مشاوره زیبایی
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه
کلینیک ره یا
دکتر امید رحمانی
پزشک پوست مو زیبایی كاسمتولوژيست از فرانسه
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
متخصص گوش و حلق وبينى
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک ارتوپدی سپید
کلینیک ارتوپدی سپید
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
چشمخانه، ساختمان پزشکان
کلینیک چشمخانه
به روز ترین تجهیزات و دانش چشم پزشکی
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
منزوی علامت افسردگی خوردن احساسی انزوا و کناره‌گیری از جمع افسردگی و اختلال اضطرابی
هرگز از جمع دوستان و آشنایان فراری نباشید و اجازه ندهید افسردگی مانع حضور شما در اجتماع شود جشن ها و تعطیلات و ایام مناسبتی مانند شب یلدا تاثیر زیادی در پیشگیری و درمان افسردگی شما خواهند گذاشت بد نیست به توصیه های روانپزشکی در این باره دقت کنید .

متخصصان معتقدند که انزوا یا کناره‌گیری از جمع، اولین علامت افسردگی در جشن‌ها و تعطیلات است. منزوی نشوید! متخصصان معتقدند که انزوا یا کناره‌گیری از جمع، اولین علامت افسردگی در جشن‌ها و تعطیلات است. بسیاری از افرادی که از افسردگی و اختلال اضطرابی رنج می‌برند، این‌طور تصور می‌کنند که برای مقابله با تنهایی خودشان باید منزوی باشند و از همه جمع‌ها کناره‌گیری کنند. با این‌حال، این شیوه برخورد اصلا مناسب نیست و پیامدهای خوبی ندارد. نکته مهم این است که بسیاری از ما در مواقع انزوا و کناره‌گیری از جمع، شدیدتر از همیشه به غذا خوردن احساسی روی می‌آوریم. این درحالی است که قرار گرفتن در جمع دوستان و آشنایان، از این اتفاق جلوگیری می‌کند. درواقع، حضور ما در جمع، دو پیامد مثبت دارد: اول این‌که به تقویت خلق‌وخوی ما کمک می‌کند و دوم این‌که مانع از بروز رفتارهای مخرب در ما می‌شود. خود-دلسوزی را تمرین کنید! بهترین توصیه‌ای که بعضی از متخصصان ارائه می‌کنند، تمرین خود-دلسوزی است. به هر حال، ممکن است که هر کدام از ما در جشن‌ها و تعطیلات اشتباه کنیم، و حتی این اشتباهات به‌صورت دوره‌ای تکرار شوند. در این مواقع، به‌جای این‌که خودمان را سرزنش کنیم، باید به مقاومت بیشتر خودمان نسبت به قبل توجه کنیم. تلاش‌های ما در درازمدت، در کنار پذیرفتن اشتباهات خودمان، می‌توانند از غذا خوردن احساسی جلوگیری کنند.

سلامتیسم

 

5 1000
ارسال شده در 26 آذر 1395 توسط با موضوع روانشناسی
سیب سرخ
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x