سالاد سبزیجات و گوشت سالاد جدید سالاد جالب سالاد پروتئینی

اگر قصد تهیه یک سالاد پرخاصیت و رژیمی همراه با انواع املاح و موادمعدنی را دارید این سالاد مقوی و رژیمی را انتخاب کنید، این سالاد رژیمی بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند وزن خود را پایین بیاورند. مفیدترین خوراکی های پروتئینی، سالم و رژیمی  در این سالاد بکاربرده شده اند که بد نیست با آن ها در این مطلب آشنا شوید .

همیشه از سالاد بعنوان یک غذای مناسب برای لاغر شدن یاد می شود. اما چگونه یک سالاد پر انرژی، سالم و مقوی داشته باشیم؟

  •  سبزیجات خود را انتخاب کنید

سعی کنید از سبزیجات تازه و پر برگ مانند کلم و اسفناج و کاهو و کاسنی استفاده کنید.

سالاد سبزیجات و گوشت سالاد جدید سالاد جالب سالاد پروتئینی   سالاد سبزیجات و گوشت سالاد جدید سالاد جالب سالاد پروتئینی

  • پروتیین لازم را تهیه کنید

می توانید از پروتیین خالص مانند مرغ بریان شده یا ماهی تن یا سالمون یا پنیر سویا یا میگو و یا پنیر بهره ببرید.

سالاد سبزیجات و گوشت سالاد جدید سالاد جالب سالاد پروتئینی   سالاد سبزیجات و گوشت سالاد جدید سالاد جالب سالاد پروتئینی   سالاد سبزیجات و گوشت سالاد جدید سالاد جالب سالاد پروتئینی

سعی کنید از گوشت نمک زده و سوسیس نمک زده و سایر گوشت های قرمز فراوری شده و پنیر پرچرب استفاده نکنید.زیرا کالری و چربی فراوانی نیز دارند.

  • از مغزها استفاده کنید

چند قاشق غذاخوری بادام یا مغز های مختلف یا مغز کدو تنبل یا کنجد یا بذر کتان را که حاوی چربی های مفید هستند را به سالاد خود اضافه کنید.

سالاد سبزیجات و گوشت سالاد جدید سالاد جالب سالاد پروتئینی   سالاد سبزیجات و گوشت سالاد جدید سالاد جالب سالاد پروتئینی   سالاد سبزیجات و گوشت سالاد جدید سالاد جالب سالاد پروتئینی   سالاد سبزیجات و گوشت سالاد جدید سالاد جالب سالاد پروتئینی

  • روغن زیتون را فراموش نکنید

سالاد خود را با روغن زیتون و یا سرکه و یا با میوه هایی مانند توت فرنگی تزیین کنید.

سالاد سبزیجات و گوشت سالاد جدید سالاد جالب سالاد پروتئینی   سالاد سبزیجات و گوشت سالاد جدید سالاد جالب سالاد پروتئینی   سالاد سبزیجات و گوشت سالاد جدید سالاد جالب سالاد پروتئینی   سالاد سبزیجات و گوشت سالاد جدید سالاد جالب سالاد پروتئینی   سالاد سبزیجات و گوشت سالاد جدید سالاد جالب سالاد پروتئینی

  • از سبزیجات معطر غافل نشوید

گشنیز،نعنا ،ریحان،لیمو ترش و جعفری هم گزینه های مناسبی برای اضافه کردن به سالاد هستند.کسانی که ذائقه ی شیرین دارند میتوانند از سیب و گلابی و توت و هلو برای سالاد خود استفاده کنند.

سالاد سبزیجات و گوشت سالاد جدید سالاد جالب سالاد پروتئینی   سالاد سبزیجات و گوشت سالاد جدید سالاد جالب سالاد پروتئینی   سالاد سبزیجات و گوشت سالاد جدید سالاد جالب سالاد پروتئینی   سالاد سبزیجات و گوشت سالاد جدید سالاد جالب سالاد پروتئینی   سالاد سبزیجات و گوشت سالاد جدید سالاد جالب سالاد پروتئینی   سالاد سبزیجات و گوشت سالاد جدید سالاد جالب سالاد پروتئینی


سالاد همیشه به عنوان یک پیش غذا در نظر گرفته شود تا با مقدار فیبری که شما از این طریق دریافت می کنید احساس سیرکنندگی به شما دست بدهد.

ویتامین C موجود در سبزیجان مورد استفاده در سالاد شما را در برابر سرماخوردگی و تبعات ناشی از آلودگی هوا ایمن تر می کند.

اگر مشکل یبوست در طولانی مدت دارید سعی کنید هر روز در سالاد مصرفی تان از روغن زیتون و دانه های روغنی مثل کنجد بهره بگیرید.

کنجد هم کلسیم و هم فسفر موردنیازتان را تامین میکند و هم اینکه کنجد احساس سیرکنندگی بیشتری به شما می دهد.

سبزیجات معطر پاک کننده سموم بدن بوده و نعناع خشک به عنوان چاشنی مفرح و انرژی زا می باشد.

پروتئین های افزودنی به سالاد مثل مرغ یا سالمون به دلیل همراهی با ویتامین C باعث افزایش ۳۰ درصدی جذب آهن آنها میشود.


تهیه و تنظیم : ساناز مطلبی خامنه کارشناس تغذیه و رژیم درمانی


لینک مرتبط: نوشیدنی چغندر رژیمی

معجزه رژیمی کرفس

تاثیر نوشیدنی های رژیمی بر کم شدن وزن

  منبع : دکتر سلام

5 1000
ارسال شده در 21 آذر 1395 توسط با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • چطوری از جراحی برای معالجه سرطان پستان استفاده میشود؟
  • اطلاعات جامع درمورد قنداق؟
  • ضربه به اوربیت
  • معرفی سه بیماری پوستی متداول بین بچه ها
  • کاهش هیپوگلایسمی و پمپ انسولین MiniMed 530G
  • روزه بدون صرف سحری و این عوارض ناگوار
  • آشنایی با دستگاه ترکیب کننده خون و ESR
  • نکات مثبت و منفی در ورزش برای تمام افراد دیابتی
  • محبوبترین ها

  • برای استفاده از مکمل های ورزشی به این نکات توجه کنید
  • در کاهش وزن و افزایش حجم عضله مکمل کرومیوم پیکونات چقدر موثر است
  • در ۵ روز قدرت و عضله را افزایش دهید
  • آغاز ورزش در باشگاه
  • تهدید زوال عقل برای افراد بالای 50 سال
  • برای ورزش کردن در روز چه زمانی مناسب است؟
  • 5 نوع ماساژ معمول
  • اهمیت آب نوشیدن بعد از راه رفتن
  • رپورتاژ

  • چشمانی زیبا و گیرا با پپتیدها!
  • بهترین و کم هزینه ترین گزینه لیپوماتیک
  • خداوند متعال مو را برای زیبایی بندگانش قرار داده است
  • مریم جواهریان، متخصص روانشناسی سلامت و استادیار دانشگاه
  • پوستی به لطافت و درخشندگی ابریشم
  • الو دکتر

    تلگرام دکتر سلام
    دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما