طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق‌تخصصی آندوسکوپی و کولونوسکوپی
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک دندان پزشکی دکتر مرضیه مظفری/ ساختمان پزشکان
دکتر مرضیه مظفری
دندان پزشک ( ونیر کامپوزیت، لمینیت سرامیکی، روکش های تمام سرامیکی و ...)
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کلینیک دندان پزشکی دکتر مرضیه مظفری/ ساختمان پزشکان
دکتر مرضیه مظفری
دندان پزشک ( ونیر کامپوزیت، لمینیت سرامیکی، روکش های تمام سرامیکی و ...)
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
دکتر خرازی
دکتر محمدرضا خرازی
کلینیک کاشت مو و ابرو
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق‌تخصصی آندوسکوپی و کولونوسکوپی
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت

varzesh

معمولا افرادی که بیشترین ارزش را در یک تیم دارند فاقد هر نوع عنوانی هستند. این گروه گاه با عنوان اعضا “نامریی” گروه شناخته می شوند که البته بیشترین تاثیر را در فرهنگ حاکم بر سازمان دارند. پس از اخراج اعضا ناسازگار باید تشخیص دهید که آیا اعضا کارآمد تیم نیاز به ارتقا و در معرض دید قرار گرفتن دارند.

 هر یک از افرادی که در مقام مدیریت یک گروه مشغول به کار هستند، به ناچار احتمالا زمانی با وظیفه دشوار اخراج یکی از اعضا تیم مواجه می شوند.

اغلب در این موارد مدیران با شایعاتی روبرو می شوند که ضمن متهم نمودن آنها به قضاوت اشتباه، روحیه همکاری سایر اعضا را نیز به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

افرادی که از گروه کنار گذاشته می شوند بطور معمول به جای تلاش برای یافتن راه حل فقط به شکوه و شکایت مشغولند، تمایلی به یادگیری و همراه شدن با سایرین ندارند، گاه بی دلیل و به سرعت عصبانی می شوند، کار گروهی را بلد نیستند، گاه خود بخشی از مشکل ایجاده شده هستند و تقریبا هرگز در ارایه و اجرای راه حل نقشی ندارند.

بعضی از این افراد در مواردی نیز دوست داشتنی هستند و حتی از دوستانی در محل کار برخوردارند. اما باید پذیرفت که برای فرهنگ حاکم بر یک تیم و یک سازمان مانند سمی خطرناک عمل می کنند. گاه مدیران در نهایت به این نتیجه می رسند که این “افراد مشکل ساز” باید هر چه زودتر از سر راه برداشته شوند.مدیران قابل و با تجربه موقعیت را ارزیابی می کنند و سپس با شهامت دست به عمل می زنند و این افراد را از تیم اخراج می کنند. اما اعضایی که در تیم باقی می مانند چه؟ آیا نباید سعی کنیم روحیه آنها را ارتقا بخشیم تا حس همکاری در آنها کاهش نیابد؟ در ادامه، برای آشنایی با راهکارهایی برای حفظ روحیه مثبت تیم پس از تغییر ساختار آن با تک شات همراه باشید

1. موقعیت مدیریتی خود را مجدداً از پایه تحکیم کنید

کار ساده ای است. بر روی روابط با اعضا و ایجاد و شکل دهی اعتماد تمرکز کنید. اطمینان کسب کنید که همه اعضا تیم با ماموریت سازمان آشنا هستند، اهداف آن را می شناسند و از اهمیت هر یک از آنها مطلع هستند. بیش از آنچه حرف می زنید به حرف های سایر اعضا گوش دهید. به این بیاندیشید که کمپانی شما چه نقشی در بهبود امور جهان دارد. آن را با اعضا تیم خود در میان بگذارید.

2. وقت بیشتری را با اعضای برجسته و کارآمد تیم خود بگذرانید

معمولا افرادی که بیشترین ارزش را در یک تیم دارند فاقد هر نوع عنوانی هستند. این گروه گاه با عنوان اعضا “نامریی” گروه شناخته می شوند که البته بیشترین تاثیر را در فرهنگ حاکم بر سازمان دارند. حالا که اعضا ناسازگار را اخراج کرده اید، باید تشخیص دهید که آیا اعضا کارآمد تیم نیاز به ارتقا و در معرض دید قرار گرفتن دارند.

به هیچ عنوان نمی توانید از گذراندن زمان با اعضای تیم خود گریز داشته باشید. باید متوجه شوید که آنها به چه مواردی اهمیت می دهند. بعنوان یک مدیر، باید به نتیجه ای برد/برد بیاندیشید که در آن اعضای تیم به انگیزه لازم برای ادامه کار دست می یابند و همچنین کمپانی در راه دستیابی به اهداف خود قدم بر میدارد.

در خصوص آنچه این اعضای برجسته را متمایز می کند آشکار صحبت کنید و به آنها بازخورد بدهید. آیا روحیه همکاری آنها در مواجهه با مشکلات است که آنها را متمایز می کند، یا تمایل آنها به کمک و یا انجام وظایفی ورای وظایف شغلی تعیین شده برای آنها؟

از اینکه چگونه می توانید آنها را بهتر حمایت کنید مطلع شوید و به آنها نشان دهید که ارزش حضورشان در تیم را درک می کنید.

3. با اعضا تیم بیشتر تعامل داشته باشید

سعی کنید در تعامل با اعضای تیم از محدوده ی آرامش خود فراتر روید. در این تعامل سعی بر انتقال دیدگاه سازمان داشته باشید. انتظارات خود را به وضوح و کاملا شفاف بیان کنید. از روش های ارتباطی که شما را با اعضا رو در رو قرار می دهد استفاده کنید – مثلا با آنها بر روی اسکایپ یا گوگل هنگ آوتز مکالمه کنید.

4. تا جایی که می توانید سوال بپرسید

از اعضا تیم در خصوص آنچه در گذشته توانسته به بازده تیم کمک کند یا آن را مخدوش کند بپرسید. به نظر آنها مشکلات فعلی در سر راه تیم کدامند، راه حل پیشنهادی آنها برای این مشکلات چیست؟

مایکل ماداک و رافایل لویی ویتون گفته اند:

“بهترین نوآوران، افرادی هستند که به آموختن علاقه دارند نه افرادی که تصور می کنند دانش آنها کافی است. این موضوع در خصوص فرهنگ های نوآورانه نیز صحت دارد. مدیرانی که این فرهنگ را پایه نهاده اند، می دانند که برای کشف باید مشتاقانه به شناخت ناشناخته ها بپردازند و مستقیما خود را درگیر موضوع کنند. ممکن است در این راه شکست بخورند، اما بعداً تجربیات خود را با سایر اعضا تیم به اشتراک می گذارند.”

5. زمان های منظمی را در نظر بگیرید که اعضا بتوانند به شما مراجعه کنند

اعضا باید بدانند که شما پذیرای پرسش ها، نظرات و ایده های آنها هستید. زمانی را برای گوش دادن به آنها و نقطه نظراتشان اختصاص دهید.

6. زمانی را برای تفریح در کنار اعضای تیم اختصاص دهید

زمانی را برای فعالیت هایی که ارتباط بین اعضا را ارتقا می دهد اختصاص دهید که حتی می تواند به سادگی تعیین “ساعت شادی” باشد که در طول این زمان می توانید همکارانتان را فارغ از تکلف های رسمی و کاری بشناسید. گذراندن زمانی خارج از محیط کار با اعضای تیم از ارزشی غیر قابل وصف برخوردار است و به آنها کمک می کند برای هر چه دلپذیرتر شدن کار و محیط کار پیش قدم شوند و ایده های خود را مطرح کنند.به یاد داشته باشید که اکثر افراد با اخراج اعضایی که عملکرد مناسبی نداشته اند احساس آرامش خواهند کرد و آن را نشانه ای از مدیریت هوشیارانه شما می دانند.

هرگز پس از رسیدن به این نتیجه که اخراج یکی از اعضا ضروری است در اجرای تصمیم خود تعلل نکنید. تحقیقات نشان داده است که تصمیم اولیه شما معمولا صحیح است؛ اخراج کارمندان سخت است، اما گاه ضروری است. در این موارد باید علت اخراج را به طور صریح بیان کنید و ظرافت را در این مواقع نیز در نظر داشته باشید.

برای افرادی که اخراج می شوند نیز این می تواند فرصتی برای تغییر و ارتقای عملکرد باشد. شاید آنها هم به ارزیابی عملکرد خود بپردازند و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنند. این افراد در چنین مواقعی معمولا به اهداف خود بیشتر می اندیشند و در خصوص آنچه آنها را از دستیابی به اهداف بازداشته است مسئولیت پذیرتر می شوند.

منبع: برترین ها
5 1000
ارسال شده در 8 آذر 1395 توسط با موضوع روانشناسی
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام) است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی