روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   .

عمر طولانی داشتن آرزوی هر فردی است اگر تمایل به افزایش سلامتی جسمی خود هستید می توانید از برخی راهنمایی های تغذیه ای مهم در این زمینه پیروی کنید برنج قهوه ای ،رازیانه ،شکلات سیاه ،سیر ،چای سبز ،عدس  و سیب زمینی از این جمله خوراکی های مفید به شمار می روند .

برای داشتن عمر طولانی و همراه با سلامتی الزاماً نیازی به مکمل ها و غذاهای گران قیمت نیست. راز جوانی، شادابی و عمر طولانی در 7 ماده غذایی ساده، سالم و دم دستی است که در این مطلب معرفی می شوند.

  • برنج کامل

برنج کامل حاوی فیبرها و مواد معدنی مورد نیاز برای سلامت قلب، پیشگیری از ابتلا به سرطان و دیابت است. توصیه می شود به جای برنج سفید از برنج قهوه ای استفاده کنید و نگران سلامتی خود نباشید.

روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر

  • رازیانه

رازیانه حاوی فیبرها، ویتامین C، پتاسیم و غیره است. این سبزی با فشارخون بالا مقابله کرده و سیستم ایمنی را تقویت می کند. رازیانه کاهنده کلسترول بالا بوده و با بیماری های قلبی عروقی مقابله می کند.

روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر

  • شکلات سیاه

پژوهشگران دانشگاه هاروارد کشف کرده اند که مصرف کننده های شکلات سیاه بیش از دیگران عمر می کنند. توصیه می شود روزانه یک مربع شکلات سیاه مصرف کنید.

روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر

  • سیر

سیر برای دستگاه قلب و عروق مفید است. این ماده غذایی خواص ضدباکتریایی، ضدعفونی کنندگی و آنتی اکسیدانی دارد. بهتر است سیر را به صورت خام مصرف کنید. توصیه می شود به تمام غذاهایتان سیر بزنید.

روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر

  • چای سبز

چای سبز حاوی آنتی اکسیدان های بسیار قوی است و برای پیشگیری از بیماری آلزایمر موثر می باشد. می توانید هر روز از این چای مفید مصرف کنید. چای سبز حاوی تئین کمی است.

روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر

  • عدس

عدس حاوی پروتئین های گیاهی است که خطر مرگ و میر را کاهش می دهند. برخلاف پروتئین حیوانی، انواع گیاهی به کنترل میزان کلسترول و قند خون کمک زیادی می کنند. بهتر است هر از گاهی به جای گوشت قرمز عدس میل کنید.

روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر

  • سیب زمینی

راز طول عمر یکی از جزیره های ژاپن را مصرف سیب زمینی عنوان کرده اند. سیب زمینی را بخارپز کنید و در صورتی که ارگانیک هستند، با پوست میل کنید تا بیشترین میزان پتاسیم و ویتامین C آن حفظ شود.

روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر

  • سبزی های معطر

رزماری، آویشن، ریحان، نعنا، مریم گلی و تمام سبزی های معطر، غذاها را خوش عطر کرده و خواص ضدسرطانی دارند. در صورت امکان این سبزی ها را در باغچه منزل بکارید و به طور مرتب از آن ها استفاده کنید.

روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر   روش های افزایش طول عمر تغذیه و افزایش طول عمر ترفندهای خوراکی برای افزایش طول عمر افزایش طول عمر


لینک مرتبط: با خوردن یک تکه شکلات تلخ، سلامتی خود را تضمین کنید

خاصیت های نهفته در ویتامین ب۱

منبع: دکتر سلام

ارسال شده در 24 آذر 1395 توسط دکتر سلام با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • چگونه مو زائد را با پوست گردو از بین ببریم؟
  • توصیه متخصصان پوست درباره استفاده از برق لب
  • بررسی نقطه ضعف های افراد با استعداد
  • از ام اس و علائم آن چه میدانید؟
  • 5 موردی که در ارتباط با افسردگی آموختم
  • مزاج افراد مهربان چیست؟
  • مصرف مسکن‌های شبه‌آسپیرینی
  • مصرف این پروتئین سبب ابتلا به بیماری های قلبی و مغزی می شود
  • محبوبترین ها

  • بکن و نکن های جشن عروسی
  • برای پیشگیری از بوجود آمدن رگ های عنکبوتی این ۵ شیوه موثر است
  • نرم کننده لب را اینگونه استفاده کنید
  • همه چیز درباره پیوند کبد (بخش سوم)
  • بی‌اختیاری ادرار و راه های پیشگیری از آن
  • میزان آسیب دیدگی سر را اینگونه بفهمیم
  • آموزش پس انداز
  • به روایت تصاویر تاریخچه اندوسکوپی را مرور میکنیم
  • رپورتاژ

  • سالن زیبایی و عروس مریم رئوف
  • چشمانی زیبا و گیرا با پپتیدها!
  • بیماری های پستان (اعمال جراحی-کنترل و بررسی توده ها و سرطان پستان)
  • چرا محصولات ارگانیک استفاده کنیم؟
  • لبخندی کودکانه با دندان هایی سالم
  • الو دکتر

    تلگرام دکتر سلام
    نخ دندان ارکید
    لاغر شو
    مزایای استفاده از هل

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است