IMG_20161209_223842 چگونه در یک روز شلوغ و دیوانه کننده در آرامش و بدون استرس بود

هر عقب نشینی می تواند یکی از تکنیک های کاهش استرس را برای شما ارائه دهد. اما ما واقعاً می خواهیم بدانیم برای کاهش استرس چه کاری باید انجام داد؟ بنابراین شما را با روش زندگی ۵ نفر از افراد قابل تحسین آشنا می کنیم. پزشکان و محققان موفق، که لیستی گیج کننده از CVs (فعالیت های مفید) را انجام می دهند ما در اینجا می خواهیم بفهمیم چطور آن ها پیشرفتشان را تحت این فشارها مدیریت می کنند.

آن ها سلامت خود را در اولویت قرار می دهند:
دیوید ال کاتز مدیر مؤسس مرکز تحقیقات و پیشگیری بیماری مزمن Yale_Griffin رژیم غذایی مبتنی بر سبزیجات، تمرینات ورزشی روزانه، سیگار نکشیدن، خواب به اندازه کافی و قرار گرفتن در کنار خانواده عواملی هستند که دکتر ال کاتز آن ها را نشانه آرامش و کاهش استرس خود معرفی می کند.

انرژی خود را برای چیزهایی که خارج از کنترل شما هستند هدر ندهید:
دکتر تراوز حواستروک پزشک اورژانس:انرژی خود را روی چیزهایی که می توانید کنترل کنید، متمرکز کنید. زندگی در جهان امروز که همه چیز آن پر استرس است باعث شده تا من بیشتر حواسم را به خود جمع کنم و بیشتر متوجه خودم باشم. چند نفس عمیق در طول روز کمک بزرگی است. همچنین دوچرخه سواری در سالن ورزشی، یا استفاده از آن برای رفتن سر کار، فروشگاه مواد غذایی از جمله کارهایی است که من برای این منظور انجام می دهم.

آمادگی بیشتر:
دکتر ولف استاد دندانپزشکی دانشگاه نیویورک می گوید:استراتژی من برای کاهش استرس در محل کارم بسیار آسان است. من می خواهم مطالب و موضوعات را بهتر از آنچه در پیرامونم هست انجام دهم. من مشتاقانه مجلات مربوط به تخصص و تجربه خود را می خوانم. اما همیشه یک موضوع برای غافلگیری وجود دارد و هنگامی که اتفاق می افتد یک راه حل ساده و بدون استرس، می گویم من آماده نیستم، من نمی دانم، اما من راه آن را پیدا خواهم کرد. پیاده روی کمک می کند تا تمرکزم بالا رود. من همچنین در اوقات بیکاری خود کارهایی که دوست دارم انجام می دهم مانند:باغبانی، ساخت و ساز، تعمیر موتور یا قایق سواری در اطراف خانه.

آگاهی از استرستان، حرکت برای مقابله با آن:
دکتر عدنان نصیر متخصص پوست در Raleigh ،Nc : من برای مقابله با استرس تلاش می کنم، سعی می کنم خود را در آن وضعیت قرار دهم و شرایط را درک کنم. تنها شناخت کافی نیست، فکر کردن به جزئیات تا ما چشم انداز درستی به استرس داشته باشیم.

از خود بپرسید چه چیزی باعث این استرس شد؟
چه کاری باید انجام دهم؟
چگونه در من تأثیر گذاشت؟
چرا باعث آزار من شد؟
این صحبت کردن با خود علاوه بر تأئید استرس باعث می شود تا بهتر آن را کنترل کنید، سپس آنچه را می توانید انجام دهید و نگران نباشید و این یعنی حرکت برای مقابله با آن.

هرگز، هرگز در تمرینات خود وقفه نیندازید:
الکساندر کخ استاد علوم ورزشی در دانشگاه Lenior_Rhyne می گوید:بهترین توصیه من این است که از زمان ورزش کردن خود کاملا آگاه باشید، ورزش باعث انجام بهتر کارهایتان می شود. ورزش باعث توازن قدرتمند انتقال دهنده های عصبی می شود و در نتیجه باعث بهبود تمرکز می شود. اگر به بهانه شلوغی کار تمرینات ورزشی را متوقف کنید کارهای روزانه نیز کندتر پیش می روند.

در این باره بیشتر بخوانید: شیوه های اساسی کاهش استرس

ارسال شده در 19 آذر 1395 توسط دکتر سلام با موضوع روانشناسی

پیشنهاد سردبیر

  • تاثیرگذاری معلمان در بهداشت روانی کودکان و نوجوانان
  • دوره های بارداری زایمان طبیعی
  • بهبود عملکرد روح و روان
  • ناراحتی عصبی و افزایش فشار خون
  • انجام لیفتینگ صورت با روش کاملا سنتی
  • تکنیک کاهش وزن بدون بازگشت توسط دکتر تغذیه
  • دانستنی هایی جالب و خواندنی در رابطه با سرکه سیب
  • فراهم کردن تجهیزات پزشکی با استفاده از چاپ 3بعدی
  • آنچه درباره پرتقال خونی نمیدانستید
  • درمان با مصرف خربزه تلخ
  • درمان آکنه با استفاده از آلوئه ورا
  • سرطان و طرز فکر عامیانه در مرد آن
  • مقابله و مواجهه خانواده ها با اوتیسم
  • سریع ترین راه برای خلاص شدن از بوی سیر
  • خرمالوی نارس به تقویت روده و معده کمک میکند
  • محبوبترین ها

  • میوه های واکس خورده در بازار!
  • نارگیل را از یاد نبرید
  • خواصی چند از میوه ازگیل
  • خطرات گریپ فروت برای سلامتی
  • چرا باید کدو حلوایی بخوریم
  • معرفی مواد غذایی که آنتی اکسیدان پنهانی دارند
  • حقایقی درمورد فواید گیاه و میوه موز
  • رفع انواع تومورهای مغزی
  • روش سالم طبخ سبزیجات
  • عوارض چاقی را با مرکبات کاهش دهید
  • سیستم ایمنی قوی با این خوراکی ها
  • کاهش فشار خون و جلوگیری از سکته قلبی با این خوراکی ها
  • بخاطر چشمانتان کدو سبز بخورید
  • کاربردها و خاصیت درمانی این میوه پاییزی
  • فواید گیاه اسطوخودوس و عکس هایی از این گیاه
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است