کاهش حجم ران و باسن حجم دادن به ران و باسن تغذیه برای حجم ران و باسن افزایش حجم ران و باسن

اگر از حجم ران و باسن خود راضی نیستید پیشنهاد می کنیم با مواد غذایی طبیعی سایز آن ها را کاهش دهید و با شیوه های تغذیه ای موثر در این زمینه موفق شوید و به تناسب اندام برسید چاقی و اضافه وزن در بین ایرانیان رواج پیدا کرده است و عوارض و  پیامدهای زیادی برای سلامتی آن ها در بر خواهد داشت.

صبحانه:

۱ عدد گریپ فروت به همراه ۱ قاشق غذاخوری کره بادام زمینی

میان وعده:

۱۰ عدد بادام خام

ناهار:

۱ کف دست ماهی یا ۶ عدد میگو یا یک تن ماهی کامل بدون روغن با ۴ قاشق غذاخوری سرخالی برنج قهوه ای

عصرانه:

۲ عدد آلو و ۲ عدد انجیر خشک با ۱ میوه

شام:

۲ عدد تخم مرغ با یک لیوان سالاد و ۱ عدد نان تست جو یا ۸ قاشق عدسی



  • این رژیم به مدت ۱۰ روز رعایت شود.
  • پیاده روی و شنا از اصول کلی برای کاهش حجم ران و باسن میباشد.
  • برنج قهوه ای منبع خوبی از منگنز است.
  • یک فنجان آن، 80درصد نیاز روزانه بدن به منگنز را تأمین میکند، منگنز به تولید انرژی و پیشگیری از ضعف روحی و جوش ها کمک می کند.

کاهش حجم ران و باسن حجم دادن به ران و باسن تغذیه برای حجم ران و باسن افزایش حجم ران و باسن   کاهش حجم ران و باسن حجم دادن به ران و باسن تغذیه برای حجم ران و باسن افزایش حجم ران و باسن

  •  مصرف یک قاشق غذا خـوری کره بـادام زمینی حـاوی بیش از ۴ گرم پروتئین ، تقریبا ۱ گرم فیبر رژیمی، ۱۰۴ میلی گـرم پتاسیم ،کمتر از نیم گرم آهـن، ۱۲ میکرو گـرم اسید فولیک و ۱.۵ گـرم شکر میباشد.

کاهش حجم ران و باسن حجم دادن به ران و باسن تغذیه برای حجم ران و باسن افزایش حجم ران و باسن   کاهش حجم ران و باسن حجم دادن به ران و باسن تغذیه برای حجم ران و باسن افزایش حجم ران و باسن   کاهش حجم ران و باسن حجم دادن به ران و باسن تغذیه برای حجم ران و باسن افزایش حجم ران و باسن

5 1000
ارسال شده در 18 آذر 1395 توسط با موضوع تغذیه | 455 بازدید

پیشنهاد سردبیر

  • نشانه های فراموشی دیجیتال!
  • توده های بی خطر در سینه
  • قلیان کشیدن فرزندانتان را اینگونه کنترل کنید
  • راه حلی برای درمان بد خواب بودن کودکان
  • خوردنی های که به ظاهر مفید هستند
  • هشدار درباره زخم پا در دیابتی ها
  • اگر زیاد تن ماهی می خورید بخوانید
  • رژیم غذایی با میوه فصل
  • محبوبترین ها

  • دانستنی های مفید در مورد آنتی اکسیدان ها
  • با رژیم موزی ژاپنی 7 روزه لاغر شوید
  • نوشباه و تاثیرات منفی آن بر سلامت دستگاه تنفسی شما
  • سلامت نذری ها و ظروف شان
  • چکار کنیم که در ماه رمضان صورتمان لاغر نشود
  • آشنایی با انواع ويتامين ها – ویتامین دی (D) – ای (E) و کی(K)
  • با فیبر، شکم خود را کوچک کنید!
  • عوارض جانبی مصرف سویا
  • رپورتاژ

  • خدمات دندانپزشکی دکتر فريال حاجی زاده
  • پلی کلینیک شبانه روزی ساج
  • اپتی ویژن، درمان نوین خستگی چشم
  • سالن زیبایی و عروس مریم رئوف
  • لیزر درمانی راه حلی بدون تیغ برای دندانپزشکی
  • الو دکتر

    سرطان های لب و دهان با مصرف ناس
    دکتر هومن عشقی
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما