دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
نیلوفر داوودپور
دکتر نیلوفر داودپور
ارائه خدمات ترمیمی-زیبایی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک یکتا
کلینیک یکتا
کلینیک تخصصی پوست و مو
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر وفایی
دکتر حمیدرضا وفایی
جراحی پلاستیک و ترمیمی (لیپوماتیک)
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش

گرفتگی عضلات پا خلق‌وخوی ضعیف تقویت خلق‌وخو اختلالات خواب

برخی موادغذایی می توانند انرژی بخش و شاداب کننده باشند و در افزایش شادی و نشاط و تغییر خلق و خوی شما تاثیرات زیادی بگذارند می توانند با مصرف آن ها به درمان  اختلالات خواب و گرفتگی عضلات پا و تقویت خلق‌وخوی خود بپردازید این مواد غذایی ویتامین ها و املاح معدنی زیادی برای بدن به همراه دارند و از ارزش تغذیه بالایی برخوردار هستند .

  • بادام سرشار از پروتئین و فیبر است،‌ در حالی که کلسیم، پتاسیم، فسفر و ویتامین E هم دارد. البته این تمام ارزش‌های بادام را نشان نمی‌دهد، چون بادام منبع غنی‌ای از منیزیم هم محسوب می‌شود که نقش کلیدی و مهمی در تبدیل قند به انرژی ایفا می‌کند. برای این‌که اهمیت منیزیم را متوجه شوید، به این نکته دقت کنید: وقتی سطح منیزیم در بدن کاهش پیدا می‌کند، انرژی شما تخلیه می‌شود و درنهایت شما را با اختلالات خواب و گرفتگی عضلات پا مواجه می‌کند.

گرفتگی عضلات پا خلق‌وخوی ضعیف تقویت خلق‌وخو اختلالات خواب   گرفتگی عضلات پا خلق‌وخوی ضعیف تقویت خلق‌وخو اختلالات خواب

  • عدس‌ها در بین انواع حبوبات، اهمیت بیشتری دارند. در واقع، عدس‌ها منبع خوبی از پروتئین بدون چربی، فیبر، آهن، پتاسیم، روی و فولات به شمار می‌روند. ضمنا عدس‌ها منبع غنی‌ای سلنیوم هم هستند و این املاح می‌تواند به‌صورت طبیعی باعث تقویت خلق‌وخوی انسان‌ها شود. مطالعات محققان نشان می‌دهد که کاهش سطح سلنیوم در بدن با خلق‌وخوی ضعیف و کاهش سطح انرژی در بدن همراه است. از طرف دیگر، فیبری که در عدس وجود دارد، قند خون را پایدار نگه می‌دارد.

گرفتگی عضلات پا خلق‌وخوی ضعیف تقویت خلق‌وخو اختلالات خواب   گرفتگی عضلات پا خلق‌وخوی ضعیف تقویت خلق‌وخو اختلالات خواب   گرفتگی عضلات پا خلق‌وخوی ضعیف تقویت خلق‌وخو اختلالات خواب

  • کلم‌پیچ در بین سبزیجات، سرشار از ویتامین C، ویتامین A، کلسیم، آهن و پتاسیم است. از طرف دیگر، این سبزیجات برگ سبز، منبع جامد پروتئین و فیبر محسوب می‌شود، در حالی که کالری خیلی پایینی دارد. نکته دیگر این است که کلم‌پیچ، حاوی نوعی ماده شیمیایی گیاهی به‌نام فلاونوئید است که خواص آنتی‌اکسیدانی دارد. به همین دلیل است که کلم‌پیچ در رده‌بندی ORAC، یکی از بالاترین رده‌ها را در میان انواع سبزیجات کسب می‌کند. ORAC نوعی روش علمی برای سنجش سطح آنتی‌اکسیدان است.

منبع:Rodale Wellness

5 1000
ارسال شده در 9 آذر 1395 توسط با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • اضافه وزن هم میتواند یکی از علتهای کمر درد باشد
  • غذای گران با کیفیت خوب یا غذای ارزان با کیفیت بد؟
  • خبر درگذشت عارف لرستانی
  • نفخ شکم – تعریف و علل
  • بهترین غذاها برای داشتن پوستی جوان!
  • شیر پاستوریزه نشده چه زیانهایی دارد؟
  • آیا انگور برای دیابتی ها بد است؟
  • 9 ماده غذایی که سبب رفع خستگی و شادابی شما می شوند
  • محبوبترین ها

  • غذاخورشدن کودک با این کارها
  • رژیم غذایی گیاهی
  • سم زدایی بدن با این خوراکی ها
  • شکلات و دوستی با بدن
  • اگر می خواهید سرحال باشید ، این ویتامین ها را استفاده کنید
  • مسکنی طبیعی برای عصبانی ها
  • میوه را در ماه رمضان جایگزین نان کنید
  • لذیذترین اسموتی ها برای خانم های باردار
  • رپورتاژ

  • بهترین و کم هزینه ترین گزینه لیپوماتیک
  • دکتر دندانپزشک امینی عضو انجمن ایمپلنتولوژی آمریکا
  • کرم های طبیعی و شگفت انگیز شرکت ایده آرای پیشگام
  • کلینیک فوق تخصصی آندوسکوپی وکولونسکوپی بدون درد
  • لیفت‌پلاس، آخرین تکنیک لیفت صورت، گردن و ابرو
  • ارکید
    تلگرام دکتر سلام
    دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x