترکیب سلنیوم و امگا ۳ به کمک تیروئید شما می‌آیند.

منبع:everydayhealth

5 1000
ارسال شده در 6 آذر 1395 توسط با موضوع تغذیه
ارکید
دندانپزشکی دکترسلام
تلگرام دکتر سلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x