مقابله با استرس کاهش استرس روش های کاهش استرس استرس آرامش

هر عقب نشینی می تواند یکی از تکنیک های کاهش استرس را برای شما ارائه دهد. اما ما واقعاً می خواهیم بدانیم برای کاهش استرس چه کاری باید انجام داد؟ بنابراین شما را با روش زندگی ۵ نفر از افراد قابل تحسین آشنا می کنیم. پزشکان و محققان موفق، که لیستی گیج کننده از CVs (فعالیت های مفید) را انجام می دهند ما در اینجا می خواهیم بفهمیم چطور آن ها پیشرفتشان را تحت این فشارها مدیریت می کنند.

آن ها سلامت خود را در اولویت قرار می دهند:
دیوید ال کاتز مدیر مؤسس مرکز تحقیقات و پیشگیری بیماری مزمن Yale_Griffin رژیم غذایی مبتنی بر سبزیجات، تمرینات ورزشی روزانه، سیگار نکشیدن، خواب به اندازه کافی و قرار گرفتن در کنار خانواده عواملی هستند که دکتر ال کاتز آن ها را نشانه آرامش و کاهش استرس خود معرفی می کند.

انرژی خود را برای چیزهایی که خارج از کنترل شما هستند هدر ندهید:
دکتر تراوز حواستروک پزشک اورژانس:انرژی خود را روی چیزهایی که می توانید کنترل کنید، متمرکز کنید. زندگی در جهان امروز که همه چیز آن پر استرس است باعث شده تا من بیشتر حواسم را به خود جمع کنم و بیشتر متوجه خودم باشم. چند نفس عمیق در طول روز کمک بزرگی است. همچنین دوچرخه سواری در سالن ورزشی، یا استفاده از آن برای رفتن سر کار، فروشگاه مواد غذایی از جمله کارهایی است که من برای این منظور انجام می دهم.

آمادگی بیشتر:
دکتر ولف استاد دندانپزشکی دانشگاه نیویورک می گوید:استراتژی من برای کاهش استرس در محل کارم بسیار آسان است. من می خواهم مطالب و موضوعات را بهتر از آنچه در پیرامونم هست انجام دهم. من مشتاقانه مجلات مربوط به تخصص و تجربه خود را می خوانم. اما همیشه یک موضوع برای غافلگیری وجود دارد و هنگامی که اتفاق می افتد یک راه حل ساده و بدون استرس، می گویم من آماده نیستم، من نمی دانم، اما من راه آن را پیدا خواهم کرد. پیاده روی کمک می کند تا تمرکزم بالا رود. من همچنین در اوقات بیکاری خود کارهایی که دوست دارم انجام می دهم مانند:باغبانی، ساخت و ساز، تعمیر موتور یا قایق سواری در اطراف خانه.

آگاهی از استرستان، حرکت برای مقابله با آن:
دکتر عدنان نصیر متخصص پوست در Raleigh ،Nc : من برای مقابله با استرس تلاش می کنم، سعی می کنم خود را در آن وضعیت قرار دهم و شرایط را درک کنم. تنها شناخت کافی نیست، فکر کردن به جزئیات تا ما چشم انداز درستی به استرس داشته باشیم.

از خود بپرسید چه چیزی باعث این استرس شد؟
چه کاری باید انجام دهم؟
چگونه در من تأثیر گذاشت؟
چرا باعث آزار من شد؟
این صحبت کردن با خود علاوه بر تأئید استرس باعث می شود تا بهتر آن را کنترل کنید، سپس آنچه را می توانید انجام دهید و نگران نباشید و این یعنی حرکت برای مقابله با آن.

هرگز، هرگز در تمرینات خود وقفه نیندازید:
الکساندر کخ استاد علوم ورزشی در دانشگاه Lenior_Rhyne می گوید:بهترین توصیه من این است که از زمان ورزش کردن خود کاملا آگاه باشید، ورزش باعث انجام بهتر کارهایتان می شود. ورزش باعث توازن قدرتمند انتقال دهنده های عصبی می شود و در نتیجه باعث بهبود تمرکز می شود. اگر به بهانه شلوغی کار تمرینات ورزشی را متوقف کنید کارهای روزانه نیز کندتر پیش می روند.

در این باره بیشتر بخوانید: شیوه های اساسی کاهش استرس

5 1000
ارسال شده در 19 آذر 1395 توسط با موضوع روانشناسی | 234 بازدید

پیشنهاد سردبیر

  • اطلاعات کامل درباره فواید سبوس
  • رابطه چاق شدن با دیرخوابیدن
  • نوشیدنی های گرم کافه ها و عوارض آن ها
  • پیدایش چاقی در سنین پایین
  • بیمار شدن طحال با استرس
  • کارهایی که یک فرد موفق قبل از صبحانه انجام می دهد
  • خودشیفتگی حسی زنانه است یا مردانه؟
  • تعریف گوناگون هیجان
  • محبوبترین ها

  • توضیحاتی در رابطه با موسیقی درمانی
  • همه چیز در رابطه با بیماری در خود فروماندگی
  • توصیه هایی ساده برای کاهش و درمان استرس
  • آخرین آمار از شادی مردم ایران
  • ترفندهای موثر برای بهداشت و سلامت روان
  • در کمتر از یک دقیقه استرس خود را کاهش دهید
  • 9 نشانه ای که مشخص می کند همکار شما قابل اعتماد نیست
  • 4 مورد از مسائل بهداشت روانی که در زنان شایع تر هستند
  • رپورتاژ

  • لیفت‌پلاس، آخرین تکنیک لیفت صورت، گردن و ابرو
  • ایمپلنت بهترین روش برای کاشت دندان و زیبایی صورت
  • لیزر بهترین روش در مشکلات دندان های مصنوعی و خانم‌های باردار
  • لبخندی دلنشین و جذاب
  • بیش از آن‌چه فکر می‌کنید از دندان‌هایتان کار می‌کشید!
  • الو دکتر

    تلگرام دکتر سلام
    سرطان های لب و دهان با مصرف ناس
    دکتر هومن عشقی

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما