دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
دکتر وحید عارفی
دکتر وحید عارفی
متخصص لمینیت و زیبایی
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
دندانپزشکی عمومی
دکتر افشین قرایی
افشین قرایی
کارشناس شنوایی سنجی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
نیلوفر داوودپور
دکتر نیلوفر داودپور
ارائه خدمات ترمیمی-زیبایی
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
دکتر محمدرضا کاظمی
دکتر محمدرضا کاظمی
فوق‌تخصص درد
کلینیک یکتا
کلینیک یکتا
کلینیک تخصصی پوست و مو
دکتر نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش

روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   .

عمر طولانی داشتن آرزوی هر فردی است اگر تمایل به افزایش سلامتی جسمی خود هستید می توانید از برخی راهنمایی های تغذیه ای مهم در این زمینه پیروی کنید برنج قهوه ای ،رازیانه ،شکلات سیاه ،سیر ،چای سبز ،عدس  و سیب زمینی از این جمله خوراکی های مفید به شمار می روند .

برای داشتن عمر طولانی و همراه با سلامتی الزاماً نیازی به مکمل ها و غذاهای گران قیمت نیست. راز جوانی، شادابی و عمر طولانی در 7 ماده غذایی ساده، سالم و دم دستی است که در این مطلب معرفی می شوند.

  • برنج کامل

برنج کامل حاوی فیبرها و مواد معدنی مورد نیاز برای سلامت قلب، پیشگیری از ابتلا به سرطان و دیابت است. توصیه می شود به جای برنج سفید از برنج قهوه ای استفاده کنید و نگران سلامتی خود نباشید.

روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر

  • رازیانه

رازیانه حاوی فیبرها، ویتامین C، پتاسیم و غیره است. این سبزی با فشارخون بالا مقابله کرده و سیستم ایمنی را تقویت می کند. رازیانه کاهنده کلسترول بالا بوده و با بیماری های قلبی عروقی مقابله می کند.

روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر

  • شکلات سیاه

پژوهشگران دانشگاه هاروارد کشف کرده اند که مصرف کننده های شکلات سیاه بیش از دیگران عمر می کنند. توصیه می شود روزانه یک مربع شکلات سیاه مصرف کنید.

روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر

  • سیر

سیر برای دستگاه قلب و عروق مفید است. این ماده غذایی خواص ضدباکتریایی، ضدعفونی کنندگی و آنتی اکسیدانی دارد. بهتر است سیر را به صورت خام مصرف کنید. توصیه می شود به تمام غذاهایتان سیر بزنید.

روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر

  • چای سبز

چای سبز حاوی آنتی اکسیدان های بسیار قوی است و برای پیشگیری از بیماری آلزایمر موثر می باشد. می توانید هر روز از این چای مفید مصرف کنید. چای سبز حاوی تئین کمی است.

روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر

  • عدس

عدس حاوی پروتئین های گیاهی است که خطر مرگ و میر را کاهش می دهند. برخلاف پروتئین حیوانی، انواع گیاهی به کنترل میزان کلسترول و قند خون کمک زیادی می کنند. بهتر است هر از گاهی به جای گوشت قرمز عدس میل کنید.

روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر

  • سیب زمینی

راز طول عمر یکی از جزیره های ژاپن را مصرف سیب زمینی عنوان کرده اند. سیب زمینی را بخارپز کنید و در صورتی که ارگانیک هستند، با پوست میل کنید تا بیشترین میزان پتاسیم و ویتامین C آن حفظ شود.

روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر

  • سبزی های معطر

رزماری، آویشن، ریحان، نعنا، مریم گلی و تمام سبزی های معطر، غذاها را خوش عطر کرده و خواص ضدسرطانی دارند. در صورت امکان این سبزی ها را در باغچه منزل بکارید و به طور مرتب از آن ها استفاده کنید.

روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر


لینک مرتبط: با خوردن یک تکه شکلات تلخ، سلامتی خود را تضمین کنید

خاصیت های نهفته در ویتامین ب۱

منبع: دکتر سلام

5 1000
ارسال شده در 24 آذر 1395 توسط با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • نگاهی اصولی به رژیم ماکروبیوتیک
  • بیکاری با روحیه افراد چه می کند؟
  • ریزش تونل مترو کیانشهر حادثه ساز شد
  • خطرات تاثیر بازگشت مجدد وزن
  • مشاوره برای سم زدایی بدن
  • ۹ چیز که شما را از خرید متنفر می کند
  • توصیه های پزشکی برای تزریق واکسن آنفلوآنزا
  • نکات مختصر و مفید درباره لوسمی مزمن میلوئیدی
  • محبوبترین ها

  • درمان پی آماس که به ام اس مربوط است
  • ورم معده و روده – ویروس ها، باکتری ها، انگل – علائم و درمان
  • بهترین ملین ها برای درمان یبوست
  • خطر سرطان پروستات را با وازکتومی به جان نخرید
  • بيماري‌هاي گوش و درمان آن
  • سر و صدا شنیدن از معده
  • مصرف برخی دارو ها سبب ابتلای فرد به دیابت می شود
  • مصرف ویتامین D در مقابله با سندروم متابولیک موثر است
  • رپورتاژ

  • کلینیک آندوسکوپی وکولونسکوپی دکتر فرزاد فرامرزی
  • کلینیک تخصصی ارتودنسی و دندانپزشکی دکتر گوگانی
  • مرکز شنوایی سنجی و سمعک غرب
  • درمان افتادگی پلک به روش پلاسما
  • اصلاح طرح لبخند و دندانپزشکی زیبایی
  • ارکید
    دندانپزشکی دکترسلام
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x