دکتر افشین قرایی
افشین قرایی
کارشناس شنوایی سنجی
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
دکتر محمدرضا کاظمی
دکتر محمدرضا کاظمی
فوق‌تخصص درد
دکتر نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
کلینیک دیبا
دندانپزشکی دیبا
کلینیک تخصصی
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر وحید عارفی
دکتر وحید عارفی
متخصص لمینیت و زیبایی
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
دندانپزشکی عمومی
کلینیک یکتا
کلینیک یکتا
کلینیک تخصصی پوست و مو
نیلوفر داوودپور
دکتر نیلوفر داودپور
ارائه خدمات ترمیمی-زیبایی

لوبیاها لپه باقالی لپه عدس حبوبات مفید در زمستان تغذیه در زمستان ارزش غذایی حبوبات

در روزهای سردسال بهتر است بیشتر به تغذیه و خورد و خوراک خود اهمیت بدهید برخی موادغذایی به شما در این زمینه کمک خواهند کرد که قصد داریم آن ها در این مطلب به شما معرفی کنیم برخی حبوبات خاصیت های ویژه ای نسبت به دیگر مواد غذایی دارند که می توانید روی آن ها حساب باز کنید و از آن ها بیشتر مصرف کنید .

در روزهای سرد زمستان از پروتئین حبوبات به صورت عدسی و آش و لوبیا لذت ببرید.

لوبیاها لپه باقالی لپه عدس حبوبات مفید در زمستان تغذیه در زمستان ارزش غذایی حبوبات   لوبیاها لپه باقالی لپه عدس حبوبات مفید در زمستان تغذیه در زمستان ارزش غذایی حبوبات

پروتئین حبوبات هم میزان متابولیسم بدن را افزایش می دهد و همین امر موجب افزایش گرمای بدن می شود.

انواع حبوبات سرشار از مواد مغذی در زمستان جایگزین مناسبی برای گوشت هستند.

لوبیاها، عدس، لپه، لپه باقالی و نخود همه منابع غنی پروتئین، فیبر و آهن هستند.

لوبیاها لپه باقالی لپه عدس حبوبات مفید در زمستان تغذیه در زمستان ارزش غذایی حبوبات   لوبیاها لپه باقالی لپه عدس حبوبات مفید در زمستان تغذیه در زمستان ارزش غذایی حبوبات   لوبیاها لپه باقالی لپه عدس حبوبات مفید در زمستان تغذیه در زمستان ارزش غذایی حبوبات

فیبر موجود در آنها باعث می شود مدت بیشتری احساس سیری کنید و به این ترتیب در برابر وسوسه خوردن غذاهای پرچربی بیمه می شوید.

حبوبات چربی ندارند یا خیلی کم دارند و نسبت به گوشت هنوز خیلی ارزان ترند.

کالری و چربی اشباع شده ای که از طریق حبوبات به بدن می رسد خیلی کمتر است و هیچ کلسترولی هم ندارند.

فیبر قابل انحلال موجود در حبوبات همچنین به تنظیم کلسترول موجود در خون کمک می کند.

5 1000
ارسال شده در 20 آذر 1395 توسط با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • زمان مناسب برای تغذیه قبل از فعالیت ورزشی
  • تسکین گزیدگی با حشرات با این روش ها
  • پلاستیک زیان رساننده بر جنین و بوجود آورنده آسم
  • برنامه موبایل برای اطفال اوتیسمی
  • رژیم دیسفاژی مرحله سوم
  • روانشناسی افراد چاق
  • ابتلا به مشکلات ریوی با نشستن های طولانی
  • علل وجود خون در ادرار چیست؟ در این مواقع چه باید کرد؟
  • محبوبترین ها

  • همه چیز درباره کولونوسکوپی
  • بیماری های قلبی سالانه 17.5 ملیون نفر را به کام مرگ می شوند
  • آموزش کنترل فشار خون بالا
  • درباره سینه پهلو چه میزان اطلاع دارید
  • آسیب های مختلف کم خوابی روی ذهن افراد
  • راهکارهای موثر برای درمان سردردهای میگرنی در خانه
  • امراض تهدید کننده برای سلامتی زنان
  • سیب متخصص بزرگ درمان دل درد و دل پیچه
  • رپورتاژ

  • شامپوهای ضد ریزش و رویش مجدد مو حاوی کافئین
  • مرکز شنوایی سنجی و سمعک غرب
  • کمک به بهبود هضم و افزایش ایمنی
  • هزینه لیپوماتیک (پیکرتراشی)
  • بیماری های پستان (اعمال جراحی-کنترل و بررسی توده ها و سرطان پستان)
  • ارکید
    تلگرام دکتر سلام
    دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x