مقابله با استرس کاهش استرس روش های کاهش استرس استرس آرامش

هر عقب نشینی می تواند یکی از تکنیک های کاهش استرس را برای شما ارائه دهد. اما ما واقعاً می خواهیم بدانیم برای کاهش استرس چه کاری باید انجام داد؟ بنابراین شما را با روش زندگی ۵ نفر از افراد قابل تحسین آشنا می کنیم. پزشکان و محققان موفق، که لیستی گیج کننده از CVs (فعالیت های مفید) را انجام می دهند ما در اینجا می خواهیم بفهمیم چطور آن ها پیشرفتشان را تحت این فشارها مدیریت می کنند.

آن ها سلامت خود را در اولویت قرار می دهند:
دیوید ال کاتز مدیر مؤسس مرکز تحقیقات و پیشگیری بیماری مزمن Yale_Griffin رژیم غذایی مبتنی بر سبزیجات، تمرینات ورزشی روزانه، سیگار نکشیدن، خواب به اندازه کافی و قرار گرفتن در کنار خانواده عواملی هستند که دکتر ال کاتز آن ها را نشانه آرامش و کاهش استرس خود معرفی می کند.

انرژی خود را برای چیزهایی که خارج از کنترل شما هستند هدر ندهید:
دکتر تراوز حواستروک پزشک اورژانس:انرژی خود را روی چیزهایی که می توانید کنترل کنید، متمرکز کنید. زندگی در جهان امروز که همه چیز آن پر استرس است باعث شده تا من بیشتر حواسم را به خود جمع کنم و بیشتر متوجه خودم باشم. چند نفس عمیق در طول روز کمک بزرگی است. همچنین دوچرخه سواری در سالن ورزشی، یا استفاده از آن برای رفتن سر کار، فروشگاه مواد غذایی از جمله کارهایی است که من برای این منظور انجام می دهم.

آمادگی بیشتر:
دکتر ولف استاد دندانپزشکی دانشگاه نیویورک می گوید:استراتژی من برای کاهش استرس در محل کارم بسیار آسان است. من می خواهم مطالب و موضوعات را بهتر از آنچه در پیرامونم هست انجام دهم. من مشتاقانه مجلات مربوط به تخصص و تجربه خود را می خوانم. اما همیشه یک موضوع برای غافلگیری وجود دارد و هنگامی که اتفاق می افتد یک راه حل ساده و بدون استرس، می گویم من آماده نیستم، من نمی دانم، اما من راه آن را پیدا خواهم کرد. پیاده روی کمک می کند تا تمرکزم بالا رود. من همچنین در اوقات بیکاری خود کارهایی که دوست دارم انجام می دهم مانند:باغبانی، ساخت و ساز، تعمیر موتور یا قایق سواری در اطراف خانه.

آگاهی از استرستان، حرکت برای مقابله با آن:
دکتر عدنان نصیر متخصص پوست در Raleigh ،Nc : من برای مقابله با استرس تلاش می کنم، سعی می کنم خود را در آن وضعیت قرار دهم و شرایط را درک کنم. تنها شناخت کافی نیست، فکر کردن به جزئیات تا ما چشم انداز درستی به استرس داشته باشیم.

از خود بپرسید چه چیزی باعث این استرس شد؟
چه کاری باید انجام دهم؟
چگونه در من تأثیر گذاشت؟
چرا باعث آزار من شد؟
این صحبت کردن با خود علاوه بر تأئید استرس باعث می شود تا بهتر آن را کنترل کنید، سپس آنچه را می توانید انجام دهید و نگران نباشید و این یعنی حرکت برای مقابله با آن.

هرگز، هرگز در تمرینات خود وقفه نیندازید:
الکساندر کخ استاد علوم ورزشی در دانشگاه Lenior_Rhyne می گوید:بهترین توصیه من این است که از زمان ورزش کردن خود کاملا آگاه باشید، ورزش باعث انجام بهتر کارهایتان می شود. ورزش باعث توازن قدرتمند انتقال دهنده های عصبی می شود و در نتیجه باعث بهبود تمرکز می شود. اگر به بهانه شلوغی کار تمرینات ورزشی را متوقف کنید کارهای روزانه نیز کندتر پیش می روند.

در این باره بیشتر بخوانید: شیوه های اساسی کاهش استرس

ارسال شده در 19 آذر 1395 توسط دکتر سلام با موضوع روانشناسی

پیشنهاد سردبیر

  • تاثیرات مختلف آنتی بیوتیک ها روی شیردهی
  • ساخت قويترين واكسن جهان در چين
  • ریفلاکس و عفونت ادراری در سنین پایین
  • نشانه های حسادت در زوجین
  • کاهش وزن به میزان 182 کیلوگرم بدون عمل جراحی
  • آیا سبک فرزند پروری والدین می تواند عامل ابتلای فرزندان به مشکلات عاطفی باشد؟
  • زایمان کردن با کمک روش اپیدورال
  • آیا میتوان در خواب عطسه کرد؟
  • محبوبترین ها

  • نیازهای بدن برای روزه داری در هر سن
  • کاهش چربی های اضافه بدن در این فصل
  • عارضه های مختلف با تلفن همراه
  • تاثیرات بیدار شدن صبح هنگام روی یادگیری
  • تجربه خواب راحت با برخی نکات ساده
  • درباره استفاده های طلا چه می دانید
  • جذب ویتامین D با این خانه قابل حمل
  • ارتباط طول عمر و میزان خواب افراد مختلف
  • رپورتاژ

  • لبخندی کودکانه با دندان هایی سالم
  • لیفتینگ با نخ
  • بهترین و کم هزینه ترین گزینه لیپوماتیک
  • کلینیک سیب سرخ -گونه‌گذاری،فرم‌دهی چانه، برجسته‌سازی لب
  • لیزر بهترین روش در مشکلات دندان های مصنوعی و خانم‌های باردار
  • الو دکتر

    تلگرام دکتر سلام
    نخ دندان ارکید
    لاغر شو

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است