لاغرشو کم کردن وزن کاهش وزن رژیم غذایی رایگان رژیم غذایی 21 روزه

روز ششم برنامه کاهش وزن 21 روزه لاغرشو رو با توضحاتی در رابطه با مراحل و پروسه ی وزن کم کردن شروع می کنیم. در کل اگر بخواهیم هر توصیه ی استاندارد تغذیه ای را آنالیز کنیم، متوجه می شویم که همه ی آنها از چند فاکتور مشترک تشکیل شده اند: رژیم غذایی، ورزش و فعالیت‌های فیزیکی، داروهای مجاز لاغری و جراحی؛ اما رژیم غذایی مهم‌ترین مرحله لاغری است.

برای مشاهده ی برنامه کامل لاغرشو روی کلمه لاغرشو کلیک کنید

یک رژیم غذایی صحیح و علمی نباید عملکرد بدن را مختل کند، باعث گرسنگی نشود و متابولیسم بدن را به‌صورت منفی بر هم نزند. همچنین باید تمام گروه‌های اصلی غذایی در آن گنجانده شود.

در رژیم غذایی مناسب برای پرهیز از گرسنه ماندن فرد، هر سه وعده غذایی به همراه دو میان وعده وجود دارد، اما از حجم و کالری غذا کاسته می‌شود. مواد غذایی مغذی، تازه و سالم، از ارکان چنین رژیمی است.

ما در این برنامه لاغر شو سعی کرده ایم به تمام موارد بالا توجه کنیم و رژیمی با کمترین عوارض ناشی از لاغری خدمت شما دوستان ارائه دهیم.

نمونه رژیم غذایی لاغری روز ششم:

ناشتا :

۲ لیوان آب ولرم + ۲ ق غ سرکه سیب در هر لیوان

صبحانه(۸ صبح):

۱ عدد بیسکویت ساقه طلایی یا ۱ عدد بیسکویت جمانه (با توت و خرما) + ۱ لیوان شیر

میان وعده (۱۰ و۱۲):

نارنگی ۱ عدد + تخم مرغ ۱ عدد +چای سبز با دارچین ۲ فنجان + هویچ رنده شده

ناهار (۲ ظهر):

نیم ساعت قبل ناهار ۲ لیوان آب ولرم + ۲ ق غ سرکه سیب در هر لیوان و بعد از آن سالاد بدون سس (همراه با سرکه بالزامیک و ۱ ق م روغن زیتون) مصرف کنید.

شوید پلو با قارچ (برنج آبکش ۷ ق غ + قارچ دکمه ای خرد شده ۱۰ عدد + سیب زمینی نگینی خرد شده ۱ عدد کوچک‌) + ماست کم چرب ۲ ق غ

درباره قارچ بیشتر بدانید:

  • قارچ با سرطان مقابله میکند و متابولیت های ایمنی را تقویت میکند. این ماده غذایی سالم را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.
  • در 100 گرم قارچ فقط  38 کالری وجود دارد.
  • قارچ یکی از منابع خوب تامین ویتامین D می باشد.
  • قارچ یکی از بهترین منابع حاوی مس است.
  • قارچ سیستم ایمنی بدن را هم بسیار تقویت می کند.
  • مصرف قارچ همراه با لوبیا سبز از ابتلا به کیست در بانوان جلوگیری می کند.

عصرانه (۴ و ۶ عصر):

ژله رژیمی ۲ ق غ + سیب ۱ عدد + چای سبز با پودر هل ۱ فنجان + هویج رنده شده

شام (۸-۷ شب):

ماست کم چرب ۱ لیوان + خیار رنده شده ۳ عدد + کدو رنده شده ۱ عدد + شوید تازه خرد شده ۲ ق غ

قبل خواب (۱۱-۱۰):

۱ لیوان شیر کم چرب + ۱ عدد خرما

تهیه و تنظیم: ساناز مطلبی خامنه کارشناس تغذیه و رژیم درمانی

لاغرشو:

رژیم ۲۱ روزه لاغری لاغرشو – روز پنجم

رژیم ۲۱ روزه لاغری لاغرشو – روز چهارم

رژیم لاغری ۲۱ روزه – روز سوم

رژیم لاغری ۲۱ روزه – روز دوم

رژیم لاغری ۲۱ روزه – روز اول

کمپین لاغرشو دکتر سلام لاغری در ۲۱ روز

 

منبع: دکتر سلام

5 1000
ارسال شده در 16 دی 1395 توسط با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • پیامدهای اعتیاد به داروهای خواب آور
  • ویروس زیکا و مدت بقای آن
  • ضروری ترین داروی اوایل بارداری
  • درباره عمل جراحی آمبولکتومی چه می دانید؟
  • نقش پدران در حافظه و هوش جنین
  • ضررهای دخانیات برای سالمندان
  • برقراری ارتباط بین نخاع و مغز توسط محققان سوئیسی
  • نظافت بیش از حد در فصل زمستان باعث ایجاد آلرژی و آسم میشود
  • محبوبترین ها

  • سد راه مبتلا شدن به ام اس شوید
  • یازده راه حل مناسب برای رفع کردن سوزش سر دل
  • موثر ترین درمان برای آفت دهان
  • تازه‌ترین پژوهش‌های دانشمندان درباره پیشگیری از آلزایمر
  • دانستنی های مهم در مورد وزوز گوش
  • علائم و درمان فنیل کتونوریا را باهم مرور میکنیم
  • عوامل ایجاد کننده سنگ مثانه و نشانه های آن
  • عفونت میکروبی یا سرماخوردگی
  • رپورتاژ

  • لیزر بهترین روش در مشکلات دندان های مصنوعی و خانم‌های باردار
  • فروشگاه تجهیزات پزشکی بازار طب
  • ایمپلنت بهترین روش برای کاشت دندان و زیبایی صورت
  • ارائه پیشرفته ترین خدمات دندانپزشکی توسط دکتر راه انجام
  • پوستی به لطافت و درخشندگی ابریشم
  • الو دکتر

    تلگرام دکتر سلام
    دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما