دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر وفایی
دکتر حمیدرضا وفایی
جراحی پلاستیک و ترمیمی (لیپوماتیک)
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر محسن پور حقیقی
دکتر محسن پور حقیقی
متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک یکتا
کلینیک یکتا
کلینیک تخصصی پوست و مو
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید

نوشابه‌های رژیمی نشانه‌های گرسنگی گرسنگی کاذب کاهش وزن چربی‌های اشباع ترفندها و نکات تغذیه‌ای

برخی رژیم های غذایی پرچرب هستند و  ورزشکاران زیادی از آن ها پیروی می کنند می خواهیم به بررسی عوار مختلف این رژیم های غذایی بپردازیم و نحوه سوزاندن چربی ناشی از آن ها را بفهمیم ورزشکارانی که فعالیت های سنگین می کنند طرفداران رژیم غذایی پرچرب هستند و ممکن است دچار عوارض طولانی مدت در این زمینه شوند .

اخیرا رژیم‌های غذایی با چربی بالا تبدیل به مُد شده‌اند و شایعات زیادی وجود دارند مبنی بر این‌که برخی ورزشکاران از این رژیم پیروی می‌کنند و موفق هستند. با این‌حال، محققان معتقدند که این رژیم غذایی برای ورزشکاران عادی که براساس برنامه‌های تمرینی عادی ورزش می‌کنند، مناسب نیست.
به نظر محققان، شاید افراد بتوانند با این رژیم غذایی در یک مسیر طولانی با سرعت پایین بدوند و مشکلی نداشته باشند، اما حداکثر اکسیژن مصرفی آنان (VO۲ max) به زیر ۷۰ درصد می‌رسد. یکی از مطالعات نشان می‌دهد که ورزشکارانی که از این رژیم استفاده می‌کنند، نمی‌توانند با حداکثر سرعت بدوند. حتی وقتی که زمان تمرین آنان به زمان خستگی در انتهای تمرین نزدیک می‌شود، دیگر نمی‌توانند فعالیت کنند. دلیلش این است که بدن نمی‌تواند چربی‌ها را با آن سرعتی اکسید کند که برای خروجی فعالیت‌های سنگین لازم است.

متاسفانه رژیم غذایی با چربی بالا، خصوصا برای ورزشکاران استقامتی اصلا مناسب نیست، چون چربی نمی‌تواند به‌تنهایی به‌عنوان انرژی در طول فعالیت‌های ورزشی استفاده شود و بدن به کربوهیدرات‌ها نیاز دارد تا فعالیت خودش را به‌صورت مطلوب انجام دهد. به همین دلیل است که کربوهیدرات‌ها برای فعالیت‌های ورزشی طولانی واقعا ضروری هستند.

منبع:rodalewellness

5 1000
ارسال شده در 9 آذر 1395 توسط با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • علل تهوع و ویار مادران در دوران بارداری
  • شکستگی آلت تناسلی و راههای درمانی برای آن
  • درمان واریس با حلقه های گوجه فرنگی
  • حقایقی درباره سرطان پستان
  • استاد ژاپني : ايران سرشار از منابع گياهان دارويي است
  • کرم موز: درمان طبیعی سرفه
  • ارتباط رنگ چشم و دید بهتر
  • عناصر مفید در یادگیری -2
  • محبوبترین ها

  • 6 علامت که ممکن است یک لخته خون داشته باشید
  • با سلامت همراه آشنایی دارید؟
  • سرگیجه و سبکی سر بخاطر ایستادن طولانی
  • اگر تناسب اندام نداشته باشید چه اتفاقی میفتد؟
  • بیوپسی معده و روده چگونه انجام می شود؟
  • چاقی به ایام هفته نیز مربوط است
  • محل دفن آیت الله هاشمی رفسنجانی کجاست ؟
  • آیا اختلالات هورمونی می توانند به بروز افسردگی بعد از زایمان منجر شوند؟
  • رپورتاژ

  • هزینه لیپوماتیک (پیکرتراشی)
  • اصلاح طرح لبخند و دندانپزشکی زیبایی
  • خدمات جراحی لیزر و عروق دکتر محمدی توفیق
  • ارائه بهترین خدمات دندانپزشکی در کلینیک رویال
  • دکتر فرهت مجید فر جراح اندودونتیک دندان ها
  • ارکید
    تلگرام دکتر سلام
    دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x