دکتر وحید عارفی
دکتر وحید عارفی
متخصص لمینیت و زیبایی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر محمدرضا کاظمی
دکتر محمدرضا کاظمی
فوق‌تخصص درد
دکتر افشین قرایی
افشین قرایی
کارشناس شنوایی سنجی
نیلوفر داوودپور
دکتر نیلوفر داودپور
ارائه خدمات ترمیمی-زیبایی
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
کلینیک یکتا
کلینیک یکتا
کلینیک تخصصی پوست و مو
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
دکتر نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین

وقت ورزش ورزش تاباتا موفقیت در کار سبک زندگی اکتیو و فعال تمرین های اینتروال

وقت گذاشتن برای ورزش بسیار مهم و حائز اهمیت است بهتر است وقت کافی برای ورزش روزانه تان اختصاص دهید و به صورت روتین و دائم بر این امر مسر باشید اجازه ندهید مشغله کاری مانعی برای تحرک شما شود این امر تغییر و تحول زیادی در سلامتی و سبک زندگی شما ایجاد خواهد کرد با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 همه ما باید بدانیم که داشتن یک سبک زندگی اکتیو و فعال باید اولین اولویت مان باشد. تنها با مراقبت کردن از خودمان است که می توانیم آن فردی باشیم که دوست داریم و تلاش می کنیم که در محیط کار، خانه و جامعه باشیم. اما این کار چندان هم آسان نیست.

کار کردن می تواند مانعی برای ورزش باشد. در واقع در این مسئله مغایرتی بزرگ وجود دارد: از طرفی تلاش می کنیم تا زمانی برای ورزش پیدا کنیم. از طرف دیگر نمی توانیم ورزش نکردن را تحمل کنیم چون برای موفقیت امری ضروری است.

در یکی از تحقیقاتی که روی ۲۵ فرد شاغل انجام شده است توانسته اند این مغیرت را از بین برده و در نتیجه به ۶ روش ورزش را وارد برنامه زندگی کنند. مهم نیست چقدر مشغله کاری دارید شما هم می توانید با این روش ها سبک زندگی سالمی داشته باشید.

موثر ورزش کنید

یک نوع ورزشی را که می توانید در هر مکانی حتی در راه سفر یا راه برگشت به خانه انجام دهید انتخاب کنید. این نوع ورزش ها نیازی به آمادگی ندارند و فواید جسمی بالایی در مدت زمان کوتاه خواهند داشت. تمرین های اینتروال، ورزش تاباتا و دو بهترین انتخاب هستند.

به دوست داشتن ها و دوست نداشتن هایتان اهمیت دهیدشاید تا کنون با خودتان فکر می کردید که از دویدن خوشتان نمی آید. اما همه ما باید واقع بین باشیم تا بتوانیم خودمان را بشناسیم. کنترل نفس و اراده زمانی که بحث ورزش می شود امری ضروری است اما اگر بتوانید ورزشی متناسب با سبک زندگی، شخصیت و علاقه خودتان پیدا کنید کار را راحت تر کرده اید. اگر مطمئن نیستید که چه نوع ورزشی را دوست دارید ورزش های مختلفی را امتحان کنید تا ورزش مورد علاقه خودتان را بشناسید.

به عنوان مشوق، رقابت کنیدبرای موفقیت در کار همکاری ضروری است اما برای موفقیت در ورزش رقابت نقش مهمی دارد. امروز باید بهترین رقابت مناسب مهارت های ورزشی تان را پیدا کنید. در هر سطحی که هستید چه مقدماتی چه پیشرفته در مسابقات شرکت کنید و سطح توانایی های خودتان را بسنجید.

برنامه ریزی کنید و به آن متعهد شویدیکی از دلایلی که باعث می شود ورزش را برای همیشه کنار بگذارید این جمله است: امروز مشغله کاری زیادی دارم. نمی توانم به کلاس یوگا بروم. به عنوان مثال اگر به طور غیر منتظره ای بدون برنامه قبلی قرار شود که امروز دنبال کودک تان در مدرسه بروید چه می کنید؟ قرار کاری را کنسل می کنید؟

کارها را با خودتان به خانه می برید؟ یا اولویت بندی می کنید؟ حقیقت این است که وقتی مجبور شویم و نیاز داشته باشیم محل کار را ترک می کنیم. پس هرگز نگویید که امروز مشغله کاری دارم برای خودتان برنامه ریزی کنید و به آن سفت بچسبید. و همیشه ورزش را در اولویت قرار دهید چون ارزشش را دارد.

فعالیت های ورزشی تان را ارزیابی کنید.هر زمان که ورزش می کنید در دفترچه یا تقویم یادداشت کنید. و در پایان هفته، ماه یا سال به جلسات ورزشی تان اضافه کنید. در این صورت می توانید به پیشرفت های تان را مدیریت کنید. با یادداشت برداری و سنجیدن سطح ورزش ها مسیر را دنبال می کنید و آن را کنار نمی گذارید.

کم ورزش کردن بهتر از هرگز ورزش نکردن استبرای یک ورزش موثر حتما نیاز نیست که ۱ ساعت یا نیم ساعت این کار را انجام دهید. کم ورزش کردن بهتر از هرگز ورزش نکردن است. برای این کار حتی ۷ دقیقه هم کافی است. خیلی اوقات می توانیم چند دقیقه وقت آزاد پیدا کنیم و از آن فرصت برای ورزش استفاده کنیم. این تمرین های کوتاه و سریع تاثیرات شگفت انگیزی روی ذهن و جسم مان خواهند داشت.

بنابراین نتیجه می گیریم حتی پر مشغله ترین ها هم می توانند برای ورزش وقت کافی داشته باشند البته در صورتی که سلامت یکی از اولویت های زندگی شان باشد.

وب‌سایت بدونیم – مریم اسدی

5 1000
ارسال شده در 10 آذر 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • اوضاع بدن پس از خوردن این خوراکی پرطرفدار
  • افراد سالمند و خورد و خوراک سالم
  • شیر طلایی؛ از فواید تا طرز تهیه
  • مردان چه میوه ای بخورند ، زنان چه میوه ای
  • دانستنی هایی پیرامون فلج خواب
  • تاثیرات مفید موسیقی روی نوزادان
  • مخرب ترین عادات برای سلامتی
  • اطلاعاتی در مورد مصرف انواع ترشیجات
  • محبوبترین ها

  • تحقیقات جدید درباره سرطان زا بودن گوشت قرمز
  • درمان یبوست با مصرف رب آلو و آلوچه
  • 11 فایده علمی چای سیاه که باید از آن مطلع باشید
  • اگر رژیم غذایی لاغری دارید به این نکته توجه کنید
  • افراد چاق مصرف مس را فراموس نکنند
  • اضافه وزن در اطفال با مصرف بستنی
  • مطالبی ارزشمند درباره کالبد شکافی یک پیتزا
  • میوه ها و سبزی ها را چگونه مصرف کنیم؟
  • رپورتاژ

  • دکتر مقدم ارائه دهنده برترین خدمات پیشرفته دندان پزشکی
  • آزمایش ژن‌های مرتبط با چاقی (بروز شده)
  • ایمپلنت؛ تنها جایگزین دندان از دست رفته
  • ترک سیگار با جدیدترین روش توسط دکتر احیایی
  • استحکام وسلامت استخوان فک= نجات دندان های لق
  • ارکید
    تلگرام دکتر سلام
    دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x